| |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
Autor | |
jaqo F&F MEMBER
126elx + C classe Warszawa | 2011-09-09 16:22:36 Zarejestrowana. DMC 1280 (ze względu na holownik) masa wlasna 330. Wyciągarka jest fajna bo to pas a nie linka - nie brudzi, nie rysuje.
[ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2011-09-09 16:26:16 ] |
2024-02-15 20:17 | |
jaqo F&F MEMBER
126elx + C classe Warszawa | 2011-09-20 14:00:50 Byliśmy z kolegą w Anglii po to, żeby m.in. odwiedzić Wujka Quaife'a
No i kupiliśmy do malucha coś takiego:
|
2024-02-15 20:17 | |
Dar00
126p BIS/ 126p FL/ B ... Głosków | 2011-09-20 15:53:40 Ty masz jakiegoś sponsora projektu czy tak dobrze zarabiasz ? ----------------- |
2023-10-26 15:33 | |
-TOMMY-
Balice | 2011-09-21 09:42:34 Po prostu chłopak oszczędza na jedzeniu i fryzjerze (nie obraź się Jan za to proszę). Inna sprawa to prośba o odpowiedź na pytanie z priva. Buduj dalej , bo miło patrzeć. |
2015-09-22 14:29 | |
jaqo F&F MEMBER
126elx + C classe Warszawa | 2011-09-21 09:52:49 Tommy bede dzis troche w garazu to sprawdze - mam inne obowiazki (niestety)
Dar00 jestem studentem Jeśli to takie ważne to czesc maluchowa projektu, garaż i robota to moja działka, czesci silnikowe to działka mojego dobrego kolegi Chrisa, anglika który rasowaniem garbusów zarabiał na życie jak mieszkał w Anglii. |
2024-02-15 20:17 | |
-TOMMY-
Balice | 2011-09-21 12:00:22 Ok nie ma sprawy, poczekam z tematem nie ma wielkiego ciśnienia.
|
2015-09-22 14:29 | |
jaqo F&F MEMBER
126elx + C classe Warszawa | 2011-10-02 20:12:04 Wczorajsze testy - male bo male ale zawsze to wheelie
youtube[ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2011-10-02 20:12:36 ] |
2024-02-15 20:17 | |
Milten F&F MEMBER
Fiat 126p Kraków | 2011-10-02 20:29:07 Ale malcem to chyba będzie wyżej ----------------- Chociaż kaszlał, ciężko stękał był jak skała i nie pękał! |
2016-06-01 22:29 | |
jaqo F&F MEMBER
126elx + C classe Warszawa | 2011-10-02 23:51:50 Mozliwe, tym z reszta tez, to dopiero 3ci przejazd - czyli trzecie kiedykolwiek ruszenie. |
2024-02-15 20:17 | |
jaqo F&F MEMBER
126elx + C classe Warszawa | 2011-10-24 01:26:33 Podworko mi maluchowieje coraz bardziej
Wzmacnianie dźwigienek naciskajacych łożysko oporowe sprzęgła:
Kiepskie foto ale widać ze przysprejowałem podszybia żeby nie straszył na razie. Malowanie z zewnatrz będzie jak będe pewny ze wszystko jeździ i się mieści. Elektryka już siedzi i działa, kupa innych dupereli też już jest.
|
2024-02-15 20:17 | |
jaqo F&F MEMBER
126elx + C classe Warszawa | 2011-10-25 14:37:38 Przyszły wieśki:
|
2024-02-15 20:17 | |
jaqo F&F MEMBER
126elx + C classe Warszawa | 2011-10-31 10:56:13 Wczoraj ustawilem przerwy na pierscieniach, deck height, wsadziliśmy tloki, cylindry i głowice.
|
2024-02-15 20:17 | |
bing17
FSO 125p Łódź | 2011-10-31 13:06:08 Cytat:
| 2011-10-31 10:56:13, jaqo pisze:
deck height |
|
A po polsku ? |
2024-05-11 08:50 | |
co-driver
5oo Giannini/126 #203 Łódź | 2011-10-31 13:14:08 Cytat:
| 2011-10-31 13:06:08, bing17 pisze:
A po polsku ?
|
|
----------------- |
2020-02-13 07:28 | |
jaqo F&F MEMBER
126elx + C classe Warszawa | 2011-10-31 14:19:02 odleglosc od gornej powierzchni tloka do krawedzi cylindra czy cos w tym stylu - deck height |
2024-02-15 20:17 | |
jaqo F&F MEMBER
126elx + C classe Warszawa | 2011-11-16 03:48:25 HA! Silnik odpalil! Oblachowanie dopasowane - co nie bylo proste, bo te glowice maja kompletnie inne wymiary no i silnik jest szerszy niz seria. Zalezy mi na chlodzeniu wiec wszystkie szpary sa usuniete, wszystkie otwory zaspawane etc., kupa rzeczy poza tym zrobiona.
Stojak musze usztywnic
www.youtube.com/watch?v=QyXTjEZkotk |
2024-02-15 20:17 | |
CEHU F&F MEMBER
Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2011-11-16 13:30:30 spać po nocach nie możesz
fajnie brzmi, ciekaw jestem jak to będzie wyglądało w budzie i jak będzie odpychało... ----------------- |
2022-04-24 19:23 | |
jaqo F&F MEMBER
126elx + C classe Warszawa | 2011-11-16 16:54:01 nie ma spania - trzeba robić |
2024-02-15 20:17 | |
jaqo F&F MEMBER
126elx + C classe Warszawa | 2011-11-19 01:19:08 Wczoraj pierwsza proba przejechania sie maluchem nie powiodła się - sprzegło, nie chciało działać, okazało się, że docisk padł - dziwne, nie znam jeszcze przyczyny. Dobrze, że wyjęcie silnika w 2 osoby zajmuje mniej niż 5min - dosłownie! Wystarczy odkrecic 4 śruby od skrzyni a dostęp jest dobry, linka gazu, kabelki, przewód paliwowy i wio do tyłu.
Zmieniłem docisk, silnik z powrotem w aucie - nie mam juz siły odpalać dziś. Oblachowanie w trakcie pasowania - bedzie czarne, kable się ułoży etc.
|
2024-02-15 20:17 | |
jaqo F&F MEMBER
126elx + C classe Warszawa | 2011-11-23 20:47:30 http://youtu.be/YjSepLC24qI
http://youtu.be/eLPXGl1zzak |
2024-02-15 20:17 | |
Poprzednia strona Następna strona [ 1 2 3 4 ... 21 22 23 ] |
|