Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MKVII]1.8TD Nie Odpala Na Ciepło..

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2010-06-15 08:48:58

Wszystko jasne znalazł sie magic któty chciał to zrobic.. i zrobił to co nie potrafili wszyscy mechanicy w moim miescie.. Koles zrobił to w jeden dzien.. Problem Zaworek zwrotny w Pompie wtryskowej + zaworek zaasilający... To było przyczna nie palenia na ciepło.... Pozdrawiam i dizęki wszytskim temat zamkneity!!!!!
2010-08-07 15:59
  
 
 2010-05-27 14:46:13

Są Normalne nie spadaja nic sie nie dzieje.. Wszystko jest ok.. ale jak jest już goracy i zgaszam tak do 8 minut nieraz dużej i nie odpala pompka ręczna w ruch i odpala.
2010-08-07 15:59
  
 
 2010-05-27 13:14:03

A jak jest rozgrzany to jakie masz obroty silnika??? Spadają czy są wporządku???
2013-01-05 18:56
  
 
 2010-05-18 22:30:33

Wymieniłem wszytskie kable jakie szły szczelnośc jest wporządku filtr paliwa wymieniony założyłem zaworek zwrotny na zasilającym i drugi na cofającym.... Idalej to samo.. POmocy czy morze ktos miał tai problem??

[ wiadomość edytowana przez: Maro21 dnia 2010-05-26 00:38:37 ]
2010-08-07 15:59
  
 
 2010-05-18 16:00:37

też tak myślę, załóż zaworek nie pozwalający cofać się ropie, kosztuje to grosze, albo od razu całą pompkę razem z zaworkiem

-----------------
2024-01-19 11:22
  
 
 2010-05-18 15:08:41

Na moje oko to moze sie paliwo cofac. Sprawdz szczelnosc ukladu.

-----------------
2021-11-16 22:08
  
 
 2010-05-18 12:47:39

Proszę edytować tytuł na zgodny z regulaminem działu.



-----------------
TTI 880, Sirio T3-27 w dziurce :)

Miro #cinquecento :)
2023-04-06 12:05
  
 
 2010-05-18 12:32:15

witam, mam taki problem, mój escorcik1,8 TD z 1997 roku (250000tyś), rano kiedy jest zimny i po kilkakrotnym zagrzaniu świec żarowych, potrzymany na rozruszniki zapali, jest za nim wtedy kupa dymu ale chodzi, po klekota trochę nie równo ale po chwili zaczyna ładnie pracować, przejadę dystans ok 20 kilometrów stanę zgaszę go i już nie mogę go odpalić. Jest możliwe odpalenie dopiero w momencie kiedy jedna osoba kreci kluczykiem a druga pompuje paliwo na pompie ręcznej, po jednym naciśnięciu pompy samochód zapala i pracuje już normalnie. Nie wiem co to może być wiec proszę o wszelakie rady, może jakieś zdjęcia co ewentualnie trzeba wymienić lub podregulować. Z góry dziękuję za udzieloną pomoc

[ wiadomość edytowana przez: Maro21 dnia 2010-05-18 12:32:49 ]

[ wiadomość edytowana przez: Maro21 dnia 2010-05-18 12:57:09 ]
2010-08-07 15:59
  
 
 
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM