Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[Mk VII] Swap z D na TD - Strona 1.5

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6 7
 Autor 
 2013-02-15 12:36:52

no właśnie komputer ale czy ktoś rozkminił jak go dołożyć Gdzie i co pod niego podpiąć wiązki niedostałem więc trzeba by wyrzeźbić coś z tej która jest.Na tę chwilę problem z wolnymi obrotami,cięzko wkręca się na obroty,nie mam gdzie podpiąć tych przewodów przy pompie wtryskowej.
2013-09-23 11:13
  
 
 2013-02-15 12:18:30

to zeby nie bylo ze nie ma takiego opisu,do kompletnego swapa z 1.8D na 1.8TD 90KM (bo tylko taki ma sens), potrzebne jest:

- najbezpieczniej silnik oryginalnie 90KM (teoretycznie na tym 60KM tez pojdzie,ale trzeba by bylo przelozyc pare rzeczy z wersji 90KM)
- kolektor dolotowy i wydechowy wraz z turbina
- intercooler
- skrzynia MTX75
- tlumik caly inny (bo wiekszy)
- rama pomocnicza zawieszenia (dodatkowa poducha skrzyni)
- pompa wtryskowa
- jak zmiana skrzyni,to inne sprzeglo i polosie
- komputer sterujacy (jak z immobilizerem,to jeszcze przydalby sie czerwony kluczyk)
- wiazka elektryczna

pewnie cos tam jeszcze sie znajdzie,ale z grubsza opisuje to ilosc czesci do zmiany

-----------------
Escort RS Cabrio 1991 LPG
Fiesta 1.25 LPG MK6
Windstar 3.0
2023-02-28 12:47
  
 
 2013-02-15 12:08:12

witam jak czytam ten temat to sie zastanawiam dlaczego na tyle wpisów nie znalazłem żadnej sensownej podpowiedzi co pasuje co nie co trzeba na pewno dokupić ,zmienić.
Przeszedłem ten proces niestety żałuje że nie wpadłem na pomysł o porobieniu zdjęć ale tak pokrótce dostałem cały silnik 1.8 td łącznie z oprzyrządowaniem skrzynią biegów zadowolony wyjołem stary silnik i zaczołem wpakowywać turbo co się okazało nie pasują półosie,wydech,wybierak biegów,musiałem przełożyć mocowanie klimy,pozatym brak mozliwości podłączenia tego ustrojstwa na pompie wtryskowej.
i nadal jest ono niepodłączone, inne mocowanie linki gazu.
podłączenie sprzęgła wymagało podginania tego ramienia wysprzęgającego(pewnie zmiana linki na krótszą pomogła by)
co do problemów nadal silnik nie pracuje tak jak powinien dziwny problem z ssaniem nie chce się wyłączyć jak w końcu ruszy to opisze dalsze perypetie z tym swapem jak ktoś ma pomysł co zrobić z pompą to z chęcia wysłucham porad.
2013-09-23 11:13
  
 
 2011-07-20 18:24:31

A ile tej mocy masz mniej? Ile czasu potrzeba na schłodzenie jednego i drugiego? Ile to jest seryjne doładowanie? Jak się ma ciśnienie doładowania do obrotów? Jakie może byc max ciśnienie doładowania? Ile to jest nieznaczna różnica np. w kW, może byc w KM., na korzyśc którego rozwiązania jest ta niewielka różnica?
Pele naginaj
2013-11-24 16:30
  
 
 2011-07-20 14:35:47

Cytat:
2011-07-20 14:25:28, Kris75 pisze:
A gdzie ja mefis napisałem że tu chodzi o twoją naukową rozprawkę z pele? Tam jest tylko trochę standardowych wypocin że zrobię to i to bo mi się przez to moc podniesie, co prawda za wiele pieniędzy na to nie ma ale spoko Później będzie cisza a gdyby tak za jakiś czas zapytać i tak nic nie będzie zrobione, standardowa procedura internetowych expertów. Pele temp mam mierzyć jak stoję czy jak jadę bo właśnie tego nie wiem a cały experyment mam już przygotowany....

"to mefis jest przepisana złota myśl z twoich i innego kolegi dywagacji nt lokalizacji IC, z innego postu, więc się nie denerwuj tylko myśl co i gdzie piszesz " No to w takim razie powiedz mi skąd Ci się to wzięło? Widzę, że uważasz mnie za forumowego experta który tylko pisze. Okej uważaj tak dalej masz do tego pełne prawo.

-----------------
2021-11-16 22:08
  
 
 2011-07-20 14:33:24

Jak stoisz, bo podczas jady różnica jest nieznaczna - ale potrzebujesz czasu, żeby ochłodzić rozgrzany podczas postoju ic - przykład: stajesz na światłach, stoisz 3min, zapala się zielone a ty masz mniej mocy, niż ess obok z fmic (czysto teoretycznie, zakładam, że przy seryjnym doładowaniu będzie mała różnica)
2014-04-07 21:13
  
 
 2011-07-20 14:25:28

A gdzie ja mefis napisałem że tu chodzi o twoją naukową rozprawkę z pele? Tam jest tylko trochę standardowych wypocin że zrobię to i to bo mi się przez to moc podniesie, co prawda za wiele pieniędzy na to nie ma ale spoko Później będzie cisza a gdyby tak za jakiś czas zapytać i tak nic nie będzie zrobione, standardowa procedura internetowych expertów.

Pele temp mam mierzyć jak stoję czy jak jadę bo właśnie tego nie wiem a cały experyment mam już przygotowany....
2013-11-24 16:30
  
 
 2011-07-20 12:45:59

Cytat:
2011-07-20 10:30:39, Kris75 pisze:
a nie np. 80 st z przodu a 10 st z tyłu? O co ci w ogóle chodzi? Skąd te wartości?



Zrób sobie prosty test: daj termometr za wlot w zderzaku, drugi daj nad ic (w seryjnym miejscu), nagrzej silnik i będziesz wiedział o co mi chodzi... w vag-ach gdzie seryjny ic jest z przodu wyjęcie nadkola (które zasłania ic od tyłu) powoduję spadek temp na ic o 20st...
2014-04-07 21:13
  
 
 2011-07-20 10:37:47

Cytat:
2011-07-20 10:30:39, Kris75 pisze:
to mefis jest przepisana złota myśl z twoich i innego kolegi dywagacji nt lokalizacji IC, z innego postu, więc się nie denerwuj tylko myśl co i gdzie piszesz

Jak narazie to tylko Ty tak zrozumiałeś, a ja i Pele nie mieliśmy problemów ze zrozumieniem co to znaczy przed chłodnicę za grill, ale no nic wszystkich umiejętności pojąć nie musiałeś w szkole.

No takie jest moje zdanie na temat wykręcania boostera. Wiecej paliwa po wykręceniu boostear, szybciej turbina się wkręci na obroty i z niższych obrotów zacznie ciągnąc.

-----------------
2021-11-16 22:08
  
 
 2011-07-20 10:30:39

Chłodnica nie jest płasko nad silnikiem od góry bo byś się do silnika nie dostał od góry, poza tym masz trudności w rozumieniu tekstu pisanego jak również w artykułowaniu własnych myśli. dlaczego piszesz
Cytat:
jest różnica chłodzić ic 20st. (przy ic z przodu), a powiedzmy 50 stopniami (ic ori)

a nie np. 80 st z przodu a 10 st z tyłu? O co ci w ogóle chodzi? Skąd te wartości?

Podobnie jak mefis
Cytat:
Chłopie jakie między chłodnicę, a silnik? Nie przesadzasz trochę? Jeśli ktoś Ci kiedyś powiedział, że tak IC się montuje to sorry, ale Cię w ciula zrobił.... Teraz to nie błysnąłeś.

to mefis jest przepisana złota myśl z twoich i innego kolegi dywagacji nt lokalizacji IC, z innego postu, więc się nie denerwuj tylko myśl co i gdzie piszesz

Cytat:
Owszem po wykręceniu boostera będzie wrażenie, że masz więcej mocy, a to tylko turbina będzie szybciej wstawała


Siąść i płakać mefis
2013-11-24 16:30
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6 7
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM