Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MKVI] Gaśnie na wolnych obrotach

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3 4
 Autor 
 2011-07-15 22:55:28

Cytat:
PS
Proszę o pomoc z doborem silniczka krokowego. Można zamontować jakiś inny ?



Ja wymieniałem u siebie silniczek krokowy na nowy oryginalny. Mam ten sam silnik co Ty. Koszt kilka razy mniejszy niż w serwisie i nawet tańszy niż na allegro, a mianowicie dałem za niego chyba 230zł, jak będziesz chciał to podam Ci kontakt do gościa, który sprzedaje oryginalne części serwisowe do Fordów. Wystarczy, że mu napiszesz jaki masz silnik i jaki rocznik itp. i on Ci już dobierze.
Jeśli chodzi o czyszczenie tego krokowca to ja już nawet bym nie policzył ile razy go czyściłem i nic nie pomagało.
Też mam w sumie problem na LPG, że mi gaśnie lub przygasa, ale ja mam instalację II generacji (nie sekwencja).Właśnie, nie ważne czy mam silnik nagrzany do temp. NORMAL, czy kreska temp. jest na środku to i tak po przełączeniu na gaz i np. zatrzymaniu się w trakcie jazdy silnik zaczyna przygasać lub gaśnie. Chyba, że przejadę kilkadziesiąt km to jest dobrze.

[ wiadomość edytowana przez: mati2021 dnia 2011-07-15 22:56:05 ]
2013-05-09 22:43
  
 
 2011-07-12 20:47:52

Panowie kochani, muszę Was rozczarować. Zajrzałem pod maskę i wężyka nie znalazłem, goło i wesoło o.O






A syczenie dobiega gdzieś tam z tej czarnej otchłani:

będę na warsztacie, to zlecę mechanikowi wyczyszczenie krokowca i wspólnie poszukamy tego syczenia, bo już chyba wszystkie pomysły wyczerpane.


[ wiadomość edytowana przez: bubs0n dnia 2011-07-12 20:49:45 ]
2017-01-24 12:51
  
 
 2011-07-12 11:59:49

Qwet musze ci podziekowac, bo okazało się że silnik krokowy został odpiety razem z wtryskami. Tylko podpiąłem silnik krokowy i odrazu wolne obroty sie pojawily i sa w granicach 900-1000
Dzieki i pozdrawiam.

-----------------
Najważniejsza w życiu jest przygoda!

Granatowy Escort MKVI 1.6 16V i Yamaha YZ450F Niebieska Strzała!
2011-11-11 11:35
  
 
 2011-07-11 18:16:23

Cytat:
2011-07-11 13:21:43, bubs0n pisze:
Ok, czekam na fotke...


proszę bardzo


-----------------
FEFK #2498
byl: mk6 94 htb 1.6b+g
2speed Tuning Klub Polska
2020-04-05 12:24
  
 
 2011-07-11 15:28:42

Ewidentnie lewe powietrze, odma. Podobny objaw występuje też przy nieszczelności wężyka od mapsensora, ale w zetec'u tego nie ma, więc pozostaje tylko lewe powietrze.

Ten niebieski wentylek to króciec do którego podłącza się manometr i mierzy ciśnienie paliwa w listwie wtryskowej.

A co do filmiku to syczy jak cholera. Masz gdzieś wielką dziurę w kolektorze, albo spadł jakiś wężyk.


-----------------


[ wiadomość edytowana przez: Qwet dnia 2011-07-11 15:33:07 ]
2012-03-07 00:49
  
 
 2011-07-11 13:21:43

Ok, czekam na fotke, bo nie wiem już czego tam szukać.

Dodam jeszcze, że np gdy jadę na jakimś biegu i puszczam nogę z gazu to jest szarpnięcie. Albo jeżeli jadę wolniutko na 2gim biegu to samochód szarpie jakbym jechał po poligonie (rowy) i coś aż zaczyna piszczeć przy szarpnięciach. Powodem mogą być świece? Tak było już od kiedy go kupiłem.
2017-01-24 12:51
  
 
 2011-07-10 23:09:48

to nie ten "wężor", tam powinno być widać kolanko wchodzące do głowicy a dokładniej to Ci pokażę fotkę nawet, ale jutro.

-----------------
FEFK #2498
byl: mk6 94 htb 1.6b+g
2speed Tuning Klub Polska
2020-04-05 12:24
  
 
 2011-07-10 21:45:54

Co do tego ustrojstwa trzyma się kupy i z żadnej strony nie spada.
Cytat:
2011-07-10 13:09:25, COYOTE-25 pisze:




Natomiast jeżeli chodzi o jakiś wężor pod cewką, to znalazłem jedynie to:

ale to raczej coś od chłodnicy ?

I kto mi powie do czego służy ten niebieski wentylek:


Jeszcze jeden filmik o syczeniu, może to jednak normalne?

[ wiadomość edytowana przez: bubs0n dnia 2011-07-10 23:02:47 ]
2017-01-24 12:51
  
 
 2011-07-10 13:16:26

Cytat:
2011-07-10 13:09:25, COYOTE-25 pisze:
Uploaded with ImageShack.us


To jest kolanko wchodzące do kolektora(a dokładniej to przez zaworek odpowietrzania skrzyni korbowej), jest jeszcze kolanko wchodzące do głowicy. Szukaj pod cewką zapłonową, czy jak to tam się zwie. Dość utrudniony dostęp przez kable.
Edit: Jak sprawdzić szczelność/sprawność tego zaworka odpowietrzania skrzyni korbowej? Nie mówcie że trzeba rozbierać wszystko co stoi tam na przeszkodzie (rura od dolotu, rura idąca z chłodnicy itp.) ?


-----------------
FEFK #2498
byl: mk6 94 htb 1.6b+g
2speed Tuning Klub Polska

[ wiadomość edytowana przez: Maylo dnia 2011-07-10 13:21:01 ]
2020-04-05 12:24
  
 
 2011-07-10 13:09:25



Uploaded with ImageShack.us

-----------------
COYOTE-25 na PolskaJazda.PL

------------------
www.pajacyk.pl
2013-03-24 16:37
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3 4
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM