2013-04-21 12:54:37
Wiec tak - małe podsumowanie (ponieważ nie liczac ustawienia geometrii remont jest skonczony).
SPECS:
126p 89' FL
Silnik:Fiat Punto I 1.2 8V MPI 75KM 97' - seria, po wymianie puszczających uszczelnień, i odświeżeniu wizualnym. Dolot powietrza custom, stożek Jacky. 1 tłumik z Poloneza, skrócony, końcówka inox polerowana 60mm.
UKŁAD CHŁODZENIA:mosiężna chłodnica Polonez Truck diesel, 2 wentylatory (automatyczny włącznik w chłodnicy + włącznik ręczny), kompletny układ nagrzewnicy 126 BIS, rury PEX głowne 32mm + 16mm do nagrzewnicy, pomocnicza elektryczna pompa cieczy BOSCH, elektroniczny wyświetlacz temperatury cieczy przed chłodnicą.
SKRZYNIA BIEGÓW I PRZENIESIENIE NAPEDU:Skrzynia ze Skody Rapid na suchych półosiach, przełożenie głowne 3.91, Tripody Motomax, customowe półosie, sprzegło tarcza 180mm skoda 120, docisk fiat 1.2 8V, stoczone koło zamachowe 1.2 8V.
ZAWIESZENIE: Amortyzatory Bilstein B6 (zółte) przod + tył, poliuretanowe tuleje tylnych wahaczy 85Sh, poliuretanowe poduszki amortyzatorów 85Sh, spręzyny Polonez Truck diesel + gumy usztywniające, haltpasy tylnych wahaczy, skrócone odboje tył i przód, maglownica 126 BIS, resor 7 piór sklepany na 4.5cm, splanowane o 10mm podstawki resora, wszystkie elementy zawieszenia wyśrutowane i pomalowane proszkowo na czarno.
HAMULCE:przód tarcze - zaciski Seicento po pełnej regeneracji i malowaniu proszkowym, klocki Ferodo Racing DS2000, tarcze Brembo MAX Seicento, adaptery by sebcyc, tył bębny - przednie cylinderki SAMKO, bębny OEM, okładziny recznego Ferodo. Pompa hamulcowa Lancia Y10, hydrauliczny reczny Silver Project + pompa sprzegła Skoda 120.
NADWOZIE:kolor czysta biel akryl, poszerzenia z laminatów, białe klosze kierunkowskazów, klosze tylne red-white, wyciete szprosy w tylnej klapie, kołkowe nierdzewne zapinki klapy tylnej RRS, wlot do chłodnicy siatka alu lakierowana proszkowo na czarno, naklejka z nr startowym na przedniej szybie, czarne ramki wokół szyb, styl typowego FL'a (szerokie plastikowe zderzaki + lusterka Cross).
WNĘTRZE:pozbawione wszelkich wykładzin, tapicerek oraz wygłuszeń, otwory odelżające, zegary Łada z białymi customowymi tarczami, flokowany daszek zegarów, wyłączniki dzwigienkowe, instalacja elektryczna 126 EL, hebel 6pkt RRS z linką, gaśnica RRS 2kg, fotele Mirco S2 zwężane, pasy full 3' Sabelt, pełna klatka, panel środkowy 126 BIS z regulatorami do nagrzewnicy, podłoga pod nogami kierowcy/pasażera zabezpieczona barankiem, zamszowa kierownica + naba z klaksonem, zaślepki z włókna węglowego.
KOŁA:
lato - KBS 7x13' przod ET20 + dystans 25mm na strone, tył ET5 + dystans 17mm na strone, opony 175/50/13 Dunlop SP 2000.
zima - felgi 5x13' stalowe Polonez Caro lakierowane na biało + opony 145/70/13 (w trakcie).
PODZIĘKOWANIA:
dla narzeczonej Agnieszki - za pomoc przy lakierowaniu (oświetlanie) i pomoc w kilku innych pracach, za wsparcie duchowe
.
dla kolegi Jarka - za ogarniecie całej elektryki, za niejednokrotna pomoc przy pracach nad silnikiem i skrzynia i WIEEELUU innych pracach.
dla Sebcyc'a i Dar'a - za TIPy nt. how-to wielu elementów SWAPa o których nikt nie na forach .
dla Trybka - za podsyłanie kilku potrzebnych części za "piwko"
.
Zapewne o kims zapomniałem, więc z góry przepraszam
.
Tak to wyszlo:
Zgodnie z obietnica samochód został nawoskowany woskiem Zymol Titanium - kto troche siedzi w temacie ten wie ze za cene opakowania tego wosku mozna kupic całego 126p w stanie "do jazdy"
.
pozdrawiam !
[ wiadomość edytowana przez: piotres87 dnia 2013-04-21 13:03:52 ]