2013-01-26 18:05:20
Mam kilaka pytań odnośnie SWAP'a i czy ktoś mógł by mi potwierdzić mo tok myślenia czy jest on właściwy a więc:
Wydech:
Chce dać kolektor z Focusa MK1 2.0 dorobić flansze przyspawać do niej jakieś złącze elastyczne i dalej dospawać do rury kolektorowej od mojego 1.6 i resztę wydechu zostawić z mojego zeteca powiano to zdać egzamin prawda?
Skrzynia:
Zostaje moja z 1.6 co ze sprzęgłem i zamachem od mojego 1.6 wystarczy czy szukać od czegoś innego?
Dolot:
Co z kolektorem ssącym zostaje od MDO 2.0 czy od czegoś innego, jak zostaje z 2.0 w jaki sposób zaślepić EGR bo on wylatuje tak? Przepustnica z 2.0 zostaje na bank a resztę dolotu chce zrobić nie wiem może rur pod stożek a zakończyć puszką od MDO.
Jak się ma sprawa przepławki z MDO zostaje? Co z krokowcem, TPS i resztą czujek ?
Rozrząd:
Oczywiście nowy kupiony pod 2.0 chociaż gdzieś wyczytałem że masuje od 1.6 i 1.8. Pompa wody i koło pasowe z Escorta.
Zapłon:
Świece od 2.0 co z cewkami i resztą czujek w bloku ?
Osprzęt:
Muszę go przełożyć na przód silnika kompresor klimy, altek, pompa wspomagania.Co z paskiem wielorowkowym oo czego? A takie pytanie czy alternator i rozrusznik pasuje od MDO ?
Dół silnika:
Podobno muszę przełożyć miskę oleju smok i pompę od 1.6 pytanie dlaczego nie może być od 2.0 nie zmieści czy jak?
Wtryski:
Zostają od 2.0 mam cała listwę z regulatorem ciśnienia chyba tak to się nazywa.
Komp:
Od MDO 2.0 takiego bez imo ale to temat na później
Był bym bardzo wdzięczny aby ktoś potwierdził co napisałem coś może dodał od siebie co bd np. lepszym rozwiązaniem i dopisał o tym o czym zapomniałem