2010-04-08 07:25:03
Cytat:
|
2010-04-08 01:21:49, EscortGTI pisze:
jeżeli chodzi o escorta anglika tego co w miniaturce jest to 1.8 16v gti (rqb 130ps) [...] poprzekładałem do niego większość rzeczy z anglika oprócz silnika bo strasznie dużo palił 14-15l/100km
|
|
Skoro silnik jest modzony, stożki, wydechy itp to rzecz jasna że będzie więcej palił... Wywal stożek i od razu będzie mniejsze spalanie... Ogólnie z tego co mówisz że 1.8 RQB pali 14-15l to powiem Ci że pali on więcej niż 24v 2.5l BMW...
Jedź na hamownie tym anglikiem i sprawdź jego moc, wszyscy wiemy że RQB nie trzymają mocy i mają duże straty... Skoro 115ps jest odczuwalnie słabsze od (seryjnego)130PS to raczej jest coś nie tak z tym 115...
Wróc do seryjnego dolotu powietrza i do wydechu, sprawdź wóz na hamowni i dopiero zacznij modzić...
Ja do BMW wsadziłem stożek, jedyne co się po tym zmieniło to :
Zaczął więcej palić
Auto było znacznie słabsze
Ten dzwięk był nie do zniesienia...
Poczytaj wątki kolegów, potwierdzają one to że stożek potrafi osłabić auto... A co do wydechu to skoro wydech z anglika był zakladany w "Profesjonalnej firmie tuningowej" to możesz go śmiało wywalić i także wrócić do seryjnego... Twój silnik to 115PS a nie 130PS więc wydech nie jest do niego dedykowany... RQB ma inną emisję spalin a także inne zapotrzebowanie na powietrze, ma inne wałki, inną przepustnice, inny komputer niż RKC
-----------------
Mogłem jechać, wyjechać i stąd się oddalić - jednak zostałem z tymi co zostali...
13.08.2011 Spoczywaj w Spokoju ... †