2012-06-14 07:14:40
WItam po dłuższej przerwie. Niestety na pewien czas essi poszedl w odstawkę. Zakupiłem sobie "normalny" samochód:
i fotka w akcji:
Ale stwierdziłem, że szkoda go i się znowu zawziąłem. WYwaliłem silnik ponieważ był niewiadomego pochodzenia i wsadziłem mój z Escorta mk VII, ze skrzynią z 1.4. W zeszły weekend wsio zamontowałem i odświeżyłem komorę silnikową. Wiązka będzie połączona na złączce 8pin z zastosowaniem przekażnika itp. Mam nadzieję ją jutro wysłać na kolegi Fordon z Fiesta Klub na przeróbke i w te wakacje pojeździć w końcu
Co będzie:
- Silnik 1.8 16v, wałki mondeo 2.0, kolektor foka plastik (z mondziak nie wchodzi niestety), przepustnica 2.0, przeływka 2.0, kolektor st170 troszke przerobiony na dole, sterowanie smt6 no i gazik z mojego ślwikowego
- Hebel z mondeo v6 z przodu jako, że mam zestaw w MKVII
- Wydech 2.25 z RST bo wisi w garażu od 5 lat
- Zawiesze Bilstein Wolf (b6) na sprezynie -35mm
Generalnie jest blizej niz dalej ale niestety robie go tylko w soboty :/ Fotki w ten weekend.
BTW. Czy ktos sie orientuje gdzie kupic mocowanie aku? u mnie deczko przerdzewialo tam od stania. Nie ma tragedii ale lepeiej zrobic.
-----------------
HONDA KILLER
CABRIO rst TEAM #003
Escort MKIV Cabrio zetec turbo in progress
Ford Focus 3d 2.0 Zetec
Ford Escort mk VII xr3i