2011-06-01 11:27:35
Na wielozaworze masz zawór (ten na butli LPG).
Jeżeli dosyć nowa instalacja (2005>)to jest tam elktrozawór. Czyli otwiera się jak silnik ma się przełączyć na LPG.
Jak starsza instalacja to może być pokrętło do zakręcenia.
Co do regeneracji parownika. Kup nowy. Nie są to duże pieniądze. ~200 zł. Później kalibracja instalacji (wcześniej ustalenie odpowiedniego ciśnienia na reduktorze). Ustawienia na drodze.
Bez interfejsu i softu się nie obejdzie.
ps. tam na zdjęciu ze strzałką wskazujesz MAP sensor.
na tym wężyku ma być opaska zaciskowa, dochodzi tam ciśnienie nawet do 1,7 bara (przy cut off) /pressure/.
Ogólnie to wszędzie powinny być opaski. Wężyki z czasem "flaczeją" i albo łapie lewe powietrze albo wywala gaz.
[ wiadomość edytowana przez: marekcaramba dnia 2011-06-01 11:38:53 ]