Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MK4] Wydech od zera - co i jak?

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2010-08-08 19:52:13

Cytat:
2010-08-07 13:10:20, Seba pisze:
Szukaj koncowego tlumika przelotowego z koncowkami Tobie podobajacymi sie Pasowac ogolnie zaden nie bedzie,ale kazdy mechanik zdala Ci to zalozyc. Tylko wybierz cos pasujacego do stylu escorta

Tak jak kolega napisał,a jak tego będzie za mało,wytnij katalizator i im więcej obrotów tym większy "hałas" .


-----------------
Zachodniopomorska Elita FEFK.

Escort-samochód pasjonatów.
2015-03-17 12:10
  
 
 2010-08-07 13:10:20

Szukaj koncowego tlumika przelotowego z koncowkami Tobie podobajacymi sie Pasowac ogolnie zaden nie bedzie,ale kazdy mechanik zdala Ci to zalozyc. Tylko wybierz cos pasujacego do stylu escorta

-----------------
Escort MVII GT 1,8
E92, E90, D40, ML, FMX 650
2023-01-29 01:17
  
 
 2010-08-07 12:29:15

Mógłby ktoś doradzić jakiś konkret z allegro pasujący do Es mk4? Bo jak ja widzę tłumiki, strumienice, przeloty, to mi już się myli wszystko

-----------------
Jest: Ford Escort MK4 1.6 XR3i Cabrio
oraz: 2x Ford Galaxy MK1 1.9 tDi, Ford Windstar 3.8 V6
Byli: Ford Cortina MK4, Ford Granada MK2
2013-07-21 22:01
  
 
 2010-08-07 11:38:26

Jesli zalezy Ci tylko na aspektach "sluchowych" - wstaw "sportowy" ostatni tlumik. Jaki kolwiek przelotowy da Ci "ladny" dzwiek. Nie jestem zwolennikiem usowania katalizatorow i srodkowych tlumikow - wszystko seria + koncowy "sportowy" i da sie tym jezdzic wtedy no i ladnie mruczy.


-----------------
Escort MVII GT 1,8
E92, E90, D40, ML, FMX 650

[ wiadomość edytowana przez: Seba dnia 2010-08-07 11:40:35 ]
2023-01-29 01:17
  
 
 2010-08-07 11:34:54

Witam

Chciałbym się zapytać o kwestie tłumika i w ogóle całego schematu wydechu, ponieważ KOMPLETNIE jeszcze się na tym nie znam (jestem jeszcze młody a ten essi to mój 1 samochód).

Jaka jest kolejność modyfikacji wydechu, aby auto fajnie burczało, miało bassowy pomruk? Nie mówię tu o jakimś rżnięciu jak w calibrach 8v czy golfach II. Na dzień dzisiejszy 'coś tam siedzi' pod eskiem, fajnie buczy, jest bass, ale ten dźwięk jest za cichy, ledwo wyczuwalny dla ucha, a jak wkręcam wóz na obroty to już w ogóle tylko silnik słychać. W dodatku rurka wydechowa (celowo użyłem słowa 'rurka') ma może ze 3-4 cm średnicy. Chciałbym założyć jakąś fajną końcówkę, ale też nie wiem, czy sama końcówka wpływa jakoś znacząco na wydobywający się dźwięk?

Czytałem trochę, ktoś na forum napisał, żeby wyciągnąć ostatni tłumik ,a wtedy będzie 'ryczał jak wrc'. Można tak?

Pozdrawiam gorąco.

-----------------
Jest: Ford Escort MK4 1.6 XR3i Cabrio
oraz: 2x Ford Galaxy MK1 1.9 tDi, Ford Windstar 3.8 V6
Byli: Ford Cortina MK4, Ford Granada MK2
2013-07-21 22:01
  
 
 
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM