Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[125p] pomarańczowy"89 - Strona 2

 Moderowane przez: Furiosus, fuso, mar125, rallyfilip
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 ... 12 13 14
 Autor 
 2010-07-28 16:09:00

ten wieniec z nacieciami na czujnik zaplonu. Bo te co widzialem do tej pory maja inna liczbe brakujacych zebow niz te poldoroverowe
2024-02-15 20:17
  
 
 2010-07-28 21:57:45

Nie mam takiego koła, nie zrobię ci foto.
2020-10-08 13:06
  
 
 2010-08-01 15:37:16

O rcze w końcu jakieś jeżdżące VVC w FSO. Ciekawe jak się lata z taką mocą w lekkim fiacie. A jak pisałem że wsadzenie vvc to banalna sprawa to mnie skrytykowali... Koło zamachowe masz z 1,4/1,6 w wersji bez 4 zębów zapewne.

Pełen szacun za zaangażowanie.

-----------------
POLONEZ nie umiera nigdy
Ostatni szczur na pokładzie PTK ;)
2013-01-10 09:07
  
 
 2010-08-09 09:51:18


980kg. Jestem zadowolony. Seryjny fiat z roverem, jedynie wytłumienia spod dywaników wyjąłem.
2020-10-08 13:06
  
 
 2010-08-09 11:38:58

mi wyszlo tyle samo.
2024-02-15 20:17
  
 
 2010-08-09 15:36:20

No wynik ładny, widać jak te silniki są lekkie. Pochwal się może wrażeniami jak to jeździ.
2019-07-10 20:44
  
 
 2010-08-09 18:52:20

jak zobaczyłem kwit ze złomowni to się trochę przeraziłem
2021-11-30 15:12
  
 
 2010-08-09 19:26:06

Jeździ się przyjemnie. Bardzo fajnie wyprzedza się auta na trasie, np z prędkości 80-90km/h na III biegu. Budzik zamykam bez problemu.
Jedyną łyżką dziegciu jest przyspieszenie 0-100. Po cichu liczyłem na jakieś 8,5 sek. Z moich średniodokładnych pomiarów wychodzi 9,5sek. II bieg wg licznika "wystarcza" do ok95km/h, potem muszę wrzucić III żeby bujnąć się do ok 110, wtedy też wyłączałem stoper.
A co do przełożenia to chyba skuszę się na 3,73 z diesla, na obecnym 4,1 od ok55km/h mogę bez problemu jechać na V biegu, A I bieg to wogóle za krótki jest.
Ale generalnie jestem bardzo zadowolony i liczę że więcej osób wymodzi sobie coś takiego.
2020-10-08 13:06
  
 
 2010-08-12 15:03:12

Przyśpieszenie kiepsko wychodzi widzę.Kumpel z seryjnym 1.4 tyle,że na przełożeniu z trucka i odchudzonej z wykładzin i foteli(kubełki)budzie ma 10s do 96km/h(mierzone g-techem) więc VVC miernie wypada w tym wypadku.

-----------------
http://fiatem.pl/
2020-03-15 22:32
  
 
 2010-08-13 07:57:48

Pomierzyłem kompresję w garach:
I ok 15Bar
II 9
III13,5
IV 13

To wszystko wyjaśnia.
Trzeba będzie zrzucić czapę i zobaczyć co ten motor jest wart.
2020-10-08 13:06
  
 
 2010-08-13 09:51:02

hemi roznica nie bedzie kolosalna bo roznica w mocy nie jest gigantyczna znowu - 35 koni roznicy
2024-02-15 20:17
  
 
 2010-08-13 12:06:48

Cytat:
2010-08-13 09:51:02, jaqo pisze:
hemi roznica nie bedzie kolosalna bo roznica w mocy nie jest gigantyczna znowu - 35 koni roznicy


35 kucy to ile procent? zupełnie dodatkowych kuni

-----------------
"Fatalna Imitacja Auta Turystycznego"

P.U.H. MARAKANT

Transport samochodów / pomoc drogowa
Poliwęglan do rajdówek
2021-02-12 09:09
  
 
 2010-08-13 12:53:00

Cytat:
2010-08-12 15:03:12, HEMIGTX pisze:
Przyśpieszenie kiepsko wychodzi widzę.Kumpel z seryjnym 1.4 tyle,że na przełożeniu z trucka i odchudzonej z wykładzin i foteli(kubełki)budzie ma 10s do 96km/h(mierzone g-techem) więc VVC miernie wypada w tym wypadku.



A jak zmieni bieg na III i dociągnie te 4 km/h to ile 0-100 mu wychodzi?
2021-05-26 01:36
  
 
 2010-08-13 14:28:53

Cytat:
2010-08-13 07:57:48, menzuramenzura pisze:
Pomierzyłem kompresję w garach: I ok 15Bar II 9 III13,5 IV 13 To wszystko wyjaśnia. Trzeba będzie zrzucić czapę i zobaczyć co ten motor jest wart.


moze zawor krzywy?
2016-09-21 10:30
  
 
 2010-08-15 20:43:41

Cytat:
2010-08-13 12:06:48, mar125 pisze:
35 kucy to ile procent? zupełnie dodatkowych kuni


bzdura, procenty nie napedzaja samochodu a konie.
2024-02-15 20:17
  
 
 2010-08-15 20:49:20

Cytat:
2010-08-13 07:57:48, menzuramenzura pisze:
Pomierzyłem kompresję w garach: I ok 15Bar II 9 III13,5 IV 13 To wszystko wyjaśnia. Trzeba będzie zrzucić czapę i zobaczyć co ten motor jest wart.



zobacz czy masz rozrzad dobrze ustawiony moze sie walnales na znakach
2018-10-13 02:14
  
 
 2010-08-15 21:04:29

Rozrząd dobrze ustawiony, wałki rozrządu w ładnym stanie, vvc od strony mechanicznej działa i jest dobrze poskładane. W ten drugi gar jak olejku wlałem trochę to do 17 Bar kompresja podskoczyła. Na razie jeżdżę, nic nie robię, wesele mam za miesiąc .
A co do znaczków przy ustawianiu rozrządu, w tych silnikach się to łatwo ustawia, żadnych blokad nie potrzeba, na wałkach są kołki dla kółek rozrządu itp.
2020-10-08 13:06
  
 
 2010-08-16 10:11:09

heheh ja to wiem, sam raptem tydzien temu skladalem vvc

no to wyglada na to ze musisz pierscionki zrobic
2018-10-13 02:14
  
 
 2010-08-16 22:42:08

Cytat:
2010-08-15 20:43:41, jaqo pisze:
bzdura, procenty nie napedzaja samochodu a konie.



racja, procenty nie napędzają samochodu.. najwyżej kierowcę.

Konie poganiają autem więc...

980kg/100KM =

980kg/135KM =


Jak dla mnie różnica jest spora.


Zrobic silnik aby był zdrowy i wtedy zobaczymy co to potrafi

-----------------
2023-10-26 15:33
  
 
 2010-08-17 07:08:24

A tak wogóle to jakie 135KM? vvc ma w słabszej wersji 145 horsów.
2020-10-08 13:06
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 ... 12 13 14
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM