Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Jak wyregulować wzmacniacz?

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2009-05-28 22:15:01

ale jak niby ma działać jak wysokie tony są odłączone?? bedzie działąło jak ustawisz na filtr HPF albo na płasko ustawisz i tyle. Te teony nie mają racji bytu na subie poprostu i po to się włącza ten filtr!

-----------------
Minister Zdrowia ostrzega
korzystanie z turbo może być przyczyną wielu wyprzedzań.

...:: FEFK # 950 ::...

najladniejszy nieEscort 2007
2023-05-30 15:12
  
 
 2009-05-28 17:32:22

Cytat:
2009-05-28 14:56:23, pytlar pisze:
przełączniczek na LPF - tylko niskie tony. Wtedy pokrętło HPF wogole cie nie interesuje. Kręcisz tylko LPF - i bardziej w lewo tym przepuszcza wzmak coraz niższe czestotliwosci. Czyli calkiem na lewo bedzie dudniło tylko przy niskim bassie - calkiem w prawo sub bedzie grał od najnizszych do srednich tonów. Ustawiasz indywidualnie jak ci pasuje i w zalezności czego sluchasz. GAIN jest to najprosciej mowiąc "głośność" :] na poczatku ustawiasz najbardziej w lewo i wtedy radyjko dajesz na maxa możliwości głośników - na pograniczu trzeszczenia w nich i wtedy zaczynasz kręcić GAIN w prawo do odpowiadającego ci momentu, albo też pogranicza trzeszczenia to tak na szybko i niefachowo z własnych obserwacji a i bym zapomniał - ten przełączniczek 12-6-0 jest to podbicie basu. Z tego co kiedys widzialem na wykresach w profesjonalnej firmie montującej sprzet najlepiej to wyłączyc wogole, czyli na 0, bo strasznie to zniekrztałca dzwięk. Ale jak juz chcesz to koniecznie to max na 6 [ wiadomość edytowana przez: pytlar dnia 2009-05-28 14:58:19 ]

Nie zgodzę się co do pokrętła HPF, nie tak do końca nas nie interesuje, bo pomimo przełączenia przełącznika na LPF, to ono dalej działa i reguluje dźwięk.

-----------------
2021-11-16 22:08
  
 
 2009-05-28 16:03:32

Wielkie dzięki

-----------------
2024-04-29 14:29
  
 
 2009-05-28 14:56:23

przełączniczek na LPF - tylko niskie tony. Wtedy pokrętło HPF wogole cie nie interesuje. Kręcisz tylko LPF - i bardziej w lewo tym przepuszcza wzmak coraz niższe czestotliwosci. Czyli calkiem na lewo bedzie dudniło tylko przy niskim bassie - calkiem w prawo sub bedzie grał od najnizszych do srednich tonów. Ustawiasz indywidualnie jak ci pasuje i w zalezności czego sluchasz.
GAIN jest to najprosciej mowiąc "głośność" :] na poczatku ustawiasz najbardziej w lewo i wtedy radyjko dajesz na maxa możliwości głośników - na pograniczu trzeszczenia w nich i wtedy zaczynasz kręcić GAIN w prawo do odpowiadającego ci momentu, albo też pogranicza trzeszczenia
to tak na szybko i niefachowo z własnych obserwacji

a i bym zapomniał - ten przełączniczek 12-6-0 jest to podbicie basu. Z tego co kiedys widzialem na wykresach w profesjonalnej firmie montującej sprzet najlepiej to wyłączyc wogole, czyli na 0, bo strasznie to zniekrztałca dzwięk. Ale jak juz chcesz to koniecznie to max na 6


-----------------
Minister Zdrowia ostrzega
korzystanie z turbo może być przyczyną wielu wyprzedzań.

...:: FEFK # 950 ::...

najladniejszy nieEscort 2007

[ wiadomość edytowana przez: pytlar dnia 2009-05-28 14:58:19 ]
2023-05-30 15:12
  
 
 2009-05-28 14:37:19

Jak w temacie. Wiem tyle że te 2 pokrętła to filtry częstotliwości niskich i wysokich ale za cholerę nie mam pojęcia jak to poustawiać.A do czego te przełączniki...?

Pod ten kanał podłączony mam sub i chciałbym ustawić najlepsze parametry dla niego ale nie umiem



-----------------
2024-04-29 14:29
  
 
 
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM