Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MKVI]Mało mocy w escort 1.8td 94"

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2010-10-09 22:12:57

jakby cos ktos wiedzial o co biega z tym muleniem dajcie znac nie mam juz sił
2014-07-12 07:40
  
 
 2010-08-10 15:36:02

Cytat:
2010-06-15 12:25:55, tenczarny1 pisze:
Witam, Mój escort na niskich biegach jakoś się zbiera ale później to kicha i nie wiem czemu kręci się tylko do 4000 obr/min. Jak dochodzi do tej granicy to jakby stawał i ile bym go nie cisnął wyżej się nie wkręci. Wymieniłem ostatnio turbinę bo strasznie gwizdała i podokręcałem wszystkie śruby od kolektora ssącego i wydechowego, bo były luźne i wymieniłem uszczelki. Jedną rzeczą której nie mam i boje się że to może być to, jest czujnik położenia dźwigni przyspieszania, bo był urwany jeden przewód przy samej czapce i nic nie dało się z tym zrobić. Ma ktoś jakieś pomysły?? Pozdrawiam [ wiadomość edytowana przez: tenczarny1 dnia 2010-06-15 12:33:44 ]


też mam ten problem, i nie wiem o co chodzi? wie ktos?

-----------------
[Szerokie kapcie, na pełnym baunsie
Znasz mnie, najpierw słychać bas, potem patrzcie!]
2014-10-08 18:18
  
 
 2010-07-26 16:31:07

Mam ten sam problem posiadam escorta 96 1.8td i auto strasznie mi oslablo kiedys czulem ze jade a teraz 3000 obr a on nic strasznie sie dusi, ale nie kopci ani nic z tych rzeczy i o co chodzi ???
2010-10-27 16:44
  
 
 2010-06-17 10:28:10

Nowy czujnik właśnie to po pierwsze primo, po drugie to filtr paliwa, po trzecie primo to drożność i szczelność rurki zasilającej booster na pompie wtryskowej (cienka od turbiny za filtrem paliwa) i sam booster. No i jeśli przy tym wszystkim zaślepka przed zaworem EGR od strony dopływu spalin.
2013-11-24 16:30
  
 
 2010-06-15 12:25:55

Witam,
Mój escort na niskich biegach jakoś się zbiera ale później to kicha i nie wiem czemu kręci się tylko do 4000 obr/min. Jak dochodzi do tej granicy to jakby stawał i ile bym go nie cisnął wyżej się nie wkręci. Wymieniłem ostatnio turbinę bo strasznie gwizdała i podokręcałem wszystkie śruby od kolektora ssącego i wydechowego, bo były luźne i wymieniłem uszczelki. Jedną rzeczą której nie mam i boje się że to może być to, jest czujnik położenia dźwigni przyspieszania, bo był urwany jeden przewód przy samej czapce i nic nie dało się z tym zrobić.
Ma ktoś jakieś pomysły??
Pozdrawiam

[ wiadomość edytowana przez: tenczarny1 dnia 2010-06-15 12:33:44 ]
2010-07-07 16:42
  
 
 
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM