Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MK VII] Zawieszenie - wymiana

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2011-04-17 09:20:43

Poprosić kolegę, aby pobujał samochodem na boki a samemu załapać rączką za łącznik i będzie się wiedziało czy to one

-----------------
Uniden PC78LTW + Sirio Performer 5000 + Densei 2002
Moje foty
2014-03-14 20:16
  
 
 2011-04-04 16:01:04

Po wymianie łączników nie trzeba robić zbieżności
Po wymianie końcówek drążków trzeba.

Pukać może jeszcze górne łożsyko amortyzatora.

-----------------
ЯЭVЭЯSЭ ЭИGIИЭЭЯ

[2|2|4|1|0|0] km
1620 cm³ (+0,5)
Titanium CL
2024-01-14 13:59
  
 
 2011-04-04 15:58:15

Cytat:
2011-04-04 15:35:21, KissEK pisze:
a najlepiej to było by zainwestowac 20 zl i podjechac na stacje diagnostyczna, tam Ci wyspiewaja wszystko co masz nie tak i jeszcze sprawdza w jakim stanie masz amortyzatory i takie tam, wydatek niewielki, a bedziesz mial pewnosc co zrobic a nie takie strzelanie ;p

Różnie to bywa z szarpakami, nie zawsze wsio Ci powiedzą. Osobiście zamiast się zastanawiać wymieniłbym całe kompletne zawieszenie. Tuleje i sworznie wymieniłeś. Teraz łączniki, gumy staba, końcówki drążków i drązki i spokój masz na dłuuuuuuuugi czas. U siebie tak zrobiłem w 2006 roku i dopiero na początku zeszłego roku miałem tylko sworznie wytłuczone. Pod koniec zeszłego zrobiłem cały komplet, bo już siadał i teraz spowrotem mam spokój na długo.

-----------------
2021-11-16 22:08
  
 
 2011-04-04 15:55:30

A czy po wymianie łączników stabilizatora oraz końcówek drążka kier. trzeba ustawiać zbieżność?
2012-05-28 21:31
  
 
 2011-04-04 15:53:09

dobra myśl. zaraz jadę i zobaczę co i jak. dzięki. pozdr.
2012-05-28 21:31
  
 
 2011-04-04 15:35:21

a najlepiej to było by zainwestowac 20 zl i podjechac na stacje diagnostyczna, tam Ci wyspiewaja wszystko co masz nie tak i jeszcze sprawdza w jakim stanie masz amortyzatory i takie tam, wydatek niewielki, a bedziesz mial pewnosc co zrobic a nie takie strzelanie ;p
2013-07-06 18:48
  
 
 2011-04-04 15:34:10

Cytat:
2011-04-04 14:45:26, Andre42212 pisze:
drążki kierownicze żeby sprawdzić to najlepiej je odkręć. i zobacz czy jest luzny. dobry drążek powinien dość ciężko pracować. po za tym przy hamowaniu czuć wibracje na kierownicy i znoszenie auta. co do stabilizatorów to wymień je. powinno się je wymieniać razem z gumami na wahaczach.



nie stabilizatory,tylko łączniki i wcale nie trzeba ich wymieniać razem z tulejami.

Wymień kolego te łączniki i daj nowe gumy stabilizatora a przestanie ci pukać.

-----------------
2013-01-18 22:59
  
 
 2011-04-04 14:45:26

drążki kierownicze żeby sprawdzić to najlepiej je odkręć. i zobacz czy jest luzny. dobry drążek powinien dość ciężko pracować. po za tym przy hamowaniu czuć wibracje na kierownicy i znoszenie auta. co do stabilizatorów to wymień je. powinno się je wymieniać razem z gumami na wahaczach.

2023-03-01 10:56
  
 
 2011-04-04 14:26:12

Witam.
Z zawieszeniem mam straszny problem, ostania wymiana części odbyła się ok 2 lata temu. Strasznie wszystko latało. Teraz wymieniłem tuleje metalowo-gumowe, oraz swożnie wahacza. I dalej coś puka . Czy jest możliwe że jeszcze jest do wymiany łączniki stabilizatorów oraz końcówki drążka kier. Jak sprawdzić co i jak. pozdrawiam
2012-05-28 21:31
  
 
 
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM