Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[Ogólne] Radio samochodowe w domu

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2011-11-11 16:50:52

No dobra, wiec jakiego nalezy uzyc przekaznika i jak to polaczyc?

-----------------
124 km/h na 3 biegu, to ich zabiło, bo koło dwumasowe weszło w kolizję z turbiną przy zbyt wysokich obrotach. Do tego doszło zapchanie zaworu EGR i oderwanie się tapicerki w kabinie (zakryła oczy kierowcy), który nie mógł dostrzec jaki pedał wciska: gazu
2013-10-28 11:53
  
 
 2011-11-10 21:21:57

Tak jak napisał Kakiel na przekaźnikach Też jestem za baterią 9v
JA używam stacjonarnie radia Fordowego w pracy, na zasilaczu od stacjonarnego CB radia. Nie martwię się podtrzymaniem, na noc wyłączam z prądu. Jedyny problem jest taki, że nie można zbytnio podgłosić bo zasilacz ma tylko 4A, a takie radyjka mają spory apetyt.
2014-11-09 02:06
  
 
 2011-11-10 19:01:09

No dobra ale jak to zrobic aby sie nic nie spieprzyło?

-----------------
124 km/h na 3 biegu, to ich zabiło, bo koło dwumasowe weszło w kolizję z turbiną przy zbyt wysokich obrotach. Do tego doszło zapchanie zaworu EGR i oderwanie się tapicerki w kabinie (zakryła oczy kierowcy), który nie mógł dostrzec jaki pedał wciska: gazu
2013-10-28 11:53
  
 
 2011-11-10 18:17:50

eee tam
do podtrzymania pamieci to i starczy 6F22
jak ktos nie wie o co biega to podpowiem bateryjka 9V
2015-07-10 00:43
  
 
 2011-11-10 06:26:39

Pomysl z przekaznikiem fajny ale chyba za skomplikowane dla mnie, chyba ze wytlumaczysz jakos. Podasz dane przekaznika itp.Na poczatku myslalem o zasilaczu komputerowym ale mysle o jakims transformatorze z decka unitry bo takie mam.Jest starej i porządnej polskiej produkcji wiec na pewno da rade pociagnąc radio i glosniki sztuk dwie. No i nie chodzi mi o to ze radio malo ciagnie na stanie czuwania ale sam zasilacz podlaczony do gniazdka ciągnie.Wole aby to bylo nie podlaczone w nocy lub gdy mnie nie ma. Chce calkowicie odlaczac zasilacz i zeby automatycznie byl podpiety akumulator na pamiec radia.

-----------------
124 km/h na 3 biegu, to ich zabiło, bo koło dwumasowe weszło w kolizję z turbiną przy zbyt wysokich obrotach. Do tego doszło zapchanie zaworu EGR i oderwanie się tapicerki w kabinie (zakryła oczy kierowcy), który nie mógł dostrzec jaki pedał wciska: gazu
2013-10-28 11:53
  
 
 2011-11-09 21:42:08

Przewód remote w radio podłączasz pod przekaźnik, który jest normalnie rozwarty i pod przekaźnik który jest normalnie rozwarty.
Może być podwójny przekaźnik. Jak włączasz radio to ten normalnie zwarty rozłącza cię od baterii a drugi, złącza cię do zasilacza.
Jak wyłączysz radio, to na odwrót. To tak czysto teoretycznie, późnienie na ramote może spowodować że się nie wyłączy przekaźnik.

Nie prościej podpiąć po prostu przez zasilacz? W trybie czuwania pobiera znikomy prąd zazwyczaj (rzędu 20mA).

Jaki masz zasilacz?

-----------------
2022-01-05 11:37
  
 
 2011-11-09 20:58:55

No i tak jak w temacie. Znam sie troche na tym ale tu mam dylemat. Mam fajny akumulator raczej ...rek bo od laptopa ale przystosowany jest do zasilania wszystkich pierdoł na 12V no 14V za pomocą wtyku typowego... takie okrągle.Wtykasz z mojej baterji do urzadzenia i działa. A problem polega na tym ze chce miec radio w kuchni, zabudowane i to samochodowe.Jak wiadomo potrzebuje podtrzymania bo nie zawsze bedzie grac a nie chce zasilacza trzymac wlaczonego caly czas pod radiem. Chce umiescic akumulator tak aby byl ladowany podczas odbioru radia a podtrzymywal pamiec jak radio i zasilacz jest wylączone.Da sie tak? Teoretycznie wiem jak to zrobic ale czy to przejdzie?Czy chalupa mi sie nie zaswieci jak mnie nie bedzie?Prosze o jakis prosty schemat. Ja mam pomysl ale wole zerknac co myslą inni.Dzieki


-----------------
124 km/h na 3 biegu, to ich zabiło, bo koło dwumasowe weszło w kolizję z turbiną przy zbyt wysokich obrotach. Do tego doszło zapchanie zaworu EGR i oderwanie się tapicerki w kabinie (zakryła oczy kierowcy), który nie mógł dostrzec jaki pedał wciska: gazu

[ wiadomość edytowana przez: thomas77 dnia 2011-11-10 06:39:50 ]
2013-10-28 11:53
  
 
 
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM