2010-03-21 17:13:43
no dobra przekonaliscie mnie z tymi wachaczami
w takim razie tylko sworznie i tuleje wymienie.
no ale co do zawieszenia to juz mam metlik...
na pewno lepiej by bylo kupic jakis zestaw niz kompletowac oddzielnie, tylko jakiej firmy?
majatku na to wydac nie chce, ale wiem ze oszczedny kupuje dwa razy. pozglebiam jeszcze czelusci netu, ale wszelkie sugestie baaardzo mile widziane
z weiteca mam tylko dwie opcje do mk7
albo gwint z pelna regulacja przod/tyl za 2700
albo gwint przod plynna, tyl skokowo za 2100
zestawow ultra gt ni ma...
a co sadzicie o zestawach MTS? na innych forach wypowiadaja sie calkiem przyzwoicie o nich nawet po przelataniu ponad rok.
cenowo sa calkiem przyzwoite.
wiem ze weitec to weitec, alo na co mnie gwint...
ehhhh
albo pojsc w pelna serie, sprezyny z serii, albo kayaby i amroki kayaby te co na samej gorze wypisalem...
tylko sie boje ze mi sie wodolot zrobi...
na gwincie moglbym sobie to wyregulowac w razie co....
a jak ze sztywnoscia/twradoscia gwintow weiteca?
kolejna opcja
zestaw KW
[ wiadomość edytowana przez: tiltus dnia 2010-03-22 11:29:08 ]
[ wiadomość edytowana przez: tiltus dnia 2010-03-22 11:32:28 ][ wiadomość edytowana przez: tiltus dnia 2010-03-22 22:20:26 ]