Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[Ogólne] Nie ma iskry, nie zalacza sie pompka...

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2011-09-10 22:59:55

Cytat:
2011-09-10 22:55:38, Pre100n pisze:
Zanim zaczniesz ciąć, lutować i spawać - zorientuj się czy w twoim aucie jest immobilizer ewentualnie inne ustrojstwo powiązane z alarmem które odcina zapłon. [ wiadomość edytowana przez: Pre100n dnia 2011-09-10 22:55:51 ]


Nie ma nic takiego.

-----------------
FEFK #2498
byl: mk6 94 htb 1.6b+g
2speed Tuning Klub Polska
2020-04-05 12:24
  
 
 2011-09-10 22:55:38

Cytat:
2006-02-24 10:30:08, marckan pisze:
Witam Jak w temacie, poprostu zwyczajnie jechalem i zgasl...nie ma iskry, nie slychac pompki, a ja nie wiem co sprawdzac po kolei EDIT: 1,3 mono



Zanim zaczniesz ciąć, lutować i spawać - zorientuj się czy w twoim aucie jest immobilizer ewentualnie inne ustrojstwo powiązane z alarmem które odcina zapłon.


-----------------


[ wiadomość edytowana przez: Pre100n dnia 2011-09-10 22:55:51 ]
2022-04-08 11:19
  
 
 2011-09-10 22:46:11

szkoda druku. jak juz robic to tak zeby jeszcze z 10 lat bezproblemowo "chodzilo".
taki kolek potrafi byc wlutowany w 4 warstwach i demontaz jest utrudniony.

szanuj druk.
2015-07-10 00:43
  
 
 2011-09-10 22:37:18

Zajefajnie ja to bym pewnie je próbował rozlutować Może bym wpadł na to za jakieś pół roku
Dzięki wielkie

-----------------
FEFK #2498
byl: mk6 94 htb 1.6b+g
2speed Tuning Klub Polska
2020-04-05 12:24
  
 
 2011-09-10 22:34:01

a ja to robie tak:
rżne te "słupki" (potem zastepuje poltorowka) i robie swoje.
rozwiazanie polecam.
2015-07-10 00:43
  
 
 2011-09-10 22:30:24

pytanie - czy muszę ją rozpoławiać? Nie bardzo wiem jak to zrobić, tam jest sporo takich pręcików i ciężko je tak rozlutować żeby je wyjąć nie uszkadzając płytki.

-----------------
FEFK #2498
byl: mk6 94 htb 1.6b+g
2speed Tuning Klub Polska
2020-04-05 12:24
  
 
 2011-09-10 22:19:44

skrzynke zawsze warto przelutowac
2015-07-10 00:43
  
 
 2011-09-10 17:35:33

klops... :/ idę ją wykręcać, może zrobię.
Przycisku nie mam.
edit: luty wyglądają ok. nie ma żadnych widocznych niepokojących oznak. Tak trochę myślę i się zastanawiam czy to może + ze stacyjki nie dochodzi do przekaźnika ? Bo gdy ręcznie zewrę przekaźnik to pompka chodzi.


-----------------
FEFK #2498
byl: mk6 94 htb 1.6b+g
2speed Tuning Klub Polska

[ wiadomość edytowana przez: Maylo dnia 2011-09-10 17:35:52 ]

[ wiadomość edytowana przez: Maylo dnia 2011-09-10 19:33:24 ]
2020-04-05 12:24
  
 
 2011-09-10 15:16:53

Jak przycisk wcisnięty,to zostaje skrzyneczka

[ wiadomość edytowana przez: lukirs dnia 2011-09-10 15:19:57 ]
2022-08-02 07:41
  
 
 2011-09-10 14:53:05

Takie małe pytanie bo nasunął mi się wniosek, a chciałbym to potwierdzić.
Załączam na drugą pozycję w stacyjce - pompka nie chodzi, wszystko inne działa. Próbuję zakręcić silnikiem kręci ale nawet po zwarciu przekaźnika i pod pompowaniu paliwa nie odpala. Zawór od gazu działa, ale też nie odpala na gazie. Myślicie że trzeba przelutować skrzynkę? Ostatnio zmieniałem skrzynkę, w starej nie załączała się sama pompka, ale na gazie odpalał tj. była iskra. Na nowej skrzynce to samo tylko dodatkowo brak iskry. Nie chce mi się bez pewności rozkręcać skrzynki, może jest coś innego czego nie sprawdziłem i o czym nie wiem.

-----------------
FEFK #2498
byl: mk6 94 htb 1.6b+g
2speed Tuning Klub Polska
2020-04-05 12:24
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM