Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MKV] Bicie podczas hamowania

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3
 Autor 
 2010-07-01 23:07:55

Koła masz proste? Nie biją?
Aha podczas tego bicia przy hamowaniu pulsuje Ci pedał? Czyć jakieś anomalie na nim?



[ wiadomość edytowana przez: Sjepka dnia 2010-07-01 23:11:17 ]
2022-04-25 07:45
  
 
 2010-07-01 23:02:37

Jasne ze wyczyszczone (łacznie z felgami) a potem popsiukane farbą antykorozyjną.

-----------------
Mój ESCORT to Sprite, a inne fury to pragnienie xD
2011-11-22 19:51
  
 
 2010-07-01 22:20:54

a dobrze oczyściłeś piastę pod tarczą z korozji .Wystarczy milimetrowy syfek aby nowe tarcze biły .Mało który mechanik dba o wyczyszczenie piasty na lustro.

-----------------
Citroen C4 Grand Picasso
Pozdrawiam
#1614
2017-03-09 22:11
  
 
 2010-07-01 22:15:09

Jak kupiłem standardowe klocki i tarcze tej samej firmy. Holenderski ABS. Ci którzy znają markę wiedzą ze nie jest to byle co. Ja za klocki dawałem 65zł, a za tarcze po 75.

W weekend założe tarcze z jeszcze jednego escorta który ładnie hamował. Tyle ze dlaczego bicie było od razu po założeniu nowych hamowników??

-----------------
Mój ESCORT to Sprite, a inne fury to pragnienie xD
2011-11-22 19:51
  
 
 2010-07-01 19:30:10

moim zdaniem jak piszesz ze nie bije na zimnym hamulcu to do du... sa tarcze. Słaby materiał i pod wpływem większej temperatury się odkształca... mam tak samo u siebie zawiecha ok tarcze nowe i bije... kupiłem brembo i klocki ferrodo premier i wiem ze tarcze nie dały rady... podejrzewam ze klocki za twarde i dlatego tak się dzieje i przy okazji słabej jakości materiał tarcz... kupie teraz ate power disc i będzie si
2012-12-25 12:56
  
 
 2010-07-01 14:23:15

Mi biło ale przeszło po wymianie płynu i reperaturek zacisków.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
2024-03-28 12:12
  
 
 2010-07-01 12:25:09

jak wahacze i magiel ok to sprawdziłbym:
koła wyważone, odważnik na połosce, piasty, dystanse, springi, amorki, może kielich pęknał, załóż rozpórke.

co innego wielowahacz ale escort ma tak proste zawieszenie z przodu ze wymiana całego przodu to kilka stów

Na początek
odpowietrz hamulce, wymien płyn i rozruszaj zaciski musi pomoc



-----------------
goes on!
2021-05-25 20:48
  
 
 2010-07-01 05:05:41

Cytat:
2010-07-01 00:39:10, Seba pisze:
Zazwyczaj luz w ukladzie kierowniczym - do wyczucia po podniesieniu kola i poruszaniu danym kolem . Nie koniecznie koncowka drazka ale np luz od strony przekladni na drazku kierowniczym.



Od tego zacząłem. Wyjąłem magiel i zacząłem szukać. Dokręciłem nakrętkę kasującą luzy, wymieniłem prawy drążek i obydwie końcówki. Dwa razy miałem sprawdzane luzy na maglu. Raz przed ustawieniem zbieżności, a drugi raz po ustawieniu i przejechaniu ok kilometra.


-----------------
Mój ESCORT to Sprite, a inne fury to pragnienie xD
2011-11-22 19:51
  
 
 2010-07-01 00:39:10

Zazwyczaj luz w ukladzie kierowniczym - do wyczucia po podniesieniu kola i poruszaniu danym kolem . Nie koniecznie koncowka drazka ale np luz od strony przekladni na drazku kierowniczym.

-----------------
Escort MVII GT 1,8
E92, E90, D40, ML, FMX 650
2023-01-29 01:17
  
 
 2010-06-30 23:32:51

Cytat:
2010-06-30 23:26:53, cashy pisze:
Ciekawe zagadnienie. Ja tez mam lekkie bicie podczas hamowania. Nowe tarcze, klocki z przodu. Na starych tego nie bylo. Bede bacznie obserwowal wątek, moze bede mial to samo. Fakt faktem, mam zmasakrowane przednie zawieszenie, a tylnie hamulce to juz wolaja o pomste do nieba (bebny). Podejrzewalem opony, bo tez sa w katastrofalnym stanie, ale wiekszosc pytanych odrzuca. Zaciekawila mnie ta teoria o tylnych hamulcach. Niedługo je zrobie i wtedy ją zweryfikujemy



Kolego, ja wyciągam graty z tak rozklekotanego escorta ze szok i nic nie drżało. Tarcze z przodu żyletki, a klocków może po 2mm zostało, przewody hamulcowe popękane, płyn ze szlamem :/ Ojciec ma luz na sworzniu i kolo sobie lata, a pomimo to nie drży. Mam to szczęście ze mogę przekładać graty i jak znajdę rozwiązanie to sie podzielę wiedza bo ten problem dotyczy mnóstwo ludzi.


-----------------
Mój ESCORT to Sprite, a inne fury to pragnienie xD


Ja wiem ze jak nie ciekną to nie znaczy ze sa ok. Ale chodzi o to ze ja to w ciągu miesiaca wszystko zrobiłem. Z resztą na starych amorkach mialem 75% sprawnosci a jak je wyjąłem to po przechyleniu do góry nogami tłoczysko samo się wysuwało . a to świadczy ze sprężyny ładnie trzymają. Auto stoi równo i jest sztywne.


-----------------
Mój ESCORT to Sprite, a inne fury to pragnienie xD

[ wiadomość edytowana przez: krzysiek808 dnia 2010-06-30 23:33:51 ]
2011-11-22 19:51
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM