| |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
Autor | |
kupiec Sympatyk FEFK
cabrio tychy | 2011-01-04 20:14:35 Cytat:
| 2011-01-02 19:48:29, krzysiek_099 pisze:
witam czy ktoś próbował sprawdzić termostat woskowy zapalniczką albo zanurzyć w sklance wrzątku ? czy jet to skuteczna metoda sprawdzenia
|
|
dobre pytanie, jak to sprawdzić??
a co do mnie to robi się ciepło więc problem powoli sam znika ale trza przez lato pomyśleć o naprawie ssania |
2022-09-09 19:31 | |
krzysiek_099
eskort mkVII okolice Gliwic | 2011-01-02 19:48:29 witam
czy ktoś próbował sprawdzić termostat woskowy zapalniczką albo zanurzyć w sklance wrzątku ?
czy jet to skuteczna metoda sprawdzenia |
2013-09-14 20:23 | |
gregzw Sympatyk FEFK
Focus Mk1 Reda/Tychowo | 2010-12-31 13:21:00 Najlepiej wymień termostat woskowy i po problemie.
Koszt termostatu 150 pln+wymiana.
Powodzenia. ----------------- Zachodniopomorska Elita FEFK.
Escort-samochód pasjonatów. |
2015-03-17 12:10 | |
kupiec Sympatyk FEFK
cabrio tychy | 2010-12-31 12:40:51 mam nadzieje że zima sie skończy a wraz z końcem zimy kończą się problemy mojego diesla |
2022-09-09 19:31 | |
CKsrv Sympatyk FEFK
SU45 i focus Koszalin/Białystok | 2010-12-30 23:12:57 zawsze mozna "recznie" ustawic opcje zima - 2 klucze 8 a na lato wkladac blaszke pi * drzwi 2mm celem spowolnienia predkosci biegu jalowego. pomysl tylko jaki kozak TD zima z "podkreconym jalowym - puszczasz sprzeglo bez gazu a on nie gasnie tylko wyrywa sie jak goopi. |
2015-07-10 00:43 | |
kupiec Sympatyk FEFK
cabrio tychy | 2010-12-30 21:52:23 Cytat:
| 2010-12-28 18:54:34, CKsrv pisze:
pochwal sie co udalo sie zrobic czy wariant awaryjny trzeba wdrozyc.
|
|
nic z tego trza szukać dalej. myślę regulacji biegu jałowego i czegoś tam jeszcze co wyczytałem na forum mondeo |
2022-09-09 19:31 | |
CKsrv Sympatyk FEFK
SU45 i focus Koszalin/Białystok | 2010-12-28 18:54:34 pochwal sie co udalo sie zrobic czy wariant awaryjny trzeba wdrozyc. |
2015-07-10 00:43 | |
kupiec Sympatyk FEFK
cabrio tychy | 2010-12-23 21:46:53 CKsrv oczywiście jak się spotkamy to będzie flakon bo już mnie to drażni |
2022-09-09 19:31 | |
CKsrv Sympatyk FEFK
SU45 i focus Koszalin/Białystok | 2010-12-22 23:50:37 Cytat:
| 2010-12-22 20:21:31, kupiec pisze:
zdjęcia są poglądowe więc nie wymagają artystycznej rozdzielczości a zrobię jak piszesz bo wiem jak wygląda "koniec" termostatu woskowego na ciepłym silniku zauważyłem że jest luz na końcu czyli można podciągnąć i tak zrobię dzięki za rade
|
|
dobra tyle ze w 2 postach bysmy sie zmiescili a nie 2 stronach
150 zeta zostaje w kieszeni, stawiasz flakon
Cytat:
| 2010-12-22 20:34:43, Jarek77 pisze:
U mnie jest tak jak napisałem po wbiciu wstecznego podnosi obroty jedyna różnica jest taka, że faktycznie na zdjęciu wtyczka jest niebieska a u mnie jest czarna i wychodzą z niej brązowe kabelki. Klimatyzacji nie mam i nigdy nie było no i samochodzik to MKVI GHIA a nie MK VII
|
|
owszem, tu WKiŁ ma czasem zastosowanie
a w MK VII srednio. |
2015-07-10 00:43 | |
Jarek77 Sympatyk FEFK
Jastrzębie Zdrój | 2010-12-22 20:34:43 Cytat:
| 2010-12-22 19:59:45, CKsrv pisze:
Musze sie dopisac bo wszyscy tkwicie w glebokim bledzie. Silownik podcisnieniowy (obok przekaznika swiec) jest tylko i wylacznie do podciagania przy wlaczonej AC - razem ze sprzeglem klimatyzatora otwiera sie elektrozawor (niebieska wtyczka) - tylko.
|
|
U mnie jest tak jak napisałem po wbiciu wstecznego podnosi obroty jedyna różnica jest taka, że faktycznie na zdjęciu wtyczka jest niebieska a u mnie jest czarna i wychodzą z niej brązowe kabelki. Klimatyzacji nie mam i nigdy nie było no i samochodzik to MKVI GHIA a nie MK VII ----------------- www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999671351.gif |
2014-01-07 18:52 | |
Następna strona [ 1 2 3 4 5 ] |
|