Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MKVII] Problem z instalacja gazowa - Strona 1.5

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  
[ 1 2
 Autor 
 2011-11-02 17:56:58

daj zdjęcie jak to wszystko wygląda pod maską

-----------------
wszystko można co nie można, byle z wolna i z ostrożna ...
2018-11-23 10:58
  
 
 2011-11-02 17:41:51

Alez oczywiscie ze mam sekwencje. Wlasnie i problem polega na tym ze dla niego lambda nie dziala poprawnie i nie moze mi wyregulowac gazu, a ja nie po to kupowalem szalone 90km zeby jezdzil na gazie jak 126p w dodatku zajechane
2012-02-18 01:01
  
 
 2011-11-02 17:19:36

Ja bym nie wymienił lambdy jeżeli z samochodem jest wszystko ok na benzynie i spala prawidłową ilość benzyny.
Lambda przy instalacji gazowej jest wykorzystywana tylko podczas regulacji (przeważnie), bo gaziarze ją rzadko podłączają.
Przełączanie zostaw najlepiej na 30 stopniach.
W ogóle obstawiam, że chciałeś zaoszczędzić 400-500zł i nie masz sekwencji?

-----------------
2023-08-20 14:18
  
 
 2011-11-02 16:45:25

Witam. W zeszlym roku zalozylem gaz do mojego Escorta (MKVII 95r. cabrio) i od tego momentu zaczyna sie problem.
Gazownik u , ktorego zakladalem gaz twierdzi ze nie jest w stanie tak dopasowac charakterystyki instalacji (samochod bardzo muli, ciezko wchodzi na obroty i przy okazji pali jak smok okolo 15l/ 100km) poniewaz sonda lambda zle pokazuje na jego oprogramowaniu do gazu. Lambda wskazywala od 0.10 do 0.45 V na maksymalnych obrotach. postanowilem pobawic sie z tym sam
-okazalo sie ze kabel z gazu do lambdy jest za dlugi i przypalil sie o kolektor(skrocilem i przylutowalem ponownie)
- sprawdzilem lambde miernikiem cyfrowym (charakterystyka lambdy skacze od 0.10 do .090 z groszem czyli tak jak powinno byc)
Ostatnio zaczolem miewac kolejne problemy z gazem, przy dojezdzaniu do ronda ipt. silnik gasl, falowaly obroty i nie chcial sie przelaczyc na gaz po osiagnieciu temp. 30C. Pojechalem do tego pseudo gazownika, podlaczyl sie pod komputer od gazu i jedyne co zrobil zmienil temp. przelaczania sie na 20C na co zasmialem mu sie prosto w twarz i zapytalem czy juz zakonczyl swoja kompleksowa naprawe. Bylem tez ciekaw jak wskazuje mu lambda, gazownik sukcesywnie pomalu wciskal pedal gazu i charakterystyka w lini prostej rosla a gdy gaz odejmowal malala, stwierdzil ze charakterystyka powinna skakac a nie byc w lini prostej i trzeba wymienic lambde. Tutaj pojawia sie moje pytanie czy rzeczywiscie trzeba wymienic ta lambde? czy w tym co ten czlowiek mowi jest choc ziarnko prawdy? jak powinna sie zachowywac lambda ? i co mam zrobic?. Nadmienie tylko ze mam jestcze rok gwarancji na gaz u tego goscia (niestety)

[ wiadomość edytowana przez: thomas77 dnia 2011-11-02 17:21:23 ]
[ powód edycji: poprawa tytułu(cyfry rzymskie) ]
2012-02-18 01:01
  
 
  Poprzednia strona  
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM