2010-05-10 18:06:52
Zrobiłem test. Odpaliłem silnik, następnie przekręciłem kluczyk do pozycji wyłączenia (silnik nadal pracował). Rozłączyłem wtyczkę z przewodami które idą do elektrozaworu. Silnik nadal pracował, więc na pewno to elektrozawór.
Już wiem że na pewno ten elektrozawór jest pod tą blaszaną kopułką (jak na foto poniżej).
Pod tą blaszkę idą przewody, więc na pewno tam siedzi to ustrojstwo. Problem tylko jak tam się dostać bez ściągania pompy. Rozważam też aby udać się do pompiarza aby ściągnął pompę w celu wymiany tego ustrojstwa, ale żeby tak zrobić muszę mieć drugi taki elektrozawór na wymianę a nigdzie nie mogę takiego dostać
Ten elektrozawór jest jakiś nietypowy do aut z immobilaiserem i do niego podłączone są chyba trzy przewody.
Cytat:
|
2010-05-08 19:08:48, Jarek77 pisze:
Na 99.99% gumowy grzybek, który jest na zaworze ze starości zrobił się twardy i prawdopodobnie pękł. Przy odrobinie szczęścia obejdzie się bez wymiany elektrozaworu.
|
|
Jarek77 mógłbyś to rozwinąć, bo nie bardzo kumam.
Ten gumowy grzybek jest w części zaworu od dołu (wkręcony w pompę), czy u góry. Piszesz że "przy odrobinie szczęścia obejdzie się bez wymiany elektrozaworu". To znaczy że można wymienić sam grzybek
-----------------
FEFK #1825