Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MK7] Przewody hamulcowe w oplocie stalowym

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2014-06-15 14:38:33

Tak mi się wydawało, że proste też będą pasować, ale zdecydowałem się jednak czekać na te skręcone końcówki, bo bałem się, że przewód będzie za mocno pracował i np. po roku mi się gdzieś wytrze.

-----------------
2018-07-13 21:27
  
 
 2014-06-15 02:23:49

Długo Dareczku dochodziłeś widzę do tego, żeby te przewody dopasować.
Ze swojej strony dodam tylko, że z przodu do zacisków escortowych bez problemu pasują przewody z MDO, które są kompletnie inaczej zakończone (proste). Więc i te, o których piszesz powinny pasować.

-----------------
Escort 1.8 RKC
2017-01-24 12:51
  
 
 2014-06-13 19:13:19

Jako, że jestem na etapie realizacji zamówienia na przewody w oplocie to pozwolę sobie odkopać wątek, bo mam problem z przednimi przewodami. Seryjny przewód ma od strony zacisku banjo z końcem zgiętym o kąt prosty i jeszcze obrócone o 45 stopni dla lewego i prawego zacisku. Problem jest, że na takie końcówki musiałbym jeszcze miesiąc czekać, ale dostępne są banjo zgięte o 90 stopni, tak że przewód wychodzi równolegle do śruby, która go mocuje.

Teraz pytanie jest czekać czy brać od razu takie jak są. Czy obrót tej końcówki ma jakiekolwiek znaczenie?


-----------------


[ wiadomość edytowana przez: darek4488 dnia 2014-06-13 19:14:09 ]
2018-07-13 21:27
  
 
 2011-09-24 16:03:34

O opony już dawno zadbałem i mam już wymienioną na nową większość elementów zawieszenia (również wahacze). Przecież nie jeżdżę samymi hamulcami, ale całym autem.
A co do tych bębnów z tyłu to istnieje taka możliwość, że ze względu na inne tylne zawieszenie w kombi to nawet jeśli końcówki będą pasować to przewody mogą mieć inną długość.
Zawias z przodu wydaje się być taki sam we wszystkich escortach z tych lat.

[ wiadomość edytowana przez: darek4488 dnia 2011-09-24 16:06:56 ]
2018-07-13 21:27
  
 
 2011-09-22 12:22:22

RSy wychodziły zarówno z tarczami z tyłu jak i bębnami (końcowe egzemplarze) jeżeli masz bębny z tyłu a tarcze 260 z przodu to wypytaj sprzedawcy który zestaw to obejmuje jeżeli nie jesteś 100% pewien po opisie przedmiotu.

"bo to jednak hamulce i to od nich zależy życie."

Szczerze, to życie zależy od większości elementów w aucie wliczając nawet wnętrze.
uwielbiam texty typu: opony są ważne bo od nich zależy życie, albo hamulce są ważne bo.... Przy gwałtownym i ostrym hamowaniu o bezpieczeństwo dba KAZDY element zawiasu! Występują wtedy potężne przeciążenia, których podczas normalnej jazdy auto nie doświadcza i zapewniam cię, że np wyrwanie wahacza jest równie niebezpieczne co awaria ukł ham.

Wniosek: zakładaj te przewody i nie matrw sie o przejściówki redukcje itd. jeżeli nie są z plasteliny to nic się nie stanie. marne szanse żebyś kiedykolwiek wykorzystał prawdziwe możliwości tych przewodów, i szczerze mówiąć wcale ci tego nie życzę.



-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..
2021-04-15 20:46
  
 
 2011-09-22 11:45:08

Co raz bardziej się zniechęcam do tej wymiany. Raz, że wymiana ma sens tylko przy wymianie wszystkich czterech, więc wychodzi na to, że musiałbym kupić dwa różne zestawy. A dwa to wolałbym, żeby to nie była jakaś straszna rzeźba (zmienianie końcówek, itp.), bo to jednak hamulce i to od nich zależy życie.
2018-07-13 21:27
  
 
 2011-09-19 22:57:27

z tego co ja zaobserwowałem to na tyle rs ma inne przewody niż w zwykłym esie gdzie sa bębny jak zakładałem hamowniki od rsa to z zaciskami miałem przewodami ale i tak był problem bo koncówki stalowych rurek nie pasowały do końcówki weża od rs napewno trzeba coś pozmieniac albo węże albo przewody stalowe (miedziane)
2016-06-25 02:28
  
 
 2011-09-19 21:56:29

Ja nie potrzebuję wykładów, ale odpowiedzi na pytanie jakie są różnice między przewodami MK7 i przewodami RS2000. Chodzi o długości przewodów oraz sposób ich mocowania i to zarówno na przednią jaki i tylną oś.
2018-07-13 21:27
  
 
 2011-09-19 18:17:22

Cytat:
2011-09-19 17:28:38, evol_umf pisze:
Po pierwsze - dla mnie to logiczne, że będzie wymieniał tylko gięte części, czyli od pompy do zacisku. Chyba nie będzie montował oplotu zamiast stalowej rurki!?

A Ty to czytasz coś nim wyślesz?

-----------------
2021-11-16 22:08
  
 
 2011-09-19 18:00:40

Cytat:
2011-09-19 17:28:38, evol_umf pisze:
... Jeśli chcesz kogoś obrażać, to weź pod uwagę, że od wagi lekkiej - składałem rowery droższe od Twojego samochodu poczynając od doboru szprych i nypli, na klamrach chwytów kierownicy kończąc i wszystko wyjeżdżało ode mnie ze sklepu. Zakładałem przewody w oplocie stalowym do "dżona dira" z silnikiem, który waży prawie tyle co Twój samochód, a jeśli chodzi o puszki to gdy miałem 14 lat samodzielnie rozbierałem opla do gołej budy żeby robić w niej blacharkę i składałem a maszynę jeszcze niedawno widziałem u siebie w mieście. Mało tego - chcesz wykład na temat konstrukcji przewodów w oplocie czy reszty części układów hamulcowych w przedziale pojazdów do 18 ton? Poproś o numer telefonu, bo niedawno miałem 4 tygodnie wykładów na ten temat.


Hahaha...brawo Evol...

-----------------
 
 
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM