Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MKVI] 96r td 90koni przerywa na wolnych obrotach

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3
 Autor 
 2010-01-27 20:57:55

Cytat:
2010-01-27 14:17:48, romcio1 pisze:
nowe koncowki wtryskiwaczy pomogly a gosc za robote wziol 30zl za 4 wtryski


Z ciekawości - tylko wymieniał końcówki, czy wymieniał i regulował? Bo to nie to samo - regulacja pozwala ustawić ciśnienie otwarcia wtrysku.


-----------------
Pozdrawiam
mariobros
Ford Escort Kombi '95 1.8TD - sprzedany
2015-08-07 22:15
  
 
 2010-01-27 14:17:48

nowe koncowki wtryskiwaczy pomogly a gosc za robote wziol 30zl za 4 wtryski
2014-07-12 07:40
  
 
 2010-01-24 17:41:30

Cytat:
2010-01-23 18:12:37, Kris75 pisze:
... niektóre modele mają 3 oddzielne wtyczki plus bezpośredni kabelek do STOPu...



ale nie mk7 - tak wynika z posiadanych TD.

Cisnienie około 150 -160bar
zalezy jaka pompa i wtrychy bo te cisnienia sa rozne.

-----------------
2015-07-10 00:43
  
 
 2010-01-24 17:12:08

moze ktos wie jakie cisnienie na wtryskach powino byc
2014-07-12 07:40
  
 
 2010-01-23 18:12:37

Skąd wiesz że od początku nie masz ssania? Masz urządzenie rozruchowe termostatyczne czy silnik krokowy?
Powoli chyba dochodzimy do sedna sprawy...
CKsrv, niektóre modele mają 3 oddzielne wtyczki plus bezpośredni kabelek do STOPu, hmmm faktycznie jeśli kolo ma tylko jedną to chyba najprościej rozpiąć a na stop jakieś 12 fał z akumulatora puścić bezpośrednio jakimś kabliskiem...
Samo się nie naprawi trzeba coś robić. Na pompie gdyby był przestawiony kąt tak fajnie by nie palił i raczej mało prawdopodobne by na większych obrotach chodził równiutko jak pisze kolega, myślę jeszcze o przeskoczonym pasku ale na później bym to zostawił. Jak tam kolego termostat u ciebie do jakiego poziomu podnosi się wskazówka i w jakim mniej więcej czasie? Bardzo możliwe że i jedna z końcówek wtrysków "się wiesza" przy małych obrotach ale to też na później i nie w domowym garażu.
2013-11-24 16:30
  
 
 2010-01-23 01:02:07

sania nie mam wogule od poczatku poprostu letko gaz wciskam nawet jak jest -10 rano pali po trzech sekundach a dzieje sie tak jak jest zimny i rozgrzany silnik poprostu utyka jakby na jednym cylindrze i puszcza niebieski dymek jak przygazuje jest ok nawet dymka nie pusci
2014-07-12 07:40
  
 
 2010-01-23 00:35:16

A jak z zapalaniem wogóle? Póki ssanie jest to dobrze chodzi, a potem coś się dopiero zaczyna dziać?

Ja tak miałem. Tu masz mój wątek, nic nie pomogło.

[MKVII] 1.8TD Jeśli zimny dusi się itd.

Obecnie auto stoi 4 tygodnie na warsztacie i koniec końców do zrobienia jest pompa. Lało się z niej z dołu. Nie było tego widać bo osłona pod silnikiem przyswajała ropę na postoju, spływała pewnie w czasie jazdy. Za to było ją czuć. Pod pewnym kątem dopiero po dodaniu gazu widać było jak leci ciurkiem. A spalanie wychodziło mi prawie 10/100km. Sprawdź pompę.


[ wiadomość edytowana przez: bastek00 dnia 2010-01-23 00:37:40 ]
2017-09-20 12:53
  
 
 2010-01-22 20:48:27

Cytat:
2010-01-22 10:44:23, Kris75 pisze:
Regulacja wolnych obrotów na pompie??? Najpierw poodpinaj czujnik położenia przepustnicy na pompie i oba kolektory zobacz co sie będzie działo, tylko go rozgrzej troszkę i dopiero.



panie ale jak?
tam jest duza kostka razem z zaworem stop'u
juz latwiej jest przy EDC - wypiąć wsio.
mowimy o TD "klasycznym" i blogoslawionym ktory nie urodzil sie endurą. to nie jest sterowane 104 pinowa "puszka".

-----------------
2015-07-10 00:43
  
 
 2010-01-22 20:38:39

ciekawe czy to było to. jak zrobisz to napisz czy pomogła ta regulacja.
2022-09-09 19:31
  
 
 2010-01-22 19:01:14

juz mialem dosc bylem u mechanika i powiedzial ze trzeba ustawic kat wtrysku bo puszcza niebieski dym i dlatego jest nierowna praca silnika na wolnych obrotach
2014-07-12 07:40
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM