Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MKVII] 1.8TD jak przerobic układ odpowietrzajacy?? - Strona 1.5

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3
 Autor 
 2009-12-02 18:32:48

Kupiec, ode mnie dowiedziałeś

W zupełności wystarcza te 8 mm, gładko wsadza i na to solidne opaski (nie tandeta z marketu , wiem z doświadczenia).
Zaworek zwrotny tak jak pisał Kupiec...
Prawda że czarne ładnie wyglądają. Wolałem czarny niż przeźroczysty.
Szybko złączki oraz podgrzewacz na śmietnik.
Po wymianie mój pali na dotyk, nie ma tam "piłowania"
2013-05-19 09:42
  
 
 2009-12-02 17:42:06

1. tak się dowiedziałem od kolegi co wymieniał
2. jeszcze nie kupiłem
3. czarne kupie bo ładnie wyglądają
4. ja mam między filtrem a pompą
2022-09-09 19:31
  
 
 2009-12-02 01:15:08

Cytat:
2009-12-01 17:35:27, kupiec pisze:
normalne zaciski i przewody paliwowe 8 na metry kupowane w sklepie. u mnie na zaworku zwrotnym i filtrze paliwa zdały egzamin. dlaczego piszesz dużymi literami? gdzie modery? do opierdzielania w dziale giełda to są pierwsi a teraz



Także chcę zastąpić ten oryginalny platikowy przewód na szybkozłączce na zwykły. Szukałem średnicy ale nie znalazłem. Mam więc pytania:
1. Czy te 8 mm jest pewne we wszystkich?
2. Kupowałeś zbrojone?
3. Czy masz przezroczyste? Ja szukam czarnych żeby nie było widać ewentualnego redbulla - widziałeś gdzieś może?
4. Zaworek zwrotny lepiej założyć przed filtrem paliwa (gdyby miał on mieć wadę) czy wystarczy miedzy filtrem a pompą wtryskową?

Dziękuję i pozdrawiam.

[ wiadomość edytowana przez: bastek00 dnia 2009-12-02 01:16:39 ]
2017-09-20 12:53
  
 
 2009-12-01 17:35:27

normalne zaciski i przewody paliwowe 8 na metry kupowane w sklepie. u mnie na zaworku zwrotnym i filtrze paliwa zdały egzamin.
dlaczego piszesz dużymi literami? gdzie modery? do opierdzielania w dziale giełda to są pierwsi a teraz
2022-09-09 19:31
  
 
 2009-11-30 17:36:56

NO OKI TYLKO MAM JESZCZE PYTANIE NA JAKIE PRZEWODY TO WSZYSTKO ZROBIC BO ROBIŁEM NA ZACISKI RAZ ALE POWIETRZE SIE DOSTAJE SPOD ZACISKU I NIE POTRAFIĘ TEGO OGARNĄĆ MOZE COS INNEGO NIZ ZACISKI JEST ;>
2009-12-29 10:44
  
 
 2009-11-30 16:42:37

napisze jak ja mam ale to już było na forum i już to pisałem.
wywaliłem podgrzewacz paliwa i założyłem zaworek zwrotny między filtrem a pompą wtryskową. teraz jeszcze muszę wywalić te przewody na szybko złączki i dać normalne przewody paliwowe.
2022-09-09 19:31
  
 
 2009-11-30 15:28:45

Cytat:
2009-11-30 14:59:47, pasztet1234 pisze:
no i kapa muszę czekać na pompkę jakieś 3 dni bo nigdzie nie maja a w fordzie drogo. Co sadzicie o zrobieniu gruszki przerobieniu całego układu na gruszkę?? lub wsadzić ja przed bądź za pompka ta ręczną ?? PS: w Citroenie ma to zastosowanie [ wiadomość edytowana przez: pasztet1234 dnia 2009-11-30 15:06:42 ]



Może i dobry pomysł ale załóż też zaworek powrotny na węża przed pompkom paliwową nie będzie paliwo się cofać koszt to około 25zł

-----------------
2013-07-21 21:47
  
 
 2009-11-30 14:59:47

no i kapa muszę czekać na pompkę jakieś 3 dni bo nigdzie nie maja a w fordzie drogo. Co sadzicie o zrobieniu gruszki przerobieniu całego układu na gruszkę?? lub wsadzić ja przed bądź za pompka ta ręczną ??
PS: w Citroenie ma to zastosowanie

[ wiadomość edytowana przez: pasztet1234 dnia 2009-11-30 15:06:42 ]
2009-12-29 10:44
  
 
 2009-11-29 22:20:04

rurka - dziurka
tam nie ma podcisnienia tam jest cisnienie
a zjawisko normalne.
olej jest w IC, turbinie. taka uroda.

-----------------
2015-07-10 00:43
  
 
 2009-11-29 20:16:25

Oki dzieki chłopaki jutro bede walczył z tym. podgrzewacz ominąłem wcześniej może ten z przelewu jest lipa a pompa nie popuszcza bo jest normalnie igła palił po wymianie na dotyk wiec pompe wtryskowa bym wykluczył zostają przewody i pompka a i ten kapturek na ostatnim tez jest zmieniony na gumkę z metalowa zaślepką pewniejsze. Jeszcze mam pytanie trochę z innej beczki jak jest to do podciśnienia ta rurka to gdy włącza się turbina i zaczyna dmuchać wydobywa się olej silnikowy przez nią to normalne czy silnik zaczyna już się kończyć ??
2009-12-29 10:44
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM