Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[mk VII]Wypalony żarnik świecy żarowej w cylindrze

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2011-11-20 11:46:42

mogla sie zjarac. zrob sobie patent - penetrator z magnesikiem na koncu i podziubdziaj. moze zlowisz.
2015-07-10 00:43
  
 
 2011-11-20 11:12:55

to gdzie ona będzie ta świeca? Wypaliła się?
Już włożyłem drugą w to miejsce, a co do wibracji to temat rzeka i na pewno nie jest on spowodowany zimą.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
2024-03-28 12:12
  
 
 2011-11-20 11:02:13

tak jak kolega nizej pisze , swieca zarowa w escorcie jest umieszczona w komorze wstepnej spalania i malo prawdopodobne jest aby oderwany zarnik wpadl nad tlok

-----------------
....^ to jest moje zdanie ale może ja sie nie znam :)
2018-09-30 07:38
  
 
 2011-11-20 10:51:04

daj spokoj - nic sie nie stalo.
wibracje sa bo jest zimno silnikowi i poduszkom.
powiem tak, nie jestem pewny czy aby na pewno swieca jest (bezposrednio) nad tlokiem
2015-07-10 00:43
  
 
 2011-11-19 13:11:49

objeździłem dziś nikt nie miał otwarte, w poniedziałek pojadę.
Silnik odpala po kilku obrotach tak jak by paliwo się cofało mimo że świecę wymieniłem, jeździ normalnie, przyśpiesza też, remontu nie przewiduję, najwyżej wymianę silnika.


-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
2024-03-28 12:12
  
 
 2011-11-18 22:13:01

Cytat:
2011-11-18 22:08:54, Pele19m pisze:
Taka głowica jest np. w TD w Escorcie - żeliwna i nie zaleca się jej planowania Co do tematu, to przyszedł mi do głowy jeszcze pomysł, żeby użyć kamery na przewodzie - nie wiem jak to się nazywa, ale chodzi mi o coś na wzór endoskopu w medycynie



tak tak, jeśli się ma dojścia to czemu nie, to byłby fajny plan ale poleku ogladać ściany... mozolne
2012-07-03 14:56
  
 
 2011-11-18 22:08:54

Taka głowica jest np. w TD w Escorcie - żeliwna i nie zaleca się jej planowania

Co do tematu, to przyszedł mi do głowy jeszcze pomysł, żeby użyć kamery na przewodzie - nie wiem jak to się nazywa, ale chodzi mi o coś na wzór endoskopu w medycynie
2014-04-07 21:13
  
 
 2011-11-18 21:33:50

Cytat:
2011-11-18 19:08:07, Pele19m pisze:
Jak jest żeliwna głowica, to niezawsze trzeba planować, a w zasadzie to małokiedy



Jeszcze się z taka głowicą nie spotkałem, ALLES GUT. Życzę rozwiazania problemu mało kosztownie.
2012-07-03 14:56
  
 
 2011-11-18 19:08:07

Jak jest żeliwna głowica, to niezawsze trzeba planować, a w zasadzie to małokiedy

Ja myślę, że jak żarnik wpadł do cylindra to nie wypadł bez śladu. Podejrzewam, tak jak kolega - zawór oberwał i nie ma szczelności, przez co spadła kompresja.
2014-04-07 21:13
  
 
 2011-11-18 18:51:46

Cytat:
2011-11-18 18:47:42, Pele19m pisze:
... ale ja bym zrzucał głowicę i zobaczył co tam się tak naprawdę stało.



To są same koszta począwszy od uszczelek do planowania glowicy bo ciężko założyć bez planowania i utrzymać szczelność. ;/.

Kompresja pewnie wyjaśni to i owo.
2012-07-03 14:56
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM