Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[Mk VII] Swap z D na TD - Strona 3

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6 7
 Autor 
 2011-07-05 00:36:10

,

[ wiadomość edytowana przez: mefis22 dnia 2011-07-16 19:42:27 ]
2021-11-16 22:08
  
 
 2011-07-05 00:32:21

Cytat:
2011-07-05 00:22:07, mefis22 pisze:
Głownie chodzi tam o elektronikę oraz to, że są hydrauliczne popychacze, ale jest to nie opłacalne przyrost 2km i 3nm sporym kosztem? Mając TD z IC lepiej i taniej wyjdzie podnieść ciśnienie i dawkę(koszt zakupu manometru, tani i dokładny od acetylenu, koszt ok. 10zl), a kasę którą chciałeś przeznaczyć na te pierdoły lepiej przeznaczyć na IC w zderzak.



czyli 1,8 TD z Intercoolerem nie ważne czy zwykly czy Endurade dysponuje mocą 90KM?
2019-04-18 20:32
  
 
 2011-07-05 00:22:07

.

[ wiadomość edytowana przez: mefis22 dnia 2011-07-16 19:42:16 ]
2021-11-16 22:08
  
 
 2011-07-05 00:13:08

Cytat:
2011-07-05 00:04:18, mefis22 pisze:
Co rozumiesz pod pojęciem zwykły TD? Wersja bez intercoolera? Jeśli chcesz mieć tę mocniejszą wersję to prosta operacja, lecz leciutko kosztowna. Turbina, pompa wtryskowa, kolektor dolotowy, wydechowy, intercooler i masz mocniejszego.



To znaczy interesuje mnie czy zwykły 1,8 TD z Intercoolerem ale bez napisu En-durade na obudwie rózni sie zasadniczo w środku od Endurade czy cały środek zwykłego 1,8 TD czyli tłoki, korbowód, głowica itp. to to samo tylko NIE ubrana w elektronikę?

[ wiadomość edytowana przez: spinacz25 dnia 2011-07-05 00:16:34 ]
2019-04-18 20:32
  
 
 2011-07-05 00:04:18

.

[ wiadomość edytowana przez: mefis22 dnia 2011-07-16 19:42:03 ]
2021-11-16 22:08
  
 
 2011-07-04 23:49:38

Panowie a czy ktoś mi potwierdzi, iż wersja 1,8 TD to dokładnie to samo w sensie identyczne wnętrzności itp. co 1,8 TD En-durade tyle, że ten ostatni jest ubrany w elektronikę? Pytając inaczej czy jeśli by się miało zwykłego 1,8 TD i ubrało go w elektrykę od 1,8 TD Endurade to będzie 90 KM?
2019-04-18 20:32
  
 
 2011-06-26 10:56:02

.

[ wiadomość edytowana przez: mefis22 dnia 2011-07-16 19:41:51 ]
2021-11-16 22:08
  
 
 2011-06-14 09:09:35

No widzisz Mefis, powolutku schodzimy na ziemię Jeszcze troszkę i sam dojdziesz do tego że ta poprawa osiągów to w gruncie rzeczy Twoje subiektywne odczucie
A i czytaj ze zrozumieniem o VIN poprosiłem posiadaczy silnika TD z nie aluminiową miską olejową
Z ekonomicznego punktu widzenia nie ma najmniejszego sensu, obecnie, bawić się w dokładanie sprężarek, pomp itd. Wrzuca się cały silnik i ma się dopiero wtedy zamierzony efekt.
2013-11-24 16:30
  
 
 2011-06-13 10:47:51

.

[ wiadomość edytowana przez: mefis22 dnia 2011-07-16 19:41:38 ]
2021-11-16 22:08
  
 
 2011-06-13 10:29:00

Po co do radomia jechać wrzuć wykresy z hamowni, postaraj się aby były wiarygodne i już dodaj do tego fotki silnika i sprawa załatwiona


PS. wytłumacz mi po co wszystkie wnętrzności w silniku wymieniali dokładając turbosprężarkę, ot tak tylko? Doszedłeś do tego praktyku że tłoki w D i TD różnią się diametralnie m.in wielkością i skokiem. Jakie jest ciśnienie wtrysku D i TD?
Naginaj czekam
2013-11-24 16:30
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6 7
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM