Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[zeppelin] Saxofon 1.4 VTS - mała aktualizacja - Strona 2

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  
[ 1 2 3
 Autor 
 2011-01-19 12:30:10

Cytat:
2011-01-19 12:00:32, TK91 pisze:
Ładne to maleństwo Ile to ma koników?


To maleństwo ma silniczek 1.4 i 75 koników, także szału nie ma ale zawalidrogą też nie jest
2014-01-17 21:49
  
 
 2011-01-19 12:00:32

Ładne to maleństwo

Ile to ma koników?
2012-02-24 15:02
  
 
 2011-01-19 10:15:36

Bardzo ładny saxo będziesz zadowolony z samochodu dobry znajomy ma takiego samego i jest zakochany w tym aucie
Powodzenia i bez awaryjnej jazdy życze

-----------------
Wypieczona lejdi - sprzedana :(
Lansowóz BMW 328 - sprzedane :(
Grzechotnik Cordoba Vario 1.9 TDI - sprzedane :(
Passat B5 kombi 1.8T 20V - sprzedane :(
Opel Omega 3.0 V6 - sprzedane :(
Audi A6 2.5 TDI - sprzedane :)
Skoda Rapid 1.2 TSI - obecnie
2022-08-06 08:27
  
 
 2011-01-19 09:44:10

Saxo w sumie jak Saxo, ładne jest, ale drzemiący VTSik pewnie pokaż nie jednemu co potrafi na ulicy

-----------------
~Easy Combii~Zender staJL! ||
2018-05-03 23:59
  
 
 2011-01-19 08:07:51

Może to nie ford ale przedstawię moje małe wozidełko.

Ponieważ poruszanie się w miejskich korkach RS-em bywa paliwożerne, a pozatym płeć piękna ma kłopoty z opanowaniem prawego pedału gazu (a co najważniejsze RS nie jest tyrany na codzień po naszych pięknych i nie dziurawych drogach), postanowiłem kupić jakiegoś miejskiego pierdka, ale jednocześnie z lekkim zadziorem. Wybór padł na Citroena Saxo 1,4 w wersji wyposażenia Vts, celowo miał to być 1,4 bo po pierwsze są mniej zatyrane niż 1.6, a po drugie lepiej się nadają do zagazowania, tzn głowica w 1,6 16V podobno nie przepada za gazem. Po długich poszukiwaniach i kilku oglądniętych Saxofonach, wreszcie trafiłem na mojego wybrańca Saxo VTS 2000r. 1,4. Samochód został kupiony od klubowicza z klubu cytrynki, stan blacharski 5-, mechaniczny 4, bez przygód blacharskich tylko po dwóch małych obtarciach, pozatym nie ruszany. Jako zwolennik podtlenku lpg, samochód zaraz po zakupie pojechał do gazownika gdzie dostał , instalacje brc sequent 24, z butlą 55 litrów ( po odliczeniu poduszki gazowej w granicach 44 l), bagażnik zrobił się troszku mały , ale na tym akurat mi nie zależało.

Jako człowiek uzależniony od grzebania przy samochodach, a w szczególności jak dopadłem nową zabawkę, to nie obyło się bez zapoznawania w garażu. Tak po krótce:

- zrobiłem konserwacje, kpl całego podwozia, czyli całe zawieszenie wyleciało, bak wydech, błotniki, zderzaki, chłodnica, pas, nakładki itd. W miejscach gdzie było konieczne zerwana została konserwacja do gołej blachy, później nałożony podkład epoksydowy (sigma cover do zastosowań przemysłowych) a na to docelowe kosmetyki do konserwacji valvoline, oczywiście profile zamknięte też.

- wymiana kompletnego rozrządu, świec, oleju na motul, płynu chłodniczego, regulacja zaworów itd.

- przy okazji demontażu zawieszenia i musowej wymiany sworzni, wymiana wszystkich elementów gumowych przedniego zawieszenia jak i tylnej belki na poliuretanowe odpowiedniki, wymiana końcówek drążków kierowniczych oraz przednich sprężyn na oryginalne, tył podwyższony o dwa ząbki (zimowy setup).

- profilaktyczna wymiana, łożysk w tylnej belce (lepsze to niż wymiana później czopów i regeneracja).

- napraw regulacji przedniego reflektora, bo ktoś przede mną chyba miał za dużo siły przy montażu nowej żarówki.

Z ciekawostek samochodu, to są kute przednie wahacze (standard w tej wersji), o dziwo przednie zaciski od mocniejszej wersji 1,6 także hamuje to nawet dobrze a w szczególności że poprzedni właściciel zamontował nacinane tarcze Brembo max plus klocki ebc greenstuff, tak poważnie to hamulec jest dużo lepszy niż w rsie (trzeba coś z tym zrobić hehe ).

Obecnie samochód jest jak pisałem w setupie zimowym, czyli maksymalnie podniesiony, na wiosnę i lato znowu wróci do setapu lekko zgłębionego. A póki co to lanie do pełna i jazda
Poniżej kilka poglądowych zdjęć setapu wiosenno letniego. Więcej fotek powrzucam jak porobię(coś nie mam duszy fotografa, hehe).
Pozdrawiam Zeppelin.







[ wiadomość edytowana przez: zeppelin dnia 2011-10-26 12:51:43 ]
2014-01-17 21:49
  
 
  Poprzednia strona  
[ 1 2 3
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM