Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MKVII] 1.6 16V złe wskazania czujników na deskę

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2010-02-12 19:30:47

Ok w takim razie jak mówicie tak zrobię.
Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi:
Dominik
2011-11-03 12:25
  
 
 2010-02-12 16:52:11

Moim zdaniem bierz EPS-a.
Mam taki jeden zamiennik od września i narazie jest wszystko ok

-----------------
...::: Essi to jest to! :::...

Ghia 3D, #817
2022-07-26 21:54
  
 
 2010-02-12 13:47:00

A jak sądzą pozostali? Bo gość ze sklepu powiedział, że EPS i Hans są obydwa dobre, ale bardziej poleca Hansa. Więc już mam dwie odmienne opinie
2011-11-03 12:25
  
 
 2010-02-12 13:08:37

Harta czesci to wogole sobie daruj, najlepszy z tego jest EPS

-----------------
2016-11-06 16:03
  
 
 2010-02-12 12:45:18

Już się dogadałem ze sprzedawcą. Mam mu odesłać czujnik, gdyż jest bardzo prawdopodobne, że jest uszkodzony lub źle zestrojony.
Niestety nie ma oryginalnego Forda. Mam do wyboru:
- EPS (39zł),
- Hans Pries (35zł).
Teraz jest pytanie który z nich będzie lepszy? Ten który teraz mam to Hart (27zł).
A co do odkręcenia czujnika, to trzeba mieć klucz z grzechotką, bo miejsca jest na tyle mało, że zwykłym płaskim lub oczkowym nie da rady odkręcić (za duży skok).
2011-11-03 12:25
  
 
 2010-02-12 12:35:15

Hmm, z wyjęciem raczej problemu nie ma, nawet niewiele trzeba rozbierać, tylko ruch klucza jest bardzo mały i trzeba być cierpliwym i powolutku kręcić.

Co do problemu to miałem bardzo podobną sprawę z wariującym czujnikiem. Wystarczyło wymienić na nowy i jest ok, a nawet lepiej niż na oryginalnym bo jest dokładniejszy, wskazówka od początku jazdy powoli idzie w górę. Może zainwestuj w inny czujnik...

-----------------
Ford Escort Cabrio MkVII RKC 1.8 115 (zmodzony do 119KM)
Fiat 126p rocznik 74 (przebieg 30 000, zarejestrowany jako zabytkowy)
Daewoo Leganza 2.2.
Chevrolet Cruze 1.8 LTZ
2020-08-04 01:01
  
 
 2010-02-11 17:05:16

Ej nie ma tragedji, wyciagalem go jednym kluczem i jak juz pisalem na szrocie i na szybkiego.Mowie wlasnie o tym co jest go gorzej wytargac

-----------------
124 km/h na 3 biegu, to ich zabiło, bo koło dwumasowe weszło w kolizję z turbiną przy zbyt wysokich obrotach. Do tego doszło zapchanie zaworu EGR i oderwanie się tapicerki w kabinie (zakryła oczy kierowcy), który nie mógł dostrzec jaki pedał wciska: gazu
2013-10-28 11:53
  
 
 2010-02-11 16:21:45

Rozumiem że mówisz o tym czujniku z dołu termostatu? Bo obydwa są przy termostacie (na deskę i do kompa). I do tego właśnie na deskę jest nie najlepszy dostęp. Bo do tego od kompa z kolei jest banalny - wyjmujemy wtyczkę i wykręcamy ładnie od góry
2011-11-03 12:25
  
 
 2010-02-11 15:18:50

Ja mialem cos podobnego z pol roku temu. Pojechalem na szrot i za 20 zetow kupilem uzywany czujnik temperatury ten z termostatu. I dziala po dzis dzien.Ale zanim go kupilem to wsadzilem go juz na szrocie (łatwo i szybko) i tam sprawdzilem. Po co sie bawic w szukanie oporow itp.

-----------------
124 km/h na 3 biegu, to ich zabiło, bo koło dwumasowe weszło w kolizję z turbiną przy zbyt wysokich obrotach. Do tego doszło zapchanie zaworu EGR i oderwanie się tapicerki w kabinie (zakryła oczy kierowcy), który nie mógł dostrzec jaki pedał wciska: gazu
2013-10-28 11:53
  
 
 2010-02-11 00:52:20

Opis silnika jest w tytule.
A jeśli trzeba dokładniej to podaję:
1,6 16V Zetec 90KM 1998r.
2011-11-03 12:25
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM