Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[mkVII] 1.8 TD sterowanie turbiną

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2011-10-25 21:23:37

No i nikt nic nie napisze ?
Ja tym czasem wybadałem że ma sie to w lewą stronę wychylać, w węzyk wdmuchuję sprężone powietrze i się to wychyla w lewo, reką tej dzwigni sie nie ruszy, spręzone powietrze nawet sprawnie daje sobie z nia radę. Jednak po załozeniu węzyka na swoje miejsce i po dodaniu gazu do oporu na wolnych obrotach dzwignia ta może się wychyli z 1-2 mm, turbiny w ogóle nie słychać, nie czuć żadnego nazwijmy to kopa podczas przyspieszania.
WD40 juz tam tyle wtryskałem że wiecej nie ma sensu , wiec co mozna jeszcze zrobić ?
2011-11-26 22:32
  
 
 2011-10-24 19:40:49

Wszystkich serdecznie witam.
Mam takowe pytanie zwiazane z tym sterowaniem, a mianowicie w którą stronę (patrząc od przodu) ta dzwignia ma się wychylać? w porawo czy w lewo?
Mam zapieczony ten mechanizm i niewiem w którą stronę mam go "drzeć" tak aby czegos tam nieuszkodzić.
Następnie to widze że jest tam regulacja, wiec moze mozna było by to tak uregulować aby turbina zaczeła sie obracać mocniej już w dolnych partiach obrotów ?
2011-11-26 22:32
  
 
 2011-05-05 21:14:30

Ja podłączyłem pistolet ze spężonym powietrzem pod ten wężyk i
wyraznie było widać przynajmiej u mnie jak ta dzwigienka chodziłla.
2014-07-16 16:17
  
 
 2011-05-05 21:08:21

zobacz czy wężyk podciśnienia idący do WG ciągnie czy dmucha już nie pamiętam ale coś z tych rzeczy musi robić.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
2024-03-28 12:12
  
 
 2011-05-05 21:01:45

ona chodzi lekko w tych ze zmienna geometrią.
w esiokach tez lekko (chodzi klapa) ale po odlaczeniu od "silownika".
2015-07-10 00:43
  
 
 2010-11-30 22:12:25

dzięki za wyczerpującą odpowiedźsprawdzę to
2011-01-08 23:44
  
 
 2010-11-29 22:06:59

Cytat:
2010-11-29 21:49:27, kupiec pisze:
tzn jak sprawdzić "ręcznie" czy działa?


patrzysz na sztange i dodajesz/ktos dodaje gazu do ok 3tys kilka razy, powinna sie poruszac, jesli nie to znaczy ze jest zapieczona.
tak jak pisalem dobry klucz typu "mors" dobra kapiel w wd40 i powinno dac rade, jesli nie to prawdopodobnie zawor wg jest juz zapieczony i nadaje sie do wymiany (koszt ok 150-200pln) + swoja robota

-----------------
Skup samochodów całych, powypadkowych, skorodowanych, na złom.
gotówka od ręki, dojazd do klienta.
tel: 600170443
2013-11-04 23:01
  
 
 2010-11-29 21:49:27

tzn jak sprawdzić "ręcznie" czy działa?
2022-09-09 19:31
  
 
 2010-11-29 20:02:24

Aby to drgnęło musisz zadziałać siłą co najmniej 10 kg/cm2 a to mało nie .
2013-11-24 16:30
  
 
 2010-11-28 23:57:19

jeszcze jedno pytanie czy po wyczyszczeniu i zakładam uruchomieniu to powinno się przesuwać tak delikatnie że palcami można by to ruszyć czy jakiś większy opór??
2011-01-08 23:44
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM