Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MKVII] 1.4 1999 brak wolnych obrotów na gazie

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub » SILNIK - LPG

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2011-03-23 17:19:21

Problem rozwiązany padły wtryskiwacze przy 11 000 km a dokładnie jeden padł i przez to się zalewał wymienili mi całą listwę na nową dobrze że miałem gwarancje i wszystko śmiga jak ta lala
2023-05-17 21:58
  
 
 2011-03-21 20:30:25

Cytat:
2011-03-05 18:45:00, sebastianb43 pisze:
Podłącze się do tematu Escort 1.4 na sekwencji ESGI 2 mam ją niecały rok. Otóż jak samochód postoi całą noc odpalam go normalnie na benzynie chodzi ok. Gdy reduktor ma już odpowiednią temperaturę to gdy przełącza się na LPG szarpie nie równo pracuje a nawet zgaśnie. Potem jak jadę to gaśnie cały czas przy dojeżdżaniu do skrzyżowania ( na benz ok ) ustepujie to dopiero gdy temp jest na literce OR ( wskaźnik NORMAL) potem już chodzi normalnie co to może być ?? Ostatnio byłem na regulacji i nic nie dała. Auto normalnie jeździ i przyspiesza na PB i LPG tylko gaśnie w tak niskiej temp. na gazie. Dodam że mam nowe kalbe WN , płynu chłodzącego jest poniżej maxa. Coś związane jest z tą niską temp bo w niej nie chodzi jak należy. Proszę o pomoc



Miałem to samo wszystko powymieniałem czyli filterki spuszczałem syf itd nie pomogło, pomogła dopiero kompletna regeneracja parownika czyli nowe mebrana i uszczelka i do dzis smiga jak trzeba na gazie nawet jak zimny
2020-06-04 09:29
  
 
 2011-03-16 17:29:26

Cytat:
2011-03-16 15:30:07, michno45 pisze:
moze trzeba wyczyscic parownik



i przy okazji wymienić filterki

-----------------
Hominis est errare, insipientis in errore perseverare
2014-10-01 06:17
  
 
 2011-03-16 15:30:07

moze trzeba wyczyscic parownik

-----------------
FEFK #2478 KLUBOWA AWANGARDA
byl Escort MKVII 1,4
byl Focus MKI 1,8 tddi
jest Focus MKII 1,6pb
Dystrybutor Gadżetów
2023-12-03 08:24
  
 
 2011-03-05 18:45:00

Podłącze się do tematu

Escort 1.4 na sekwencji ESGI 2 mam ją niecały rok. Otóż jak samochód postoi całą noc odpalam go normalnie na benzynie chodzi ok. Gdy reduktor ma już odpowiednią temperaturę to gdy przełącza się na LPG szarpie nie równo pracuje a nawet zgaśnie. Potem jak jadę to gaśnie cały czas przy dojeżdżaniu do skrzyżowania ( na benz ok ) ustepujie to dopiero gdy temp jest na literce OR ( wskaźnik NORMAL) potem już chodzi normalnie co to może być ?? Ostatnio byłem na regulacji i nic nie dała. Auto normalnie jeździ i przyspiesza na PB i LPG tylko gaśnie w tak niskiej temp. na gazie. Dodam że mam nowe kalbe WN , płynu chłodzącego jest poniżej maxa. Coś związane jest z tą niską temp bo w niej nie chodzi jak należy.
Proszę o pomoc
2023-05-17 21:58
  
 
 2010-06-23 13:13:30

A spróbuj przytrzymać go na 1000rpm wciskając lekko pedał gazu - silnik przerywa, czy chodzi równo na wszystkich cylindrach?


-----------------


[ wiadomość edytowana przez: Qwet dnia 2010-06-23 13:13:45 ]
2012-03-07 00:49
  
 
 2010-06-22 20:05:55

zaraz zabiore się za sprawdzenie tej odmy, co do gazu to jest to zwykła II generacja czy tam 3 , w każdym bądz razie nie sekwencja, co do kręcenie tą czarną śrubką na reduktorze to nic się nie zmienia w ruchu jałowym, jedynie cięzej w wyższe obroty samochód wchodzi.



przejrzałem odmę, wygląda wszystko ok

[ wiadomość edytowana przez: eblis dnia 2010-06-23 07:45:37 ]
2011-11-14 07:55
  
 
 2010-06-22 18:42:38

Najprawdopodobniej wina leży w złe ustawionej dawce gazu. W parowniku jest 1 sróbka regulacyjna z tego co wnioskuje z opisu nie masz 2 srubki regulacyjnej tylko elektrozawór na przewodzie od parownika do kolektora ssącego.Pobaw sie z tą śróbką może to coś pomoże.
2015-08-02 16:12
  
 
 2010-06-22 18:35:24

Po pierwsze jaka to jest instalacja gazowa zwykła czy senkwencyjna??
2015-08-02 16:12
  
 
 2010-06-22 18:11:23

A czy regulacja czułością reduktora coś pomaga? Co się dzieje gdy go za bardzo odkręcisz, a co gdy go za bardzo przykręcisz?

BTW, sprawdź przewód odpowietrzania skrzyni korbowej (tzw. odma), czy jest szczelny.

-----------------
2012-03-07 00:49
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub » SILNIK - LPG

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM