Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MKVII] Bardzo niskie obroty na rozgrzanym silniku/diesel - Strona 1.5

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4
 Autor 
 2010-07-12 00:24:21

Nie wiem czy to miałeś na myśli?

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/33adb0484912f5a7.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5b410c878a5a6d7f.html
2013-01-05 18:56
  
 
 2010-07-11 11:22:07

Wklej jeszcze fotkę lewego nadkola przedziału silnika i pompy wtryskowej ale strony od chłodnicy tak aby było widać jak najwięcej z jej przedniej "ściany". Na fotkach które wkleiłeś w żaden sposób nie można wyczaić czy masz silniczek krokowy czy termostat woskowy rozruchowy.
2013-11-24 16:30
  
 
 2010-07-09 11:13:47

Dzięki, czyli wydaję mi się że pompę moge wykluczyć, bo na 90 KM moc ten samochód naprawdę ma. Dużo nie pali bo ok 7/8 l ale nie bawię się w żadną ekonomiczną jazdę Kopci tylko jak odpalam zimnego z rana, ale później już nie, czyli zostaje tylko palenie i tylko z tym ma duży problem no i te nieszczęsne obroty
2013-01-05 18:56
  
 
 2010-07-09 10:12:28

Jeżeli kona coś "mechanicznego" tak jak np. pompa wtryskowa objaw z reguły jest cały czas taki sam z tendencją do stałego pogłębiania, nie ma stanów tego typu jak u ciebie że silnik ciepły/zimny i są tak skrajne zachowania. Pitoli sie to cały czas "w jedna stronę" także pompę jako taką zostawiłbym póki co w spokoju.
Były by na pewno problemy z paleniem, mocą, kopceniem, spalaniem.
2013-11-24 16:30
  
 
 2010-07-08 13:59:42

A jakie jeszcze by były objawy jakby to pompa już się kończyła???
2013-01-05 18:56
  
 
 2010-07-08 13:47:45

Najlepiej je odizolować od siebie i źródła ciepła. Nie wiem jak to ci prościej wytłumaczyć
2013-11-24 16:30
  
 
 2010-07-08 11:28:56

Czyli najlepiej je wymienić czy jak?
2013-01-05 18:56
  
 
 2010-07-07 09:26:26

Tlą ci się kable, możliwe że to od sterowania pompy i możliwe że właśnie dlatego spadają obroty jak silnik się nagrzeje bo leżą na obudowie termostatu...
Wygląda to na złącze wtrysku sterującego.
2013-11-24 16:30
  
 
 2010-07-07 00:58:19

co nikt nie wie od czego jest ten kabelek?
2013-01-05 18:56
  
 
 2010-07-06 13:48:25

Dla pewności byłem u innego mechanika żeby potwierdził czy to na pewno pompa do wymiany. Z braku wolnego czasu nie zabrał go na warsztat a samochód niestety jest mi cały czas potrzebny do pracy popatrzył pod maske i kazał najpierw wymienić wężyk do wtryskiwaczy bo był juz przetarty, co też uczyniłem. Niestety w dalszym ciągu występuje taki sam objaw.
Zauważyłem też że po odpaleniu unosi się dym i zapach spalonych kabli tylko nie wiem za co one są odpowiedzialne. Zrobiłem zdjęcie i zaznaczyłem gdzie to się dzieje. Wstawiam też fotki pompy o które prosił wcześniej kolega. Proszę o odp, bo już nie mam sily na ten samochod :/
kabelki skąd leci dym
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/672efc7aa743e6db.html


http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c1216cdf0624937e.html

cały silnik
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ecb00369e03e4a6a.html

[ wiadomość edytowana przez: piter9020 dnia 2010-07-06 13:50:10 ]

[ wiadomość edytowana przez: piter9020 dnia 2010-07-06 13:52:06 ]
2013-01-05 18:56
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM