| |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << | |
|
Autor | |
slawcek Sympatyk FEFK
Cabz WRoCław | 2012-08-10 18:49:57 Odgrzebię trochę.
Czy ten schemat ma się tak samo w przypadku przycisków tylko na przednie szyby. Chyba to trochę innaczej wygląda. Może mnie ktoś oświecić jak podłączyć przekaźniki w w/w przypadku. ----------------- #2451
'Jest grill jest zabawa'
'Weźmy się i zróbcie' |
2024-05-08 18:49 | |
DzikusPL Sympatyk FEFK
Ford Escort Cabrio G ... Skierniewice | 2011-09-15 14:05:28 Cytat:
| 2011-09-15 13:50:21, Venom_4x4 pisze:
To ja mam prośbę do montujących ww przekaźniki. Potrzebowałbym info jaki prąd pobiera przekaźnik podczas opuszczania/podnoszenia szyby. (zasilanie przekaźnika, nie silnika szyb)
|
|
nie mierzyłem dokładnie tego przekaźnika, ale tak jak każdy przekaźnik w escorcie około kilkudziesięciu do max 200 mA, toć prąd potrzebny to kwestia załączenia cewki o małej mocy ----------------- moja stajnia:
1,1 litra w kartonie czyli - Trabant 1.1 uniwersal
dawca organów czyli - Trabant 1.1 uniwersal
wiatr we włosach czyli - Ford Escort mkV Cabrio Ghia 1,6
jestem też tutaj:
www.justget.org
www.cartoontrabant.pl |
2017-08-01 13:21 | |
Venom_4x4 Sympatyk FEFK
Escort RS 2000 4x4 Warszawa | 2011-09-15 13:50:21 To ja mam prośbę do montujących ww przekaźniki. Potrzebowałbym info jaki prąd pobiera przekaźnik podczas opuszczania/podnoszenia szyby. (zasilanie przekaźnika, nie silnika szyb) ----------------- Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy.. |
2021-04-15 20:46 | |
shadk-k Sympatyk FEFK
mkV Ghia Kędzierzyn-Koźle | 2011-09-15 09:31:02 Cytat:
| 2011-09-15 09:27:54, Pele19m pisze:
W mk7 w tunelu mieszczą się max dwa i to na ciasno. Ja tam mam jeden który był orginalnie.
|
|
Ale w oryginale masz go za lewarkiem zmiany biegów - w kierunku tyłu auta - faktycznie zmieszczą sie tam max 2 sztuki.
Ja u siebie dałem przed lewarkiem - bliżej przodu auta - tam zmieściły sie 4szt. |
2020-12-15 00:38 | |
Pele19m Sympatyk FEFK
Ford Mondeo MK3 Czerwionka-Leszczyny | 2011-09-15 09:27:54 W mk7 w tunelu mieszczą się max dwa i to na ciasno. Ja tam mam jeden który był orginalnie. Zrobię dzisiaj foto jak to schowałem z przodu - jest tam też mało miejsca, wiem.
Aha, ja jescze w tunelu mam inne przełączniki które kolidują więc może dlatego tak napisałem
Z tyłu natomiast, przykręcałem do blachy drzwi (przekaźniki są w drzwiach) i nawet były pasujące otwory. |
2014-04-07 21:13 | |
surec Sympatyk FEFK
Gdańsk | 2011-09-15 09:11:12 Cytat:
| 2011-09-15 09:00:35, shadk-k pisze:
Dodam tylko, że przekaźniki na przednie szyby (4szt.) można też schować w tunelu środkowym, przed lewarkiem skrzyni biegów - u mnie zmieściły się idealnie, owinięte gąbką i taśmą tekstylną (żeby się nie tłukły). Zdarza się ze ktoś może nie mieć miejsca po lewej stronie od nóg kierowcy - ja tam np. posiadam, centralkę alarmu, czujnik uderzeniowy, przekaźnik od tylnych szyb z oryginalnej wiązki z cabrio i kupę innych kabli.. [ wiadomość edytowana przez: shadk-k dnia 2011-09-15 09:01:06 ]
|
|
tam są w orginale... |
2020-07-13 14:06 | |
shadk-k Sympatyk FEFK
mkV Ghia Kędzierzyn-Koźle | 2011-09-15 09:00:35 Dodam tylko, że przekaźniki na przednie szyby (4szt.) można też schować w tunelu środkowym, przed lewarkiem skrzyni biegów - u mnie zmieściły się idealnie, owinięte gąbką i taśmą tekstylną (żeby się nie tłukły).
Zdarza się ze ktoś może nie mieć miejsca po lewej stronie od nóg kierowcy - ja tam np. posiadam, centralkę alarmu, czujnik uderzeniowy, przekaźnik od tylnych szyb z oryginalnej wiązki z cabrio i kupę innych kabli.. [ wiadomość edytowana przez: shadk-k dnia 2011-09-15 09:01:06 ] |
2020-12-15 00:38 | |
Pele19m Sympatyk FEFK
Ford Mondeo MK3 Czerwionka-Leszczyny | 2011-09-14 16:01:33 Na prośbę użytkownika FEFK'u zrobiłem w/w schemat. Jest to przerobiona wersja schematu znalezionego w sieci. Myślę, że może się przydać innym więc wrzucam na forum. Z tylnych drzwi wyciągamy po 4 przewody przy czym +12v (czerw.) im grubszy tym lepszy. Masę łapiemy gdzieś na drzwiach. Z przodu przekaźniki najlepiej schować przy nogach kierowcy (z lewej) i pasażera (z prawej) w okolicy wiązki idącej do drzwi (pomiędzy dwoma blachami, każdy zauważy) i tam też wpinamy się w wiązkę, masa z karoseri.
Rozpiska:
|
2014-04-07 21:13 | |
|
|