| |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
Autor | |
Diviz Sympatyk FEFK
Rs2000 AWD / 200Sx R ... Lubliniec | 2010-06-22 21:49:25 chyba jest normalnie , ogólnie to czasem autko pali mi idealnie a czasem dziwnie
musiał bym się przysłuchać ale chyba takiej dużej różnicy nie ma ----------------- Passionford |
2020-01-25 22:17 | |
marimar Sympatyk FEFK
XR3i/fifi ala XR2i Bydgoszcz | 2010-06-22 20:08:10 Cytat:
| 2010-06-22 18:49:55, Diviz pisze:
czyli to że raz mi kontrolka poświeci dłużej (2-3 sek) a raz zaraz zgaśnie po odpaleniu . to może być przyczyna ten zaworek ? Dodam ze auto miało 100 km temu wymieniony olej
|
|
jeśli lampka ci się pali trochę dłużej to czy w tym czasie silnik też głośno pracuje? a jak lampka zgaśnie to silnik cichnie i jest ok
----------------- |
2013-12-15 21:25 | |
Diviz Sympatyk FEFK
Rs2000 AWD / 200Sx R ... Lubliniec | 2010-06-22 18:49:55 Cytat:
| 2010-06-21 22:29:43, Remarq pisze:
A co do pompy, może ma ona jakiś zaworek do regulacji ciśnienia który sie poluzował, dla przykładu ta przypadłość często trapi silniki N7A.
|
|
czyli to że raz mi kontrolka poświeci dłużej (2-3 sek) a raz zaraz zgaśnie po odpaleniu . to może być przyczyna ten zaworek ?
Dodam ze auto miało 100 km temu wymieniony olej ----------------- Passionford |
2020-01-25 22:17 | |
tevenet Sympatyk FEFK
MKIV 3D RST Replica Kraków | 2010-06-22 16:59:50 Cytat:
| A swoją drogą jeśli zalewasz silnik który ma hydrauliczne regulatory to raczej zostań przy pół syntetyku. Mineralem dobijesz je na amen a wycieki i tak będą, no może ciuteczkę mniejsze ale tak czy siak na kapanie tylko wymiana uszczelek. Półśrodki nic nie pomogą.No chyba że opisywany przez Ciebie problem dotyczy silnika z regulacją zaworów na śrubę.
|
|
Silnik 1,3 ma regulację luzów zaworowych na śrubę. |
2022-04-24 11:25 | |
marimar Sympatyk FEFK
XR3i/fifi ala XR2i Bydgoszcz | 2010-06-22 16:41:53 Cytat:
| 2010-06-22 12:26:13, FAROW pisze:
Kolego sam wymieniales olej? Czestym bledem jest zalanie olejem do poziomu, po czym po odpaleniu silnika czesc oleju zassa filtr i nie ma juz wlasciwego poziomu i tez moze sie kontrolka zapalac
|
|
olej ma właściwy stan ,sprawdzałem wczoraj osobiście,,olej wymieniam zawsze sam , pierwsze autko miałem w 1993 r. i zawsze wymiana oleju nie sprawiała mi jakichkolwiek problemów i zawsze stan oleju był właściwy ----------------- |
2013-12-15 21:25 | |
FAROW Sympatyk FEFK Chorzów | 2010-06-22 12:26:13 Kolego sam wymieniales olej? Czestym bledem jest zalanie olejem do poziomu, po czym po odpaleniu silnika czesc oleju zassa filtr i nie ma juz wlasciwego poziomu i tez moze sie kontrolka zapalac ----------------- Fotografia i videofilmowanie!
Fotografia ślubna, weselna! Chrzty, komunie, eventy, studniówki i inne - cały kraj!
695-933-163 |
2023-07-28 00:24 | |
marimar Sympatyk FEFK
XR3i/fifi ala XR2i Bydgoszcz | 2010-06-21 22:44:24 Cytat:
| 2010-06-21 22:29:43, Remarq pisze:
Myśle że raczej nie,ale przyszedł mi do głowy pewien banał który czasem ma znaczenie a mianowicie filtr oleju. Sam kiedyś założyłem jakoś taniznę kontrolka też gasła późno, ze smarowaniem były problemy kiedy wymieniałem na drugi zauważyłem że ów trefny miał bardzo małe otwory wewnątrz i może przez to miał mały przepływ.
|
|
może i masz rację z tym filtrem oleju,może nie kosztował on parę groszy ale nie był też za drogi i może być że to on jest winny tego stanu rzeczy
przed wymianą oleju nie było tego problemu
chyba zacznę się rozglądać z nowym olejem i filtrem ----------------- |
2013-12-15 21:25 | |
Remarq Sympatyk FEFK
BMW e36/ Ford MDO II Brodnica | 2010-06-21 22:29:43 Cytat:
| 2010-06-21 22:11:11, marimar pisze:
,może był tam przedtem 10/40 i pompa sobie nie radzi z mineralnym
|
|
Myśle że raczej nie,ale przyszedł mi do głowy pewien banał który czasem ma znaczenie a mianowicie filtr oleju. Sam kiedyś założyłem jakoś taniznę kontrolka też gasła późno, ze smarowaniem były problemy kiedy wymieniałem na drugi zauważyłem że ów trefny miał bardzo małe otwory wewnątrz i może przez to miał mały przepływ.
A co do pompy, może ma ona jakiś zaworek do regulacji ciśnienia który sie poluzował, dla przykładu ta przypadłość często trapi silniki N7A.
A swoją drogą jeśli zalewasz silnik który ma hydrauliczne regulatory to raczej zostań przy pół syntetyku. Mineralem dobijesz je na amen a wycieki i tak będą, no może ciuteczkę mniejsze ale tak czy siak na kapanie tylko wymiana uszczelek. Półśrodki nic nie pomogą.No chyba że opisywany przez Ciebie problem dotyczy silnika z regulacją zaworów na śrubę. |
2016-08-17 22:29 | |
marimar Sympatyk FEFK
XR3i/fifi ala XR2i Bydgoszcz | 2010-06-21 22:11:11 pierwsza myśl jak mi przyszło do głowy to też że zły olej może być wlany
silnik zalany castrolem 15/40,stan oleju ok,silnik 1.3,przebieg.....32tyś., nie wiadomo jaki olej był przed wymianą,dodam że uszczelka pod pokrywą zaworów lekko się poci
wspomniałeś o pompie oleju,może był tam przedtem 10/40 i pompa sobie nie radzi z mineralnym
----------------- |
2013-12-15 21:25 | |
FAROW Sympatyk FEFK Chorzów | 2010-06-21 21:15:35 Zle dobrany olej lub zbyt niski poziom oleju. Jesli nie jedno z tych dwóch to umiera pompa oleju lub silnik
Najpierw sprawdz poziom oleju na zimnym silniku i autko stoi na prostym. Potem napisz jaki olej masz wlany i jaki silnik i przebieg. ----------------- Fotografia i videofilmowanie!
Fotografia ślubna, weselna! Chrzty, komunie, eventy, studniówki i inne - cały kraj!
695-933-163 |
2023-07-28 00:24 | |
Następna strona [ 1 2 ] |
|