2009-11-29 14:27:52
Cytat:
|
2009-11-28 18:52:36, mikekot pisze:
ale chodzi mi czy te od MKIV pasują, bo ojciec w garażu ma taki silnik po aucie które poszło na żyletki i tam poduszki są ok a nowe do tanich nie należą jeśli juz kupować to oryginały czy zamienniki i jakie ?? jeszcze ich nie ogladałem bo nie mam dostepu do kanalu narazie ale chce je wymienić ponieważ na każdym biegu przy obrotach ok 1800-2000 auto wpada w wibracje (kierownica nie wwibruje tylko cala buda) poniżej i powyżej tych obrotów ok na luzie przy tych obrotach problem nie występuje - chyba że to nie wina poduszek prosze o opinie kogos kto miał taki problem [ wiadomość edytowana przez: mikekot dnia 2009-11-28 18:59:21 ]
|
|
U ciebie winne sa koła/opony, nie poduszki, one moga byc popekane a i tak auto nie wpadnie w wibre podczas jazdy, a czasem tyko stuknie silnik przy zmianie biegu.
Problem jest ogolny, trapiacy wiele aut, rowniez moje sie do nich zaliczyło, predkosc 110-130 zaczyna telepac i wyzej ustaje.
Ja wyeliminowałem narazie czesc, bo przod zrobiłem, a tył mi został tzn opony do wymiany, gdyz jesli powietrza jest np 2 bary to telepie dosc mocno, gdy dopompuje do 2,5-2,8 to telepanie prawie ze nie wystepuje.
Tak ze sprawdz to sobie, bo mozesz kase w bloto wywalic.
Dodatkowo, jesli poduszki sa np poobrywane to objawia sie to albo stukiem pojedynczym przy odpuszczaniu/dodawaniu gazu, lub np minimalne drgania auta na wolnych obrotach lub podczas dodawania gazu.
Toi samo tyczy sie poduszek zamiennikow ze zbyt twardej gumy, wibracje na wolnych obrotach.
-----------------
[ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2009-11-29 14:28:28 ][ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2009-11-29 14:30:34 ]