Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Jak zwiększyć moc w Rs2000 - Strona 1.5

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6
 Autor 
 2011-02-15 14:07:11

Cytat:
2011-02-15 12:16:42, daras84 pisze:
a co za róznica.... ? i tu i tu musisz zrobic to samo... trzeba tylko dodac ze ten rs2kT jezdzi we fiescie nie escorcie


w sumie tak, wiekszosc rzeczy i tak homemade. to powiedz mi dlaczego zetecow jest tyle uturbionych a RS2000T brak? malo jednostek na rynku i slabsza dostepnosc czesci
do fiesty wcisniesz do seja juz ciezko takie pojemnosci upchac. Domyslam sie ze 250ps przy 900kg sieje zamet;

po co zwiekszac moc wystarczy ze sie umie wykorzystac to co sie ma
co jak co lubi zapiexdalac

czyje to?




-----------------
goes on!
2021-05-25 20:48
  
 
 2011-02-15 12:16:42

Cytat:
2011-02-15 11:17:00, everlast pisze:
Wg mnie duzo taniej, szybciej, łatwiej i bezpieczniej, takie silniki forda jak zetec 1.8 czy nawet 2.0,




a co za róznica.... ? i tu i tu musisz zrobic to samo...

trzeba tylko dodac ze ten rs2kT jezdzi we fiescie nie escorcie

-----------------
Sauber 4x4 2.0 ZT 230hp+
szpera 100% ;)
2016-09-29 20:45
  
 
 2011-02-15 12:01:11

Cytat:
2011-02-15 11:17:00, everlast pisze:
nie wiem jak wy ale uturbiac N7A to trzeba miec juz naprawde przypal pod deklem oczywiscie w pozytywnym tego słowa znaczeniu Wg mnie duzo taniej, szybciej, łatwiej i bezpieczniej, takie silniki forda jak zetec 1.8 czy nawet 2.0, a N7A do codziennej jazdy te 140-150PS na 1160kg wcale nie jest tak zle i mozna zwawo i tanio sie poruszac. Mi tam RS wystarczy w serii wazne ze nie zamula i zawiezie tam gdzie potrzeba. Jak uturbiac to lepiej 1.8 8v ale nie z tej stajni tylko z volksa. kumpel mechanik powiedzial tak kazde 100PS do gory ok 10kola, głównie na przykladzie audi vw. PS. przypal jak dojedziesz tym kiedys na poludnie to daj znac, zobaczymy jak sobie ten dmuchniety seryjny układ kor-tł radzi na wysokościach 500-1000mnpm



przypal przeciesz jest z krakowa wiec daleko nie ma

-----------------
FEFK #2497

Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008-
2024-03-17 12:42
  
 
 2011-02-15 11:17:00

nie wiem jak wy ale uturbiac N7A to trzeba miec juz naprawde przypal pod deklem oczywiscie w pozytywnym tego słowa znaczeniu
Wg mnie duzo taniej, szybciej, łatwiej i bezpieczniej, takie silniki forda jak zetec 1.8 czy nawet 2.0,
a N7A do codziennej jazdy te 140-150PS na 1160kg wcale nie jest tak zle i mozna zwawo i tanio sie poruszac. Mi tam RS wystarczy w serii wazne ze nie zamula i zawiezie tam gdzie potrzeba.
Jak uturbiac to lepiej 1.8 8v ale nie z tej stajni tylko z volksa.
kumpel mechanik powiedzial tak kazde 100PS do gory ok 10kola, głównie na przykladzie audi vw.

PS. przypal jak dojedziesz tym kiedys na poludnie to daj znac, zobaczymy jak sobie ten dmuchniety seryjny układ kor-tł radzi na wysokościach 500-1000mnpm

-----------------
goes on!
2021-05-25 20:48
  
 
 2011-02-15 09:50:12

seryjny....


a lacia to pali ??

-----------------
Sauber 4x4 2.0 ZT 230hp+
szpera 100% ;)
2016-09-29 20:45
  
 
 2011-02-15 09:14:04

Cytat:
2011-02-14 22:29:42, Przypal pisze:
Nie wszystko to seria tylko po generalnym remacie ale obawiam sie sprzegla bomoze juz nie wydac jak dostanie kopa Nm Napisze jak wystroje a teraz celuje w 250-260km A co do dziur na wykresie to zmieniane biegi zanim doszedl do piatki cza bylo rospedzic maszyne A z Lipskiej ale na nocnych czesto bywam i jezdzilem nim na codzien na wolnych obrotach byla lipa jesli chodzi o przedzial 1000-1500 rmp ale do 3000 rmp dalo sie bardzo predko napedzac i stosunkowo mlo plil ,a juz nie wspomne tera jak przy 2000 tys mialem 0,2 bara ,a przy 2500 0,5 bara ,a od 4000 do 7500 massakra w porownaniu do wolnossaka [ wiadomość edytowana przez: Przypal dnia 2011-02-14 22:37:37 ]



ale generalnie układ korbowo tłokowy pozostał seryjny ?

-----------------
Passionford
2020-01-25 22:17
  
 
 2011-02-15 07:34:48

Cytat:
2011-02-14 22:29:42, Przypal pisze:
Nie wszystko to seria tylko po generalnym remacie ale obawiam sie sprzegla bomoze juz nie wydac jak dostanie kopa Nm Napisze jak wystroje a teraz celuje w 250-260km A co do dziur na wykresie to zmieniane biegi zanim doszedl do piatki cza bylo rospedzic maszyne A z Lipskiej ale na nocnych czesto bywam i jezdzilem nim na codzien na wolnych obrotach byla lipa jesli chodzi o przedzial 1000-1500 rmp ale do 3000 rmp dalo sie bardzo predko napedzac i stosunkowo mlo plil ,a juz nie wspomne tera jak przy 2000 tys mialem 0,2 bara ,a przy 2500 0,5 bara ,a od 4000 do 7500 massakra w porownaniu do wolnossaka [ wiadomość edytowana przez: Przypal dnia 2011-02-14 22:37:37 ]



260 - to musisz bube posklejac boo sie rozpadnie
2023-01-08 10:19
  
 
 2011-02-14 22:29:42

Nie wszystko to seria tylko po generalnym remacie ale obawiam sie sprzegla bomoze juz nie wydac jak dostanie kopa Nm
Napisze jak wystroje a teraz celuje w 250-260km
A co do dziur na wykresie to zmieniane biegi zanim doszedl do piatki cza bylo rospedzic maszyne
A z Lipskiej ale na nocnych czesto bywam i jezdzilem nim na codzien na wolnych obrotach byla lipa jesli chodzi o przedzial 1000-1500 rmp ale do 3000 rmp dalo sie bardzo predko napedzac i stosunkowo mlo plil ,a juz nie wspomne tera jak przy 2000 tys mialem 0,2 bara ,a przy 2500 0,5 bara ,a od 4000 do 7500 massakra w porownaniu do wolnossaka




[ wiadomość edytowana przez: Przypal dnia 2011-02-14 22:37:37 ]
2012-04-02 01:17
  
 
 2011-02-14 22:06:04

Cytat:
2011-02-13 23:12:16, Przypal pisze:
No nie powiem bo z escortem marcinsona nie raz sie stawialem i nawet mu to szlo. Ale kolego jesli chcesz podniesc moc w nim to dluga droga przed toba ja jako jedyny tak mi sie bynajmiej wydaje iz z N7A wyciglem w PL 187km i 216Nm a trzeba bylo zrobic. Walki pipercrosa takie jeszcze pod hydraulike i akurat moje mialy dac 15hp tak deklaruje firma Doprezyc glowice Regulowane kolka rozrzadu i to juz dalo 180km A po montazu ITB wyszedl wiekszy moment ale konikow malo bo kanalow w glowicy nie powiekszalem a i walki mogly juz tez nie puscic , a dodam jeszcze ze byl generalny remont silnika wraz z tulejami od nisana. A tu foto wykres A teraz ide w turbo rs2000t turbo RS2000T I czekam tylko na strojenie ale fofi juz przyjela 1.45 bara a my checemy narazie 1.0 bara Mam nadzieje zepomoglem pozdrawiam i zycze powodzenia w mceniu N7A [ wiadomość edytowana przez: Przypal dnia 2011-02-13 23:14:25 ]



Oo to mamy jednego z tych co sprawdzają mit wytrzymałości N7A . a dla pewności spytam tam jest kucizna ? czy seria ?

Ps. A czy Grzee nie miał 198 ale fakt tam było 2.3

-----------------
Passionford
2020-01-25 22:17
  
 
 2011-02-14 21:27:32

Cytat:
2011-02-04 16:30:39, lukirs pisze:
kanały się szlifuje,ale nie na lustro. A to że się skrapla na sciankach dotyczy silników z jednopunktem i gażnikiem gdzie droga do komory spalania jest większa niż w wielopunkcie.


Głównie z gaźnikiem. chodzi nie tylko o skraplanie się paliwa, ale również o zmniejszenie zawirowań mieszanki przez co jest mniej "rozproszona". Kiedyś czytałem o tych zabiegach. najciekawszą opcją jaką wynalazłem, było polerowanie na gładko + nacinanie kanałów od wewnątrz "a'la gwint". Ma to dawać gładki przepływ powietrza i zwiększać zawirowania. nie spotkałem nigdy (nawet w opisach) auta z taką głowicą, ale podobno są.

-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..
2021-04-15 20:46
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM