Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MKV] Tylne światła świecą się już po przekręceniu kluczyka - Strona 2

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6
 Autor 
 2009-10-07 11:25:51

dla mnie to albo zespolony, albo skrzynka, albo jakieś rzeczywiście zwarcie na kablach. Nikt Ci kosztów nie poda, bo to przeca niewiadomo co nie abla.
Czujnik do wstecznych sprawdź na allegro, albo http://ford-sklep.pl/ (kolega Slawas1), na szrocie pewnie z 20pln...
2020-07-13 14:06
  
 
 2009-10-07 11:11:14

no i wszystko wyczyściłem ładnie, przepalone bezpieczniki wymienione, podpinam akumulator. Przekręcam kluczyk i słuszę że pompa paliwa chodzi. Postojowe świecą. Mijania ... niestety nie, stopu również nie świecą, kierunkowskaz włańczam lewy i miga a prawy jak włączyłem to tylko z bezpieczników usłyszałem jakiś dzwięk. Patrzę się a tam bezpiecznik przepaliło. Obrotomierz też nie drgną i wskażnik temp. silnika też nie. Światła wsteczne nie świecą ale tym to się nie żdziwiłem bo już wcześniej nie świeciły. Czyli dalej jakieś zwarcie robi.

Chyba do elektryka pójdzie auto. Ale może jeszcze powiedzcie co to może być żeby się na ewentualne koszty przygotować.

A powiedzcie mi jeszce ile kosztuje czujnik do świateł wstecznych, czy da się to pod blokiem wymienić i gdzie się znajduje.

pozdrawiam
Marcin
2011-02-08 22:53
  
 
 2009-10-06 20:34:31

grafitowy nadaje się do wysokich obciążeń i poniżej 15 stopni twardnieje. Do niskich temp polecam wazelinę, i smar silikonowy, zwłaszcza do plastiku i gumy. Może być też teflonowy. Spray jest dobry, ale krótkotrwały...
Na klemy wazelina.
Co do uszczelniania komory...to przecież jest odpływ z obu stron.
przynajmniej u mnie w mk5 i rs jest (wgłębienie bliżej błotniki i swobodny spływ pod błotnikiem. Spod silnika wycieraczek też jest spływ...
A kable trza podnieść kilka cm nad blachę i po kłopocie...
2020-07-13 14:06
  
 
 2009-10-06 20:11:36

Przemo,kurde chodzi mi o konserwacje mechanizmów wycieraczki
jaki stosujesz smar na zime

-----------------
2021-12-16 15:24
  
 
 2009-10-06 19:45:40

Grafitowy do akuma ? Mmmmmm..pycha.Grafitowy przewodzi i dla tego tu się nadaje najlepiej.A zamiast plastiku na akuma daj kawał starej dentki.


-----------------


[ wiadomość edytowana przez: przemo2 dnia 2009-10-06 19:47:50 ]
 
 
 
 2009-10-06 19:30:23

Przemo,coś trza z tym zrobić,tak nie może być

Przemo, a czym smarujesz może być smar grafitowy

[ wiadomość edytowana przez: kris2629 dnia 2009-10-06 19:33:51 ]
2021-12-16 15:24
  
 
 2009-10-06 19:21:10

Krzysiu,ale brak Ci przykryweczki na akumka.Ona sprawe załatwia,wież mi na słowo mam ją.Co do silnika,to ważne coby był szczelny i wilgoć nie wejdzie.Ale jest patent.Plastykowa 5 litrowa pusta banieczka z płynu do szyb.Chodzi o kształt.Ma być podłużna.Mierzysz jaka ma być długość (chodzi o wysokość silnika wycierałek) robisz otwora na rdzeń potem zakładasz całe ramie na te freziki silniczka i jest git.Woda spływa po opakowaniu,a nie po silniczku.Jest jednak wada tego patentu,którą trza dopracować.Mianowicie,po dłuższej pracy silnika,albo może to ze starości tej bańki,zaczęła ona hałasować dość poważnie.Wynik był taki,że ją wywaliłem i już 3 lata jeżdze bez.Przed zimą wyciągam wycierałki i robię konserwacje całego mechanizmu z czyszczeniem i smarowaniem włącznie.Ale to wątek o światłach Marcina,a nie o wycierałkach.


-----------------


[ wiadomość edytowana przez: przemo2 dnia 2009-10-06 19:22:41 ]
 
 
 
 2009-10-06 17:08:06

Chłopaki ,i tu się producent auta nie popisał,jak widzę ile wody leje się na te wiązki kabli,na aku to mi się włos jeży,pracuje właśnie nad tzw. rynną,taki kołnierz z grubej gumy,będzie miał 2 odpływy przed nadkolami,jest tylko problem z silniczkiem wycieraczek i jej ramieniem ,ale mam już pomysła.Jak wszystko dopracuje to dam fotke,no i napisze jak się sprawuje.



[ wiadomość edytowana przez: kris2629 dnia 2009-10-06 17:11:57 ]
2021-12-16 15:24
  
 
 2009-10-06 16:43:38

Akumek w moim Essiątku ma na sobie oryginalny fabryczny plasticzek i nic więcej.Klemy posmarowane wazelinką techniczną.Jeśli chodzi o przewody i kostki na podszybiu,to są wyczyszczone i pryśnięte z zewnątrz WD-40.No i tyle.

-----------------
 
 
 
 2009-10-06 16:24:38

niestety cały czas umnie pada więc jutro się tym zajmę. Dzisiaj jedynie wymieniłem kolejne dwa bezpieczniki bo je sprawdzałem oraz psiknołem tego preparatu do kostek tych kabli. Jutro będę podpinał akumulator i zobaczymy co wyjdzie. Dzisiaj już za mokro na dworze.

Ale powiedzcie mi coś. Jak pada deszcz to te kable są całe mokre, wy je czymś przekrywacie ? Czy też macie mokre. No i akumulator też jest mokry jak pada. Macie go czymś przykryty ?
2011-02-08 22:53
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM