2011-01-22 23:28:50
Hej!
Szukałem na forum, ale żaden z tematów nie rozwiązuje do końca mojego problemu.
Problem to hałasująca (stukająca) dźwignia zmiany biegów. Zaczęła stukać po wymianie rozrządu i planowaniu głowicy.
Dźwignia stuka na wolnych obrotach przy rozgrzanym silniku. Zauważyłem, że jak odpalę auto to mam ok. 900 - 950 obr/min, po przygazówce wolne obroty rosną do 1000 (może z 1020, trudno ocenić).
Tak sobie pomyślałem, że te wolne obroty i tak mam nieco za wysokie a ich obniżenie mogłoby rozwiązać problem stukania dźwigni zmiany biegów. Z innych tematów oraz od wujka google wiem już, którą śrubą się reguluje. Boję się jednak grzebać przy pompie.
Czy będę musiał dokonywać jakiś dodatkowych regulacji czy dokręcenie jednej śrubki załatwi sprawę?
A może ktoś miał już podobny problem z hałasującą dźwignią zmiany biegów i podpowie jak sobie z tym poradził??
Liczę a Waszą pomoc.
Pozdrawiam!!!
-----------------
Lepsze jest wrogiem dobrego!