Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

 Zacznij nowy wątek  Dodaj odpowiedź w tym wątkuLogowanie - Rejestracja   Pomoc
 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub » Tuning essia 1.8 16v 115ps
 Cofnij | « Starszy wątek | Nowszy wątek »
  
 Sortuj posty wg daty: 
rosnąco malejąco
>> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi << Poprzednia strona  
[ 1 2 3
 Autor
 Tuning essia 1.8 16v 115ps 
CKsrv
Sympatyk FEFK

SU45 i focus
Koszalin/Białystok



  2010-04-05 21:51:52^

jestem w stanie profesjonalnie wsadzic wydech z malacza do RKC
bo kto mi zabroni.

-----------------


2015-07-10 00:43
   
EscortGTI

Ford Escort 1.8 16v ...
Łomża



  2010-04-08 01:21:49^

jeżeli chodzi o escorta anglika tego co w miniaturce jest to 1.8 16v gti (rqb 130ps) 98r seryjnie obniżony,ospojlerowany,pół skórzane kubełkowe fotele. razem z samochodem dostałem książkę i dużo rachunków na rzeczy jakie były do niego kupowane dobry sprzęt audio,auto alarm Clifforda z sensorem ruchu 17" felgi Wolfrace z oponami o profilu 40 wydech itd.poprzedni właściciel zainwestował trochę w niego.ale to było pewien czas temu samochód od 4 lat w rodzinie u mnie od ponad roku.dla mnie escorcik wygląda nie zle i jeździ niesamowicie.parę miesięcy temu po kilku porażkach z przekładka escorta u niby fachowców zrezygnowałem z niego i kupiłem za grosze u sąsiadów escorta 1.8 16v ghia 97r zarejestrowałem ubezpieczyłem poprzekładałem do niego większość rzeczy z anglika.oprócz silnika bo strasznie dużo palił 14-15l/100km

2010-07-10 07:09
   
EscortGTI

Ford Escort 1.8 16v ...
Łomża



  2010-04-08 01:47:49^

mój eskorcik 1.8 16v 115 konny jest w pełni sprawny po rozszerzonym przeglądzie jechałem nim 190km/h może poszedł by więcej.ma dobra trakcje ale jak dla mnie brakuje trochę mocy dlatego chciałbym zwiększyć do ok 130-140ps.za bardzo przyzwyczaiłem się do anglika gti

2010-07-10 07:09
   
ArekCLX
Sympatyk FEFK

Aktywny na forum 4564 dni
BMW E34 525I 24v/Sca ...
Bydgoszcz



  2010-04-08 07:25:03^

Cytat:
2010-04-08 01:21:49, EscortGTI pisze:
jeżeli chodzi o escorta anglika tego co w miniaturce jest to 1.8 16v gti (rqb 130ps) [...] poprzekładałem do niego większość rzeczy z anglika oprócz silnika bo strasznie dużo palił 14-15l/100km


Skoro silnik jest modzony, stożki, wydechy itp to rzecz jasna że będzie więcej palił... Wywal stożek i od razu będzie mniejsze spalanie... Ogólnie z tego co mówisz że 1.8 RQB pali 14-15l to powiem Ci że pali on więcej niż 24v 2.5l BMW...

Jedź na hamownie tym anglikiem i sprawdź jego moc, wszyscy wiemy że RQB nie trzymają mocy i mają duże straty... Skoro 115ps jest odczuwalnie słabsze od (seryjnego)130PS to raczej jest coś nie tak z tym 115...
Wróc do seryjnego dolotu powietrza i do wydechu, sprawdź wóz na hamowni i dopiero zacznij modzić...
Ja do BMW wsadziłem stożek, jedyne co się po tym zmieniło to :
Zaczął więcej palić
Auto było znacznie słabsze
Ten dzwięk był nie do zniesienia...
Poczytaj wątki kolegów, potwierdzają one to że stożek potrafi osłabić auto... A co do wydechu to skoro wydech z anglika był zakladany w "Profesjonalnej firmie tuningowej" to możesz go śmiało wywalić i także wrócić do seryjnego... Twój silnik to 115PS a nie 130PS więc wydech nie jest do niego dedykowany... RQB ma inną emisję spalin a także inne zapotrzebowanie na powietrze, ma inne wałki, inną przepustnice, inny komputer niż RKC

-----------------
Mogłem jechać, wyjechać i stąd się oddalić - jednak zostałem z tymi co zostali...

13.08.2011 Spoczywaj w Spokoju ... †

2019-10-11 06:49
   
  Poprzednia strona  
[ 1 2 3
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub » Tuning essia 1.8 16v 115ps
 Cofnij | « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Forum udostępnia serwis MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.