Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Montaż fabrycznego centralnego[mk7]

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2009-08-24 23:17:09

U mnie też działało
Tak to mniej więcej wyglądało:


Ale tak jak pisałem za dobre pieniądze trafiły mi sie oryginały z wiązką do centrala i szyb Także grzech było nie brac
2013-03-13 20:28
  
 
 2009-08-24 23:10:15

hmmm, a nawet i czasem się zdarzy że i uniwersalne działają

-----------------
2021-01-18 18:28
  
 
 2009-08-24 23:00:50

Mi samo położenie wiązki od słupka do słupka razem z odkręceniem foteli zajęło z 40min. Nawet nie trzeba było wykładziny ściągać. Kładłem też uniwersalne kable przodem auta, i osobiście wolałem wydłubać oryginalną wiązkę razem z łącznikami między drzwiami, a słupkiem niż potem lutować to wszystko albo wpinać piny do tych okrągłych plastikowych łączników. Także jednym z powodów wybrania tej metody było to iż musiałem pociągnąć kable do tylnych drzwi, także z środka samochodu było bliżej
Pozdrawiam



[ wiadomość edytowana przez: Lukas_power dnia 2009-08-24 23:13:15 ]

[ wiadomość edytowana przez: Lukas_power dnia 2009-08-24 23:14:49 ]
2013-03-13 20:28
  
 
 2009-08-24 21:59:53

Cytat:
2009-08-22 21:51:41, karol2211 pisze:
No nie przesadzaj jerico że to jest trudne, moim zdaniem wydaj pare złociszy na oryginalne kabelki a przy robocie nie będziesz się wkurzał i zaoszczędzi Ci dużo czasu i nerwów


Widziałeś jak przebiega oryginalna wiązka od CZ ?

Nie mówię że nie da się tego zrobić, ale to naprawdę czasochłonne. Przeciągnięcie 4 przewodów od słupka do słupka nie stanowi żadnego problemu i na pewno zrobię to szybciej (bez nerwów ), niż położenie oryginalnej wiązki - w oryginalnym miejscu !


-----------------
2022-11-11 22:37
  
 
 2009-08-24 20:10:53

Cytat:
generalnie wiązkę można sobie zrobić.

owszem można tylko zauważ , że oryginalny centralny nie ma żadnej centralki sterującej jak uniwersalny. Oryginalny jest wpinany bezpośrednio w skrzynkę bezpieczników więc i tak musisz zaopatrzyć się w oryginalną wtyczkę. Ja uważam że warto poświęcić trochę więcej czasu i $ (jeżeli możesz sobie sam wyciągnąć na szrocie) niż ciąć wtyczkę i potem to wszystko lutować. Pozdrawiam
2013-03-13 20:28
  
 
 2009-08-24 16:14:30

ja przymierzałem uniwersalne siłowniki,ale w 5d troche im jest ciasno..
wolałbym oryginalne.
dzieki wielkie-jak zaczne montowac bewde nudził dalej
generalnie wiazke mozna sobie zrobic..

-----------------
RAJDY-WYŚCIGI-TUNING
TEDDYMOTORSPORT
Częsci i akcesoria
sklep@teddymotorsport.com
teddymotorsport.com
2011-08-24 09:19
  
 
 2009-08-24 14:12:37

Nie mówie, że taki zamek nie będzie śmigał, ale ja wolałem już nie rzeźbić, tym bardziej ze oryginalny centralny wytargałem na szrocie za śmieszne pieniądze. Co do podłączenia to w MK VII w oryginalnej wiązce jest na końcu wtyczka, którą należy wpiąć w skrzynke bezpieczników, a potem to już wystarczy wpiąć się alarmem w istniejącą wiązke.

[ wiadomość edytowana przez: Lukas_power dnia 2009-08-24 14:15:47 ]
2013-03-13 20:28
  
 
 2009-08-24 13:15:32

Cytat:
2009-08-22 23:58:17, Lukas_power pisze:
Zgadzam się z przedmówcą Jak miałem Essinke to też napaliłem się na uniwersalny zamek, dorobiłem sobie blaszki i... tylko się niepotrzebnie denerwowałem. Kupiłem potem całą oryginalną wiązkę, odkręciłem fotele... 30 min i po zawodach.



ja mam do tej pory w garazu centralny uniwersalny z blaszkami, przejezdzil 3 lata bez ZADNEJ awarii, wyciagnalem przy sprzedarzy auta zeby miec na przekldke do cabrio, bo tak to by pewnie smigal do tej pory. kwestia wykonania.

-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)

spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------
2024-02-08 22:11
  
 
 2009-08-24 13:13:35

ja tam przy uniwersalnym centralnym puszczalem kable przy drzwiach jak leci, nie chcialo mi sie bawic z wymiana wiazki, zeby tylko miec satysfakcje orginalnosci.

w cabrio juz wymienilem wiazki ale dlatego ze dokaldalem orginalny centralny z czujnikami nie domkniecia drzwi, podwujnym ryglowaniem i orginalne silowniki do szyb, to juz latwiej bylo cala wiazke przerzucic.

-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)

spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------
2024-02-08 22:11
  
 
 2009-08-24 11:01:39

to jest mk7 5d...
z tego co pamietam to przynajmniej w mk5 moim nie było zadnej centralki fabrycznej do siłowników-tylko dwa kable znalazlem od sygnału i podpiałem pod uniwersalną centralke z pilotem.
tu chyba tez wystarczy zamontowac oryginalne zamki z siłownikami,podpiąc zasilanie,i odpowiednio podlaczyc sygnal od zamków do centralki alarmu i poprawnie alarm do auta..

tak w uproszczeniu-
bede wdzieczny za dalszą pomoc

-----------------
RAJDY-WYŚCIGI-TUNING
TEDDYMOTORSPORT
Częsci i akcesoria
sklep@teddymotorsport.com
teddymotorsport.com
2011-08-24 09:19
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM