| |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
Autor | |
mefis22 Sympatyk FEFK
Escort radom | 2011-07-05 00:36:10 , [ wiadomość edytowana przez: mefis22 dnia 2011-07-16 19:42:27 ] |
2021-11-16 22:08 | |
spinacz25 Sympatyk FEFK
Ford Escort MK6 Kombi Żywiec / Kraków | 2011-07-05 00:32:21 Cytat:
| 2011-07-05 00:22:07, mefis22 pisze:
Głownie chodzi tam o elektronikę oraz to, że są hydrauliczne popychacze, ale jest to nie opłacalne przyrost 2km i 3nm sporym kosztem? Mając TD z IC lepiej i taniej wyjdzie podnieść ciśnienie i dawkę(koszt zakupu manometru, tani i dokładny od acetylenu, koszt ok. 10zl), a kasę którą chciałeś przeznaczyć na te pierdoły lepiej przeznaczyć na IC w zderzak.
|
|
czyli 1,8 TD z Intercoolerem nie ważne czy zwykly czy Endurade dysponuje mocą 90KM? |
2019-04-18 20:32 | |
mefis22 Sympatyk FEFK
Escort radom | 2011-07-05 00:22:07 . [ wiadomość edytowana przez: mefis22 dnia 2011-07-16 19:42:16 ] |
2021-11-16 22:08 | |
spinacz25 Sympatyk FEFK
Ford Escort MK6 Kombi Żywiec / Kraków | 2011-07-05 00:13:08 Cytat:
| 2011-07-05 00:04:18, mefis22 pisze:
Co rozumiesz pod pojęciem zwykły TD? Wersja bez intercoolera? Jeśli chcesz mieć tę mocniejszą wersję to prosta operacja, lecz leciutko kosztowna. Turbina, pompa wtryskowa, kolektor dolotowy, wydechowy, intercooler i masz mocniejszego.
|
|
To znaczy interesuje mnie czy zwykły 1,8 TD z Intercoolerem ale bez napisu En-durade na obudwie rózni sie zasadniczo w środku od Endurade czy cały środek zwykłego 1,8 TD czyli tłoki, korbowód, głowica itp. to to samo tylko NIE ubrana w elektronikę? [ wiadomość edytowana przez: spinacz25 dnia 2011-07-05 00:16:34 ] |
2019-04-18 20:32 | |
mefis22 Sympatyk FEFK
Escort radom | 2011-07-05 00:04:18 . [ wiadomość edytowana przez: mefis22 dnia 2011-07-16 19:42:03 ] |
2021-11-16 22:08 | |
spinacz25 Sympatyk FEFK
Ford Escort MK6 Kombi Żywiec / Kraków | 2011-07-04 23:49:38 Panowie a czy ktoś mi potwierdzi, iż wersja 1,8 TD to dokładnie to samo w sensie identyczne wnętrzności itp. co 1,8 TD En-durade tyle, że ten ostatni jest ubrany w elektronikę? Pytając inaczej czy jeśli by się miało zwykłego 1,8 TD i ubrało go w elektrykę od 1,8 TD Endurade to będzie 90 KM? |
2019-04-18 20:32 | |
mefis22 Sympatyk FEFK
Escort radom | 2011-06-26 10:56:02 . [ wiadomość edytowana przez: mefis22 dnia 2011-07-16 19:41:51 ] |
2021-11-16 22:08 | |
Kris75 Sympatyk FEFK
Ford Escort Los Alamos | 2011-06-14 09:09:35 No widzisz Mefis, powolutku schodzimy na ziemię Jeszcze troszkę i sam dojdziesz do tego że ta poprawa osiągów to w gruncie rzeczy Twoje subiektywne odczucie
A i czytaj ze zrozumieniem o VIN poprosiłem posiadaczy silnika TD z nie aluminiową miską olejową
Z ekonomicznego punktu widzenia nie ma najmniejszego sensu, obecnie, bawić się w dokładanie sprężarek, pomp itd. Wrzuca się cały silnik i ma się dopiero wtedy zamierzony efekt. |
2013-11-24 16:30 | |
mefis22 Sympatyk FEFK
Escort radom | 2011-06-13 10:47:51 . [ wiadomość edytowana przez: mefis22 dnia 2011-07-16 19:41:38 ] |
2021-11-16 22:08 | |
Kris75 Sympatyk FEFK
Ford Escort Los Alamos | 2011-06-13 10:29:00 Po co do radomia jechać wrzuć wykresy z hamowni, postaraj się aby były wiarygodne i już dodaj do tego fotki silnika i sprawa załatwiona
PS. wytłumacz mi po co wszystkie wnętrzności w silniku wymieniali dokładając turbosprężarkę, ot tak tylko? Doszedłeś do tego praktyku że tłoki w D i TD różnią się diametralnie m.in wielkością i skokiem. Jakie jest ciśnienie wtrysku D i TD?
Naginaj czekam |
2013-11-24 16:30 | |
Poprzednia strona Następna strona [ 1 2 3 4 5 6 7 ] |
|