Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Schemat 4x el. szyb + przekaźniki one touch (8szt.)

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub » INSTALACJE

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2012-08-10 18:49:57

Odgrzebię trochę.
Czy ten schemat ma się tak samo w przypadku przycisków tylko na przednie szyby. Chyba to trochę innaczej wygląda. Może mnie ktoś oświecić jak podłączyć przekaźniki w w/w przypadku.

-----------------
#2451

'Jest grill jest zabawa'
'Weźmy się i zróbcie'
2024-05-08 18:49
  
 
 2011-09-15 14:05:28

Cytat:
2011-09-15 13:50:21, Venom_4x4 pisze:
To ja mam prośbę do montujących ww przekaźniki. Potrzebowałbym info jaki prąd pobiera przekaźnik podczas opuszczania/podnoszenia szyby. (zasilanie przekaźnika, nie silnika szyb)



nie mierzyłem dokładnie tego przekaźnika, ale tak jak każdy przekaźnik w escorcie około kilkudziesięciu do max 200 mA, toć prąd potrzebny to kwestia załączenia cewki o małej mocy

-----------------
moja stajnia:
1,1 litra w kartonie czyli - Trabant 1.1 uniwersal
dawca organów czyli - Trabant 1.1 uniwersal
wiatr we włosach czyli - Ford Escort mkV Cabrio Ghia 1,6

jestem też tutaj:
www.justget.org
www.cartoontrabant.pl
2017-08-01 13:21
  
 
 2011-09-15 13:50:21

To ja mam prośbę do montujących ww przekaźniki. Potrzebowałbym info jaki prąd pobiera przekaźnik podczas opuszczania/podnoszenia szyby. (zasilanie przekaźnika, nie silnika szyb)

-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..
2021-04-15 20:46
  
 
 2011-09-15 09:31:02

Cytat:
2011-09-15 09:27:54, Pele19m pisze:
W mk7 w tunelu mieszczą się max dwa i to na ciasno. Ja tam mam jeden który był orginalnie.



Ale w oryginale masz go za lewarkiem zmiany biegów - w kierunku tyłu auta - faktycznie zmieszczą sie tam max 2 sztuki.

Ja u siebie dałem przed lewarkiem - bliżej przodu auta - tam zmieściły sie 4szt.
2020-12-15 00:38
  
 
 2011-09-15 09:27:54

W mk7 w tunelu mieszczą się max dwa i to na ciasno. Ja tam mam jeden który był orginalnie. Zrobię dzisiaj foto jak to schowałem z przodu - jest tam też mało miejsca, wiem.

Aha, ja jescze w tunelu mam inne przełączniki które kolidują więc może dlatego tak napisałem

Z tyłu natomiast, przykręcałem do blachy drzwi (przekaźniki są w drzwiach) i nawet były pasujące otwory.
2014-04-07 21:13
  
 
 2011-09-15 09:11:12

Cytat:
2011-09-15 09:00:35, shadk-k pisze:
Dodam tylko, że przekaźniki na przednie szyby (4szt.) można też schować w tunelu środkowym, przed lewarkiem skrzyni biegów - u mnie zmieściły się idealnie, owinięte gąbką i taśmą tekstylną (żeby się nie tłukły). Zdarza się ze ktoś może nie mieć miejsca po lewej stronie od nóg kierowcy - ja tam np. posiadam, centralkę alarmu, czujnik uderzeniowy, przekaźnik od tylnych szyb z oryginalnej wiązki z cabrio i kupę innych kabli.. [ wiadomość edytowana przez: shadk-k dnia 2011-09-15 09:01:06 ]


tam są w orginale...
2020-07-13 14:06
  
 
 2011-09-15 09:00:35

Dodam tylko, że przekaźniki na przednie szyby (4szt.) można też schować w tunelu środkowym, przed lewarkiem skrzyni biegów - u mnie zmieściły się idealnie, owinięte gąbką i taśmą tekstylną (żeby się nie tłukły).

Zdarza się ze ktoś może nie mieć miejsca po lewej stronie od nóg kierowcy - ja tam np. posiadam, centralkę alarmu, czujnik uderzeniowy, przekaźnik od tylnych szyb z oryginalnej wiązki z cabrio i kupę innych kabli..

[ wiadomość edytowana przez: shadk-k dnia 2011-09-15 09:01:06 ]
2020-12-15 00:38
  
 
 2011-09-14 16:01:33

Na prośbę użytkownika FEFK'u zrobiłem w/w schemat. Jest to przerobiona wersja schematu znalezionego w sieci. Myślę, że może się przydać innym więc wrzucam na forum. Z tylnych drzwi wyciągamy po 4 przewody przy czym +12v (czerw.) im grubszy tym lepszy. Masę łapiemy gdzieś na drzwiach. Z przodu przekaźniki najlepiej schować przy nogach kierowcy (z lewej) i pasażera (z prawej) w okolicy wiązki idącej do drzwi (pomiędzy dwoma blachami, każdy zauważy) i tam też wpinamy się w wiązkę, masa z karoseri.

Rozpiska:
2014-04-07 21:13
  
 
 
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub » INSTALACJE

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM