Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MK VII] Za duze cisnienie w ukladzie chlodniczym - Strona 2

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  
[ 1 2 3
 Autor 
 2011-06-22 10:24:21

zgadza sie ja mialem to samo mechoniorzy odrazu ze uszczelka,glowica itd a byl to niesprawny korek termostat i czujnik temperatury za wszystko dalem 120 zl i smiga dalej
2014-06-15 22:56
  
 
 2011-06-22 10:04:10

Cytat:
2011-06-22 09:33:13, Kleszczak pisze:
Surec zapomniałeś podać żeby płyn miał tem cielpejszą aby głowica nie pękła. Po mojemu to nic innego niż wymiana korka zbiorniczka wyrównawczego. Jedziesz na szrot i za 10 zł kupisz drugi z tym że zapytaj się czy możesz wymienić na nast. jak ten też będzie zepsuty. Takie same objawy miałem w carismie i w clio. Jak ręką odjął.


Korek nowy ori na allegro kupowałem po 25pln. Zresztą Slawas1 jeden taż ma:
Korek
A płyn nie ma obawy, może nie być ciepły, pod warunkiem, że dolewasz go niewiele (zdąży się zmieszać ze starym-ciepłym, a odległość od głowicy też jes niemała), a nie 2...3 litry jednym ruchem...
2020-07-13 14:06
  
 
 2011-06-22 09:33:13

Surec zapomniałeś podać żeby płyn miał tem cielpejszą aby głowica nie pękła. Po mojemu to nic innego niż wymiana korka zbiorniczka wyrównawczego.
Jedziesz na szrot i za 10 zł kupisz drugi z tym że zapytaj się czy możesz wymienić na nast. jak ten też będzie zepsuty.
Takie same objawy miałem w carismie i w clio.
Jak ręką odjął.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
2024-03-28 12:12
  
 
 2011-06-22 07:24:18

Cytat:
2011-06-22 06:58:27, kupiec pisze:
nie wiem jak to powinno być fachowo robione ale ja żeby odpowietrzyć układ to jak zmieniałem płyn to dałem ogrzewanie na max i tak jeździłem po mieście nie mam do tej pory problemów układem chłodzenia


co nie oznacza, że autor wątku ma zapowietrzony układ...
jeszcze po tej jeździe powinieneś odkręcić korek.
chodzi o to, by wymusić szybki obieg płynu w całym układzie (nagrzewnica także)
2020-07-13 14:06
  
 
 2011-06-22 06:58:27

nie wiem jak to powinno być fachowo robione ale ja żeby odpowietrzyć układ to jak zmieniałem płyn to dałem ogrzewanie na max i tak jeździłem po mieście
nie mam do tej pory problemów układem chłodzenia
2022-09-09 19:31
  
 
 2011-06-22 06:46:39

nie straszcie kolegi uszczelką...
1. Odkręcasz korek, zagrzewasz auto (górny wąż od chłodnicy do termostatu musi się nagrzać), odpalasz nawiewy na maksa i dolewasz odpowiednią ilość płynu. Tak się odpowietrza układ.
2. Do upuszczenia ciśnienia w układzie służy korek, który ma zaworek. Możliwe, że jest uszkodzony. Na zaworku powinien być odpis ile ciśnienia upuszcza.
3. Trzebyby sprawdzić też drożność chłodnicy i układu, bo możliwe, że coś Ci się przytyka.
4. Zbiorniczek puchnie mocno?
5. Termostat masz sprawny?
2020-07-13 14:06
  
 
 2011-06-21 23:33:31

Nie pamiętam jak się Essa odpowietrza, ale teraz zmieniałem płyn w BMW i trochę mi zajęło pełne odpowietrzenie układu.

-----------------
2023-08-20 14:18
  
 
 2011-06-21 22:28:00

Nie chce straszyć ale uszczelka pod głowicą po mojemu
2012-11-04 15:21
  
 
 2011-06-21 22:24:40

Witam!
Mój problem zaczął się tydzień temu, gdy poszedł wąż górny od chłodnicy. Zlałem płyn, węża wymieniłem. Od tego momentu nie moge sobie poradzić z ubytkami płynu. Sytuacja wygląda tak: na zimnym silniku płyn jest na minimum, dolewam miedzy max a min. Po trasie 80 km płynu znowu jest na min. Po odkreceniu korka schodzi powietrze (duże cisnienie) i płyn naplywa do zbiornika do poziomu max lub wiecej. Górnym węzykiem do zbiornika wyrównawczego wraca woda z pianą (powietrzem). Pod czujnikiem od wentylatora wywalilo mi uszczelke. Zdjalem ja i juz nie ma wycieku. Czasami troche wody pusci sie z górnego węża od strony chlodnicy (czyzby cisnienie wywala). Przy odpalaniu silnika na zimnym slychac glosno przelewajaca sie wode. No i teraz nie wiem czy to poszla uszczelka pod glowica czy uklad jest zapowietrzony.

Przy odpalaniu nie idzie bialy dym a olej wyglada dobrze.
Jezeli uklad jest tylko zapowietrzony to jak go odpowietrzyc? Ewentualnie jezeli to uszczelka to czy mozna tak jezdzic ewentualnie jak dlugo?

[ wiadomość edytowana przez: psolarz dnia 2011-06-21 22:26:49 ]
2012-02-16 13:06
  
 
  Poprzednia strona  
[ 1 2 3
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM