Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MkV] Nagly problem z odpaleniem 1.8D

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2010-12-30 21:51:43

przy sprawnej pompie recznej nie ma takiej potrzeby ale jesli musisz to to poprostu wstawiasz przed pompą.
2015-07-10 00:43
  
 
 2010-12-30 20:43:54

U mnie też problem rozwiązany przynajmniej na razie, zobaczymy jutro

Wiecie jak założyć w pompie Lucasa zawór zwrotny???

Z góry dzięki!

-----------------
Ford dużo wart.

Był: Ford Escort Mk. VII 1.8 TD 90 KM 1995r.

Jest: Ford Escort Mk.VII 1.8 TD 90 KM 1995r.
Nissan Almera N16 1.8 116 KM 2003r.

Mój wątek
2017-12-31 20:34
  
 
 2010-12-30 20:11:13

Problem rozwiazany...
widocznie ujowe paliwo,
dzis -4,akko nie naladowane bo prostownik nie ladowal :/ ,wykluczona woda i powietrze z ukladu paliwowego oraz sprawny zaworek odcinajacy i odpalil na kable bez wiekszych problemow

Dziekuje wszystkim za pomoc oraz zainteresowanie tematem
pozdro jay

-----------------
nadszedl czas na zmiany --> serce z mkVI xr3i,zmodzone 1.6 16v :D
2011-10-16 19:56
  
 
 2010-12-29 23:33:06

Cytat:
2010-12-29 22:59:21, CKsrv pisze:
a "dla po co" oprozniacie zbiorniki do zera? tak sie nie robi. robi sie dokladnie odwrotnie i nie ma problemu z korozja wewnatrz i woda.



wskaznik paliwa mi sie zawiesil :/ w drodze na stacje dodam hehe

zanim zaczelem grzac farelka to wyjelem plywak z baku i nie bylo tam zadnego lodu etc...
w przewodach tez bylo widac paliwo,zadnych podejzanych grudek,z filtra leciala ropa a nie woda jak spouszczalem za porada kolegi tutaj,ewentualna wode z filtra...
zreszta mialem prawie pelen bak,pojezdzilem 2 dni bez problemow i zostalo mi pol baku i wczoraj nagle odmowil wspolpracy
wiec nie bardzo wierze ze nagle sie woda w baku znalazla,ford nawet na plak nie chcial zagadac...jutro sprawdze ten zaworek bo mi sie wydaje najbardziej podejzany albo ujowe paliwo na stacji mieli :/

-----------------
nadszedl czas na zmiany --> serce z mkVI xr3i,zmodzone 1.6 16v :D
2011-10-16 19:56
  
 
 2010-12-29 23:19:50

Cytat:
Bez demontażu to szczerze powiedziawszy nie wiem, bo nie znam jego parametrów elektrycznych. Demontaż zaś skutkuje jedynie zapowietrzeniem pompy. To zwykły elektrozawór (elektromagnes). Możesz na początek sprawdzić czy dochodzi do niego napięcie - po włączeniu zapłonu na przewodzie powinno być 12V, po wyłączeniu 0. Możesz też poluzować któryś z przewodów wysokiego ciśnienia (do wtrysków) i zakręcić. Jak będzie paliwo pod ciśnieniem to zawór jest ok.



Może inaczej

gdzie jest ten zawór bo nie wiem
mam pompę Rotodiesel

[ wiadomość edytowana przez: Konrad_kusior dnia 2010-12-29 23:29:39 ]
2017-12-31 20:34
  
 
 2010-12-29 23:11:39

Cytat:
jak sprawdzic ten zaworek odcinajacy?


Bez demontażu to szczerze powiedziawszy nie wiem, bo nie znam jego parametrów elektrycznych. Demontaż zaś skutkuje jedynie zapowietrzeniem pompy. To zwykły elektrozawór (elektromagnes). Możesz na początek sprawdzić czy dochodzi do niego napięcie - po włączeniu zapłonu na przewodzie powinno być 12V, po wyłączeniu 0. Możesz też poluzować któryś z przewodów wysokiego ciśnienia (do wtrysków) i zakręcić. Jak będzie paliwo pod ciśnieniem to zawór jest ok.

-----------------
Ford Build Tough
2012-02-26 15:51
  
 
 2010-12-29 23:07:18

Mam podobny problem, też mi nie chce odpalić filtr paliwa wymieniony, akumlator się ładował i nic.
Jutro będę go grzał.

Mam jedno pytanie:
Gdzie jest ten zawór odcinający

-----------------
Ford dużo wart.

Był: Ford Escort Mk. VII 1.8 TD 90 KM 1995r.

Jest: Ford Escort Mk.VII 1.8 TD 90 KM 1995r.
Nissan Almera N16 1.8 116 KM 2003r.

Mój wątek
2017-12-31 20:34
  
 
 2010-12-29 22:59:21

a "dla po co" oprozniacie zbiorniki do zera?
tak sie nie robi. robi sie dokladnie odwrotnie i nie ma problemu z korozja wewnatrz i woda.
2015-07-10 00:43
  
 
 2010-12-29 22:47:35

odpinalem jak mi sie paliwo skonczylo (opal) i jak zalalem prawie do pelna lotos dynamic,przepompowalem ponad pol litra zeby odpowietrzyc i sikalo ladnie (odpowietrzylem dobrze) ...ale jutro sprawdze,a noz widelec...

jak sprawdzic ten zaworek odcinajacy?
dodam ze jutro musze jechac w dluzsza trase

-----------------
nadszedl czas na zmiany --> serce z mkVI xr3i,zmodzone 1.6 16v :D
2011-10-16 19:56
  
 
 2010-12-29 22:44:07

Witam zainteresowanych
też jestem szczesliwym posiadaczem takiego egzemplarza i o dziwo, wczoraj wieczorem spotkało mnie to samo co kolege załozyciela tematu, krecenie aż rozrusznik zaczał smierdzieć i bakteria padła, w pierwszym podejsciu zaskoczył i pracował może z 15-ście sekund, ale poprostu zgasł w skutek braku paliwa, najzwyczajniej zamarzło, fakt faktem było prawie do spodu wyssane z baku, byłem o tyle w lepszej sytuacji co kolega ze samochod mogłem zapchać do cieplego pomieszczenia, po czterech godzinach ładowania w cieple zacząłem znowu kręcić i po chwili udało się, dlatego sądze że kolega ma ten sam problem


ps. dodam jeszcze ze zanim zaciągnąłem go do ciepla to odpowietrzyłem pompe i o dziwo paliwo wyciekało w sporych ilościach, znaczy ze był problem już w samej pompie, a po odpowietrzeniu dalej nic nie burkało, dopiero jak sie troszke podgrzal to puściło

pzdr
2014-05-20 18:38
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM