Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[OGÓLNE] Podczas jazdy zapala się kontrolka hamulca ręcznego

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub » ZAWIESZENIE, NAPĘD, HAMULCE, WYDECH

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2009-12-08 19:04:04

Cytat:
2009-12-08 11:20:47, przemo2 pisze:
Albo jest koniec klocków i tłoczki są bardziej wysunięte przez co spada poziom płynu w zbiorniczku.Jak klocki podróby to ich ścieralność jest błyskawiczna.Miałem tak w moim.


Ja tez bym obstawial to jesli nie zauwazysz zadnych wyciekow.

-----------------
Escort MVII GT 1,8
E92, E90, D40, ML, FMX 650
2023-01-29 01:17
  
 
 2009-12-08 18:32:44

Ja obstawiam wyciek przy tylnich cylinderkach - w starszych samochodach to dość czesto sie zdarza. Hm, jezeli (jak sugeruje kolega CKsrv) cieknie przedni gumowy przewod to jak najszybciej sie za to bierz bo moze nagle peknąć - w poldku to przerabiałem. Pekl przewod a reczny to tylko dla ozdoby byl ;/

-----------------
Mój ESCORT to Sprite, a inne fury to pragnienie xD
2011-11-22 19:51
  
 
 2009-12-08 11:20:47

Albo jest koniec klocków i tłoczki są bardziej wysunięte przez co spada poziom płynu w zbiorniczku.Jak klocki podróby to ich ścieralność jest błyskawiczna.Miałem tak w moim.

-----------------
 
 
 
 2009-12-07 23:25:16

eee na 90% widze koniec lewego przewodu elastycznego z przodu.

-----------------
2015-07-10 00:43
  
 
 2009-12-07 23:01:30

Pozwole sobie śmiało stwierdzić że na 90% leci przez cylinderki z tyłu
2010-04-08 21:58
  
 
 2009-12-07 22:50:51

Najgorsze jest to że gdy go kupiłem to uzupełniałem wszystkie płyny itp Byłem sprawdzić i fakt płynu jest na równo z kreską minimum. Jutro kupie płyn hamulcowy i doleje. Teraz kwestią taką jest ze musi być gdzieś uszkodzony przewód hamulcowy że ten płyn ucieka...ale to już odrębna sprawa sam muszę znaleźć przeciek.

Dzięki koledzy za informacje
 
  
 
 2009-12-07 20:55:01

Tak jak koledzy sugerują - niski poziom płynu hamulcowego. Na zakrętach po prostu go brakuje. U mnie kiedyś nie łączył po tym jak zacząłem odkurzać okolice "ręcznego" i zsunąłem kabelek od włącznika.


-----------------
Mój ESCORT to Sprite, a inne fury to pragnienie xD
2011-11-22 19:51
  
 
 2009-12-07 20:52:07

Dolej płynu tak jak ci koelga mówi, tez tak miałem, dolałem płynu i nie pali do dzis. A jesli dolejesz i nadal bedzie palic czy mrugac czasami to sprawdz styki koło recznego co odpowiada za właczanie sie tej kontrolki gdy podnosisz reczny, moze byc tam syf i brud i poprostu dostało sie do tego czujnika i sie zapala, przeczysc to, sprawdz czy jak reczny opuscisz do konca czy dobrze dochodzi czy nie lata (nie jest za luzno) powinno pomoc innych raczej zjawisk tutaj nie ma, a jak sa to bardzo małoo prawdopodbne to w 99 % cos z tego co napisałem
2020-06-04 09:29
  
 
 2009-12-07 16:00:51

Cytat:
2009-12-07 15:56:47, Nurek2004 pisze:
I oprócz tego jaki może być jeszcze powód tego że mryga mi ta kontrolka. Na prostej drodze jak jadę równo to też ona mryga nie zawsze ale mryga.



Dolej plynu

-----------------
Escort MVII GT 1,8
E92, E90, D40, ML, FMX 650
2023-01-29 01:17
  
 
 2009-12-07 15:56:47

I oprócz tego jaki może być jeszcze powód tego że mryga mi ta kontrolka. Na prostej drodze jak jadę równo to też ona mryga nie zawsze ale mryga.
 
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub » ZAWIESZENIE, NAPĘD, HAMULCE, WYDECH

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM