2010-07-03 08:38:45
Brak intercoolera nie da przyrostu 20-30km, wogole to nie wiem czym chcesz te 30KM uzyskac w tym silniku, bo turbo tyle nie da.
Człowiek od regulacji gaznikow nie zna sie na turbieniu, nie poradzi sobie, bo to nie ma znaczenia czy reguluje gazniki czy co innego.
Nie bedzie dolotu nie bedzie przyrostu.
Kolega sobie mogł zrobic 300KM w 1.8T bo ten silnik jest do tego przystosowany.
To nie bedzie wygladac, bo zeby wygladało musiał bys to zrobic profesionalnie, a to koszt 10tys i w gore. Tak ze nie widze sensu zakładania czegos co ma nic nie dac.
czy bedzie po generalce czy nie to nie ma znaczenia, ma byc sprawny.
Co znaczy prosty kolektor? Baran sam z siebie wyjdzie, bo przeciez odlewu nikt Ci nie zrobi, trzeba wyspawac.
Jakie turbo tego nie wiem, napewno małe. Np Peugeot/citroen 1.6 HDI, turbo jest bardzo małe,i ładnie nadrabia juz od ok 1700 obr.
Manual bost a elektronika to dwie rozne rzeczy nie wspołpracujace ze soba ani nie majace nic do siebie. Co chcesz wysterowac ta elektroniką turbine? I z czego?
Zawor bow to nie zabawka zeby robiło sobie PSSS tylko zeby nie rozj...o Ci dolotu jak puscisz gaz na biegu w czasie jazdy, bo turbo nadal pompuje i gdzies to cisnienie musi ujsc.
Wiecej nie pisze, bo albo sie bardziej zorientuj w temacie i kup silnik np 1.6 czy 1.8 albo daj sobie spokoj, bo ic tym nie osiagniesz, przynajmniej nic co warte robienia takich rzeczy.
Dlatego ze.
Zeby turbo mogło cos sensownie napompowac, nalezy zrobic wiekszy dolot, 1.3 ma na kciuka. Nastepnie, zeby to powietrze doszło w pełni do cylindrow, nalezy załozyc inny wałek, bo ten sobie nie poradzi. A tu juz jest problem.
Kwestie podcisnien pomijam, chociaz tez z tym jest robota.
Jakos trzeba podlac troche wiecej tego paliwa, bo na powietrzu nie pojedzie.
Trzeba zrobic odpowiednie smarowanie turbiny, ale z tym az takiego kłopotu nie ma. I jeszcze kilka rzeczy.
-----------------
[ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2010-07-03 08:40:00 ][ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2010-07-03 08:42:51 ]