Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MKVII] 1.8 TD 70KM - Jeśli zimny dusi się i szarpie. - Strona 1.5

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  
[ 1 2
 Autor 
 2009-12-02 02:04:00

Witam,
mam podobny problem jak kolega w tym wątku (niestety zamknięty a wystarczyło Panowie Moderatorowie pomóc poprawić temat):
http://motonews.pl/sh_forum.php?op=fvt&t=240300&c=45&f=20

Podobny gdyż:

1. Auto zapala dobrze a nawet bardzo dobrze. Czasem jak zimno zagrzeję świece na 2 razy ale raczej jeszcze to niepotrzebne - więc wykluczam świece - chodzi wtedy bardzo równo.

2. Dodaję gazu, puszczam sprzęgło, dostaje obciążenie i... zaczyna szarpać... i zaczyna chodzić jakby jakiś cylinder nie palił (biały dymek czasem). Trzeba dać więcej gazu i jedzie, ale jest mułowaty i czuć że przerywa dalej.

3. Dopiero jak włączy się TURBO oczuwam przyjemność jazdy - zakres obrotów 2750 - 3100.

4. Jeśli obroty zejdą poniżej 1500 znowu szarpie... a normalnie jest elastyczny od 1200 i niżej.

5. Dopiero gdy silnik się zagrzeje po przejechaniu kilku kilometrów, między 6 a 8 - jedzie normalnie.

6. Na ciepłym silniku nie mam problemów. Nawet jeśli trochę ostygnie i jest potrzebne ssanie działa ono prawidłowo a samochód nie szarpie jeśli nie stoi np całą noc.

Tyle opisu usterki. Ostatnie wymiany robiłem 25 tys. temu. Zdarzyło się, że nie przypilnowałem oleju i na bagnecie była susza. Dolałem wtedy litr ale to było dużo wcześniej nim się zaczął problem. Jednak żeby ją wykluczyć:

I. wymieniłem olej, filtr oleju, paliwa (wkład), powietrza - wykluczam to jako powód usterki;

II. zdjąłem wtyczkę z przepływomierza - auto zapaliło normalnie ale usterka dalej ta sama - nie wiem czy mogę to wykluczyć również - auto nie gaśnie po jej zdjęciu;

Lepiej już chyba nie da się opisać.

Chętnie podjechałbym do kogoś z okolicy kto miał podobny problem, trochę się zna i jeszcze chciałby się nauczyć na moim... pomoc byłaby wzajemna i dla wszystkich pouczająca.

Nie mam np innych wtrysków (końcówek) żeby wrzucić i sprawdzić czy też zapasowego przepływomierza. Zastanawiam się czy winna może być np pompa paliwa - także przydałaby się zapasowa do przeprowadzenia testów. Może to nieszczelne (wypalone) któreś gniazdo zaworów, lecz przecież auto pali na wszystkie i równo a problem dopiero występuje po chwili, więc może i to wykluczyć?

Myślę, że jeśli uda się nam rozwiązać problem u nas skorzysta też każdy forumowicz w przyszłości...

Pozdrawiam i czekam na sugestie.

PS 1. Przypomnę tylko, że problem dotyczy DIESLA - większość tematów to "benzin".

PS 2. CzteroPAK Stronga już kupiony.

-----------------
Sierpień/wrzesień 2010 Essi do sprzedania...

Era Biznes
2017-09-20 12:53
  
 
  Poprzednia strona  
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM