Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[Ogólne] czy escort mk6 dobrze jezdzi na gazie?

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2011-08-17 08:17:15

ja mam II gen w 16 1.6V zadnych problemów, spadek mocy jest niewielki. Krótko mówiąc potrafi essi zapiszczeć przy starcie na światłach, tak wiec polecam zadnych braków w oleju i takie tam, ale podstawa to tak jak ,inni piszą dobre świece i kable pozdro

-----------------
http://www.youtube.com/watch?v=XWNkR4kOCGQ
Escort Driver # 2530
2015-08-09 18:14
  
 
 2011-08-16 20:52:34

zwykła instalacja II generacji

-----------------
Żyj szybko, kochaj mocno, umieraj młodo...
2011-09-22 14:46
  
 
 2011-08-16 20:23:20

a jaką instalację założyłeś?


-----------------
FEFK#2486
2023-12-25 10:37
  
 
 2011-08-16 20:18:12

założyłem gaz do mojego essa oczywiście gaż II generacji jak narazie odpukać w nie malowane chodzi bardzo dobrze poza tym ze schodzi z obrotów wolniej i na niskich obrotach nie chodzi tak jak na benzynie jeździ ładnie płynnie oraz nie stracił wiele na mocy wiedz oby tak jak najdłużej

-----------------
Żyj szybko, kochaj mocno, umieraj młodo...
2011-09-22 14:46
  
 
 2011-08-12 23:48:32

ja miałem w escorcie instalacje II generacji w 1.6 zetec 90 km, przez rok czasu zero problemów, nawet nie jeździłem na jakąkolwiek regulacje czy coś w tym stylu. nie gasł, wkręcał się jak należy itp.
Po escorcie kupiłęm Rovera w sekwencji, co chwile coś z nią było nie tak he, fakt że na Zenicie i Valteki czerwone czyli najtańszy osprzęt ale mile wspominam II gen, a sekwencje nie bardzo.

Jestem na etapie kupna BMW i mam na oku jedną w gazie zwykłym i wcale nie będę płakał, przez 3 lata ponoć raz strzeliła jak uszczelka puściła trochę oleju i poszło na świece, usczelke wymienił i mówi że już normalnie.

Największa wada no to zwężka przez mikser, ale ponoć BLOS załatwia sprawę, pomyśle nad nim jeśli ewidentnie będę odczuwał spory spadek. Druga wada to że na II generacji Ci więcej spali gaziku niż w sekwencji. ale to już nieznaczne różnice.


-----------------
Bmw 530 v8 32v PB98 1994 238km
-->
Ford Escort 1.6 16V LPG 1997 90km
-->
Rover 420 Si PB + GS 1996 136km
-->
Bmw 320i coupe PB+GS 1995 150km
-->
Bmw e39 523i PB+GS 1997 170km
2014-06-23 23:11
  
 
 2011-08-12 21:26:30

zakladaj smialo gaz 2 generacji, jezeli jezdzisz mniejsze dystanse to przy sekwencji spora czesc dystansu bedziesz pokonywal na benzynie, 2 generacja jezeli jest dobrze zalozona i wyregulowana , swiece i caly uklad zaplonowy jest sprawny to nie ma prawa nic strzelic, dodam ze ja jezdze 1,8 zetec z gazem 1 generacji i osobiscie pokonalem nim ok 50 tys a poprzedni wlasciciel nie wiem ile i w czasie tego dystansu czyli jakies 3 lata mialem 2 wystrzaly gazu dodam ze calkowicie nieszkodliwe zgasl odpalilem i jazda dalej , z czego oba przypadki wynikaly z zaniedbania bo raz to byly przewody a innym razem zachcialo m i sie oszczednosci i troche go skrecilem za mocno kiedy jeszcze nie mialem pojecia o regulacji.
teraz instalacje serwisuje calkowicie sam regulacje wymiany filtrow itd i cieszez sie z taniego jezdzenia.
Jak chodzi o osiagi to wiadomo zwezka w dolocie a wiec i spadek mocy musi byc , jednak nie jest to jakos bardzo stresujace moj bez problemu na gazie osiaga 170 i to sprawdzane na krotkim odcinku a nie dluga prosta i sie chwala ze osiagaja 190 po pol godziny rozpedzania a wyprzedzanie tez nie stwarza problemow, wazniejsze od predkosci max jest moim zdaniem zeby auto ladnie sie wkrecalo nie szarpalo oraz nie gaslo a to wszystko przy poprawnie wyregulowanej instalacji nie stanowi problemu.
na koniec to chcialbym tylko ocenic te instalacje sekwencyjne za 2300, jak mam miec taka instalacje to juz wole miec mikser , no chyba ze lubisz przypadki zacinania wtryskiwaczy , gasniecia auta przy porannym przelaczeniu , szarpania i ogolnie wyzszych kosztow serwisu takiej instalki.
jezeli juz sekwencja to na pozadnych podzespolach i pozadnie zamontowana i wystrojona, o ile pozadne podzespoly mozna zazadac od gazownika tak z montazem i regulacja roznie bywa , a juz na pewno nie osiagnie sie tego instalacja zakladana w warsztacie za 2300

-----------------
....^ to jest moje zdanie ale może ja sie nie znam :)
2018-09-30 07:38
  
 
 2011-08-12 20:56:12

Cytat:
2011-08-12 19:56:05, stallion pisze:
... będę nim jeździł aż się rozpadnie a nawet dłużej ...



dobrze mowi

jak mnie nie bedzie stac na paliwa do fordow to zmienie firme a nie rodzaj zasilania silnika

-----------------
2015-07-10 00:43
  
 
 2011-08-12 19:56:05

dzięki za wszystkie informacje poza tym na sekwencje mnie nie stać licze sie z częściowym spadkiem mocy ale jak wszystkim którzy zakładają LPG chodzi mi o oszczędność a co do wypowiedzi jednego z kolegów auta nie sprzedam to auto "dostałem od ojca" (musiałem mu dołożyć 2 tyś na jego nowe auto) jest to auto które od dawna podziwiam jest w rodzinie przez 9 lat nigdy wcześniej nie wadziło gazu poza tym jest zadbane i mam sentyment do tej marki oraz do tego samochodu bo na nim stawiałem 1 kroki wiedz będę nim jeździł aż się rozpadnie a nawet dłużej
2011-09-22 14:46
  
 
 2011-08-12 08:26:04

zgadzam się z kamil76 świece i przewody to podstawa mam oriona 1,6 od 5 lat w gazie i bez problemów. a co do sekwencji to chyba że myslisz przszłościowo ew. możesz sobie przełożyć do innego auta... dobra sekewncja 2300 zł.
2012-01-06 22:45
  
 
 2011-08-12 07:42:12

Miałem instalkę ponad 6 lat ,ogólnie Escort do tej pory już 10 lat na LPG ,nic się nie działo ,żadnych strzałów .Stan oleju nie zmieniał się ani grama .Podstawa to dobre świecę i przewody i będzie hulał jak talala...

-----------------
Citroen C4 Grand Picasso
Pozdrawiam
#1614
2017-03-09 22:11
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM