Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MAG] Mondeo ST220 & nowy nabytek ... S-Max ;-) - Strona 1.5

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub » [mag] mondeo st220 & nowy nabyte ...

 Cofnij | « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj posty wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 ... 9 10 11
 Autor 
 2009-10-20 10:29:00

czemu kombi a nie liftback?

-----------------
Dżem Ananasowy
2020-02-17 21:46
  
 
 2009-10-20 10:38:31

bo pakowniejszy
2020-01-05 00:12
  
 
 2009-10-20 11:16:30

myślałem że jakie istotne zmiany konstrukcyjne.

-----------------
Dżem Ananasowy
2020-02-17 21:46
  
 
 2009-10-20 12:52:48

Cytat:
2009-10-20 11:16:30, JmB pisze:
myślałem że jakie istotne zmiany konstrukcyjne.


no kombi to istotna zmiana konstrukcyjna, a może nawet największa z możliwych...
2020-01-05 00:12
  
 
 2009-10-20 13:39:18

hehe chodzi mi o podwozie

-----------------
Dżem Ananasowy
2020-02-17 21:46
  
 
 2009-10-20 23:18:58

Cytat:
2009-10-20 10:29:00, JmB pisze:
czemu kombi a nie liftback?



i 1000 razy ładniejszy

-----------------
2018-02-06 08:19
  
 
 2009-10-21 07:11:25

Jak ST to tylko kombi.... Piękna maszyna, kiedyś mi się taki marzył....

-----------------
Gwiazda Polsatu :D

Chrysler Voyager 2,4 DOHC 150KM
2020-05-26 08:52
  
 
 2009-10-21 08:49:07

Mówcie co chcecie, ale mi najbardziej podoba się mondeo w sedanie.
Kombi jest ok, za to liftback to totalna poracha.

-----------------
2020-04-10 12:01
  
 
 2009-10-21 09:05:37

Cytat:
2009-10-21 08:49:07, Pre100n pisze:
Mówcie co chcecie, ale mi najbardziej podoba się mondeo w sedanie. Kombi jest ok, za to liftback to totalna poracha.



nie ma liftbacka jest hatchback pewno dlatego ci sie nie podoba
i to wlasnie ta wersja nadwozia jest bardziej proporcjonalna

-----------------
2020-02-03 17:22
  
 
 2009-10-21 11:45:09

Cytat:
2009-10-20 10:29:00, JmB pisze:
czemu kombi a nie liftback?


Surec juz własciwie odpisał, ale potwierdzam - mam 3-ke dzieciaków i dlatego potrzebuję kombi.

Zreszta często nawet taki kufer jaki jest w kombi mi nie starcza i muszę "trumnę" na dach pakowac

A poza tym, mi sie tak naprawde samochody kombi bardzo podobają


Swoja drogą, to najpierw bylo
Mondeo MkI kombi V6 170KM (rocznik 1996), potem
Mondeo MkII kombi V6 ST200 i 205KM (rocznik 2000), a teraz
Mondeo MkIII kombi V6 ST220 i 226KM (rocznik 2004), hmmmm, ciekawe co bedzie nastepne ......



..... będę sie zastanawiał za 2-3 latka

-----------------
FEFK #182
2014-12-10 13:51
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 ... 9 10 11
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub » [mag] mondeo st220 & nowy nabyte ...

 Cofnij | « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Forum udostępnia serwis MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.