Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MKVII] 1.8D spalanie w granicach 10-12L :/ - Strona 1.5

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3
 Autor 
 2013-01-16 16:05:43

Odgrzeje temat. Byłem w weekend w krk do krk zatankowałem za 50 elegancko doleciałem te 180km. W krk zalałem pod korek weszło odziwo 43l. Gdy dotarłem do domu wskazówka pokazała połowe zbiorenika czyli coś nie halo. Powinna się osunąć na kreskę niżej. Obecnie jest zrobione 260 km z czego 180 trasa 80 miasto. Po trasie raz w porywach było 110km/h ( powinna zacząć schodzić w kierunku środka) a jest w połowie drogi do ostatniej przed rezerwą. Plam pod autem brak na czarno nie dymi jakieś pomysły?
2021-01-03 23:57
  
 
 2011-01-30 13:03:07

nie. z przelewu nie cofnie sie. wtryskiwacz (sprawny) otwiera sie przy cisnieniu okolo 160 bar. co innego jesli wtryskiwacz puszcza.
tak czy siak warto je sprawdzic.
2015-07-10 00:43
  
 
 2011-01-30 12:06:59

Jeden z kolegów wspomniał o rurce przelewowej, to jest też istotny trop. U mojego ojca w mk5 był taki właśnie problem że palił jak smok, okazało się że rurka przelewowa była zaciśnięta i paliwo nie miało jak wracać, więc silnik je spalał. Nie musi być przerwana ta rurka, wystarczy że nie jest drożna, lub jest zaciśnięta

-----------------
FEFK #2498
byl: mk6 94 htb 1.6b+g
2speed Tuning Klub Polska
2020-04-05 12:24
  
 
 2011-01-30 11:32:12

Za tak wysokie spalanie może być odpowiedzialny elektrozawór w pompie wtryskowej(jego awaria).
Szwagier coś takiego właśnie przerabia-spalanie w granicach 12-15 l-mechanior powiedział,że to wina właśnie tego elektozaworu.

-----------------
Zachodniopomorska Elita FEFK.

Escort-samochód pasjonatów.
2015-03-17 12:10
  
 
 2011-01-30 00:49:54

Cytat:
2010-12-20 21:45:10, mefis22 pisze:
Mój w zeszłą zimę nie przekroczył nigdy 8L, choć podobnie jeżdzę, a kolega ma podobnie jak ja zwyklaka bez turbiny, który mniej trochę pali od TD, wiec spalanie 10-12 czy tak jak u mnie 15 to raczej nie jest normalne



A może to automatyczne ssanie? Tam jest zdaje się jakiś termoczujnik, który lubi się zepsuć. U mnie to w ogóle nie działa od dawna :/ Może u Was przekłamuje i ciągle jeżdzicie na ssaniu? Jakie macie obroty?
2012-01-28 14:41
  
 
 2010-12-20 21:45:10

Cytat:
2010-12-20 21:36:18, Tallmen pisze:
szczerze to mój osiągnąl ostatnio 12 przy normalnej jeździe w mieście nadal lekko kopci na czarno ale nie mam pomysłu co to i nie chce mi sie szukać w zime. Przejechałem się jednak w długą trasę (1150 km) przy czym auto zgasiłem tylko 3 razy na max 15 minut spalanie 5.89 więc odpowiedź jest prosta zima niska temperatua niedogrzany silnik i oto efekty nic z tym nie rób wydaje mi się że po prostu to tak już musi być

Mój w zeszłą zimę nie przekroczył nigdy 8L, choć podobnie jeżdzę, a kolega ma podobnie jak ja zwyklaka bez turbiny, który mniej trochę pali od TD, wiec spalanie 10-12 czy tak jak u mnie 15 to raczej nie jest normalne

-----------------
2021-11-16 22:08
  
 
 2010-12-20 21:45:04

Cytat:
2010-12-20 21:36:18, Tallmen pisze:
szczerze to mój osiągnąl ostatnio 12 przy normalnej jeździe w mieście nadal lekko kopci na czarno ale nie mam pomysłu co to i nie chce mi sie szukać w zime. Przejechałem się jednak w długą trasę (1150 km) przy czym auto zgasiłem tylko 3 razy na max 15 minut spalanie 5.89 więc odpowiedź jest prosta zima niska temperatua niedogrzany silnik i oto efekty nic z tym nie rób wydaje mi się że po prostu to tak już musi być



Polecam czytać od początku
W lecie w trasie (pod Niemiecką granicę i z powrotem) wyszło mi 8L - jazda spokojna - więc jest coś "NIE HALO"

-----------------
#2466
2014-01-31 19:37
  
 
 2010-12-20 21:36:18

szczerze to mój osiągnąl ostatnio 12 przy normalnej jeździe w mieście nadal lekko kopci na czarno ale nie mam pomysłu co to i nie chce mi sie szukać w zime.
Przejechałem się jednak w długą trasę (1150 km) przy czym auto zgasiłem tylko 3 razy na max 15 minut spalanie 5.89 więc odpowiedź jest prosta zima niska temperatua niedogrzany silnik i oto efekty nic z tym nie rób wydaje mi się że po prostu to tak już musi być
2011-01-08 23:44
  
 
 2010-12-19 23:12:34

Cytat:
2010-12-19 20:42:47, mefis22 pisze:
Sprawdź jeszcze czy pompa Ci się nie rozszczelniła i czy przewodami paliwowymi nie sika.



Jeśli tak to były by ślady ropy pod autem, a takowych NIGDY nie zauważyłem - więc odpada.
To nie jest mała ilość żeby odparowała

Prędzej czy później zawitam u "speca od Diesel'a", ale żeby mnie nie naciągnął muszę mieć rozeznanie Naciągaczy u mnie w mieście i okolicach nie brakuje
I nie ukrywam że wolałbym usterkę wyeliminować sam, o ile się da

PS. Przypomniało mi się...
Raz rozszczelniła mi się rurka przelewowa, ta ostatnia, zaślepiłem ją i jest wszystko szczelne - piszę tak na wszelki wypadek - "a nóż widelec" na coś wpadniecie

[ wiadomość edytowana przez: czyczu dnia 2010-12-19 23:15:20 ]
2014-01-31 19:37
  
 
 2010-12-19 22:56:11

Ja także odnotowałem spalanie w okolicach 10 litrów, w tą zimę podczas mocnych mrozów, podczas jazdy na krótkich odcinkach. Zwykle gdy jadę do pracy 3km, to silnik nie zdąży rozgrzać się, więc nic dziwnego:/ Zasłoniłem całą chłodnicę kartonami i pomimo to silnik nie przegrzewa się, gdyż ciepło odbiera nagrzewnica do wnętrza kabiny

-----------------
"Kierowca uczy się jeździć całe życie...." - Sobiesław Zasada

Diesel kopci, diesel czadzi, diesel nigdy Cię nie zdradzi :)
2015-05-04 21:53
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM