2014-04-19 00:45:28
Taki meil przyszedł do mnie od dyrektora imprezy:
Witam!
Po przemyśleniu zgłaszanych wcześniej postulatów a także możliwości jakie wynikają z Regulaminów oraz wcześniejszych wewnętrznych ustaleń zaproponowane zostało następujące rozwiązanie:
- wszystkie zgłoszone do Imprezy auta muszą spełniać wymagania Regulaminu - a zatem: auto kompletne i bez istotnych przeróbek - Classic, przeróbki i/lub wyjęcie wnętrza ale z montażem klatki bezpieczeństwa (lub pałąka zgodnego z załącznikiem 'J' - bo takie też były dopuszczane w Maluchach) - Classic Sport, a samochody nie mieszczące się w tych dwóch klasach mogą zostać przypisane do Open
- klasa do jakiej "wpada" samochód determinuje wysokość wpisowego - zależy nam na autach z grupy Classic i Classic Sport (mi osobiście są też bliższe sercu) ale chcemy aby te auta były zrobione "z głową" - czyli albo zachowane w oryginalne albo jeśli przerobione do sportu do kompleksowo - nasze postulaty mają odzwierciedlenie w ustalonym "cenniku"
- wszystkie startujące samochody są klasyfikowane w "swoich" klasach (lub ewentualnie wyższych w danej grupie jeśli nie zbierze się minimum 5 załóg)
- DODATKOWO Maluchy (z silnikami opartymi o oryginalny blok - przy czym nie wnikamy w zakres przeróbek) mają utworzoną ekstra klasyfikację "markową" czyli przyjeżdżając Maluchem na imprezę można "wygarnąć" na jednej eliminacji nawet dwa puchary...
Do tej pory kwestia wysokości wpisowego była poruszana razem z innymi - takimi jak niekonkurencyjność Maluchów w klasie Open, swoiste "zagapienie" się Uczestników co skutkowało wyższym wpisowym "z definicji" co było demotywujące do startu oraz w ogóle nikła ilość chętnych do startu Maluchów...
Teraz wprost padł postulat obniżenia wpisowego (i tylko jakby w drugim planie chęć skorzystania z możliwości sklasyfikowania dodatkowo w "markowej" klasie) - oczywiście rozważymy tą prośbę - ale zwyczajowo prośby się popiera jakimiś argumentami.
Proszę więc o uzasadnienie (bo nie znajduję go poniżej) - dlaczego Organizatorzy mają podjąć decyzję o specjalnym traktowaniu niektórych uczestników (w szczególności finansowym - co jest drażliwym tematem)?
Dodatkowo - proszę też o propozycję odpowiedzi jaką moglibyśmy udzielić innym uczestnikom jeśli padnie pytanie typu "a dlaczego 'oni' mają niższe wpisowe" - będę bardzo wdzięczny bo naprawdę nie mam pomysłu jakiej odpowiedzi udzielić.
Zważ proszę, że i tak czynimy ukłon w stosunku do "wybranej" grupy Uczestników - bierzemy na siebie "zamieszanie" związane z dodatkową klasyfikacją - czyli opanowanie zgłoszeń do tej klasy, dodatkowe liczenie wyników, puchary, itp. - wcale nie musielibyśmy tego robić.
Dyrektor Imprezy
W dniu 2014-04-17 20:16,
Witam.
Prosił bym o potwierdzenie zasad zapisów do YTP do klasy Fiat 126p , zasady podziału na klasy obowiązują takie jak były czyli classic,sport i open ceny przypisane do tych klas też, a prośba była o utworzenie klasy 126p bez podziału na klasy ponieważ dalej koszty wpisowego pozostały takie jak w I edycji, a to spowodowało mizerną frekwencję startujących fiatami, Może można to jeszcze zmienić ustalając jedną stawkę dla wszystkich w tej klasie wpisowego np. 140 zł.
Pozdrawiam
[ wiadomość edytowana przez: sebastianamg dnia 2014-04-19 00:46:32 ]