Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MKVII] Dziwne zachowanie - poranne przymrozki - Strona 2

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  
[ 1 2 3
 Autor 
 2011-10-20 13:23:35

Cytat:
2011-10-20 09:58:22, suhy4 pisze:
sprawdź czy nie masz zasyfionego korka wlewu paliwa



Nie mam zbytnio jak, ponieważ tydzień temu kupiłem nowy korek wlewu paliwa

Dziś rano odpalił normalnie. Wyskoczyłem zeskrobac szron z szyb, kończe ostatnią szybę i tak nagle zgasł silnik. Do tej pory nie udało mi się go uruchomić. Rano gdy próbowałem odpalić (kręcenie rozrusznikiem) słychać było jakiś "cykający" przekaźnik w skrzynce bezpieczników. Jakieś porady ?

[ wiadomość edytowana przez: fiolek992 dnia 2011-10-21 14:34:47 ]
2012-02-21 00:35
  
 
 2011-10-20 09:58:22

sprawdź czy nie masz zasyfionego korka wlewu paliwa
2015-08-31 12:08
  
 
 2011-10-19 20:26:02

Jeśli mowa o tym preparacie,to potwierdzam.Silnik łatwiej/lżej odpala,ciszej pracuje,czy mniej pali...? No nie wiem na pewno,jest zrywniejszy.Taki sam jest do Bp,tylko opakowanie jest czerwone.Sorki,że się wtrąciłem,ale idzie zima,a nie ktore dieselki jej nie lubią za bardzo.
 
 
 
 2011-10-19 18:30:02

Ja nie ryzykuję takiego niskiego poziomu paliwa, bo mój jak się czasem zapowietrzy to trzeba na kolanach do niego Poza tym ten wskaźnik ma duży margines błędu i już raz się o tym przekonałem jak mi zdechło autko w trasie, gdy byłem przekonany, że paliwo jeszcze jest.
2014-11-09 02:06
  
 
 2011-10-19 17:31:41

Cytat:
2011-10-18 23:33:31, AmbitnyInaczej89 pisze:
Ja aktualnie mam wlany STP do czyszczenia wtryskiwaczy i muszę przyznać, że zniknęła siwa chmurka przy porannym odpalaniu



Ja właśnie wyjeździłem paliwo z tym środkiem I też mogę powiedzieć, że czuć różnice Dużo lepiej autko chodzi. Tak myślę, że moje problemy mogą być spowodowane niskim stanem paliwa w baku. Może zassał jakiegoś syfu z dna baku Zazwyczaj tankuje do FULL i wyjeżdżam to, po czym znowu na FULL W te przymrozki właśnie miałem już na czerwonym polu wskazówkę od poziomu paliwa
2012-02-21 00:35
  
 
 2011-10-18 23:33:31

Ja aktualnie mam wlany STP do czyszczenia wtryskiwaczy i muszę przyznać, że zniknęła siwa chmurka przy porannym odpalaniu
2014-11-09 02:06
  
 
 2011-10-18 22:46:23

Cytat:
2011-10-18 20:31:41, kupiec pisze:
u mnie falujące obroty były spowodowane uszkodzeniem przewodów elektrycznych przy pompie paliwa, tam gdzie wychodzą z czujnika przepustnicy tego czerwonego kapsla może u ciebie też już kabelki powoli padają? zimno to i szronik na kabelkach może powodować przebicia



Czytałem o tym już wcześniej, ale jakoś mnie to zbytnio nie przekonywało Jeden z kabelków ma przetartą izolację przy samym kapselku. Możliwe, że to właśnie to?

Cytat:
2011-10-18 21:52:00, AmbitnyInaczej89 pisze:
Ten układ paliwowy w dieslu jest bardzo daleki od ideału i jeśli chcesz być pewien, że się nie zapowietrza wstaw sobie kawałek bezbarwnego wężyka przed pompę wtryskową. Ja przy ujemnych temperaturach dolewam dodatek do paliwa Xeramic Diesel Protector i nigdy nie miałem takich problemów.



Poprzedniej zimy też dolewałem dodatki do ON. Nawet nie wiem czy to nie było właśnie to Xeramic Diesel Protector. W tym roku jeszcze nic do paliwa nie dolewałem, ponieważ aż tak bardzo zimno jeszcze nie jest Chyba pora powoli dolewać dodatki
2012-02-21 00:35
  
 
 2011-10-18 21:52:00

Ten układ paliwowy w dieslu jest bardzo daleki od ideału i jeśli chcesz być pewien, że się nie zapowietrza wstaw sobie kawałek bezbarwnego wężyka przed pompę wtryskową. Ja przy ujemnych temperaturach dolewam dodatek do paliwa Xeramic Diesel Protector i nigdy nie miałem takich problemów.
2014-11-09 02:06
  
 
 2011-10-18 20:31:41

u mnie falujące obroty były spowodowane uszkodzeniem przewodów elektrycznych przy pompie paliwa, tam gdzie wychodzą z czujnika przepustnicy tego czerwonego kapsla
może u ciebie też już kabelki powoli padają? zimno to i szronik na kabelkach może powodować przebicia
2022-09-09 19:31
  
 
 2011-10-18 19:01:14

Witam. Od dwóch dni w nocy są przymrozki (poniżej 0'C) Mój dieselek zaczął dziwnie chodzić. Nie dość, że dłużej kręci, to jeszcze strasznie wariują obroty W wakacje sprawdzana była szczelność układu i mój mechanik "wyrzucił" mi podgrzewacz paliwa (Podobno był nieszczelny i zapowietrzał układ paliwowy). Dziś rano było -3'C, aby odpalić kręcił kilka sekund. Odpalił, trochę popracował, wrzucam pierwszy bieg, powoli puszczam sprzęgło, samochód rusza jakieś 3 metry i gaśnie. Odpalam (długo kręcił) obroty nadal falują, jadę około 2-3km staje na którymś już z rzędu czerwonym świetle i auto gaśnie poraz drugi. Odpalam (długo kręcił) jadę następne 2-3km, zostawiam auto włączone na jakieś 5-10min. Po tym czasie silnik pracuje już normalnie i nie wariują obroty. Dodam jeszcze, że 3 dni temu auto paliło bez problemu (wystarczał max 1 obrót wałem) a od 2 dni są przymrozki. Czy to może być przyczyną takiego zachowania silnika?
2012-02-21 00:35
  
 
  Poprzednia strona  
[ 1 2 3
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM