| |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
Autor | |
malyglod
Fiat 126p sosnowiec | 2012-01-17 13:02:34 Zalewa go a dla tego kichnął bo się benzyna w wydechu zebrała.
Pokręć, a jak nie zapali to wykręć świece i zobacz czy są mokre od paliwa. ----------------- |
2018-04-16 20:58 | |
Piotrek42gv
125p/126p Nałęczów k/Lublina | 2012-01-17 13:49:49 Cytat:
| 2012-01-17 13:02:34, malyglod pisze:
Zalewa go a dla tego kichnął bo się benzyna w wydechu zebrała. Pokręć, a jak nie zapali to wykręć świece i zobacz czy są mokre od paliwa.
|
|
wymień świece i przewody sprawdz przerwe na aparacie. ----------------- "Prędkość była dobra tylko zakręt za ciasny ;)" |
2016-07-24 19:30 | |
gregor125 F&F Sympatyk
Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2012-01-17 14:22:13 Aparat..
I zobacz świece...
A gażnik był myty i rozbierany? ----------------- Prorok , czy co......? |
2017-11-28 20:13 | |
grzesiol
Fiat 126 BIS Kraków | 2012-01-17 16:37:39 Aparat jest ok, był rozebrany do ostatniej śrubki i palił na nim jeszcze przed remontem silnika. Przerwę i zapłon ustawiłem profilaktycznie jeszcze raz wczoraj. Świece i przewody zmieniłem na nowe zaraz po kupnie auta.
Jak wykręciłem świece zanim jeszcze zapalił to były dość suche.
A co do benzyny w wydechu to racja, byłą ją czuć.
Gaźnika jeszcze nie rozbierałem, wygląda dość dobrze, luzów na ośce nie ma.
Wystarczy, że silnik zapali to nie ma problemów z odpalaniem nawet po 1h postoju.
Czy w tym gaźniku to jest normalne, że przy zaciągniętym ssaniu do końca, pedał gazu idzie tak ok 1cm w dół? Czyli zaciągając ssanie do końca również odchylam przepustnice.
----------------- |
2024-03-06 01:21 | |
Piotrek42gv
125p/126p Nałęczów k/Lublina | 2012-01-17 17:33:49 chyba normane bo w 205tce przy ssaniu też pedał lekko opadał sprawdz na świecach przerwy miedzy elektrodami. I ustaw zapłon jeszcze raz. ----------------- "Prędkość była dobra tylko zakręt za ciasny ;)" |
2016-07-24 19:30 | |
mateuszc F&F MEMBER
126p / FaltDach / Bo ... k-ów | 2012-01-18 16:13:43 z tym ssaniem jest normalne ----------------- |
2022-02-27 00:21 | |
grzesiol
Fiat 126 BIS Kraków | 2012-01-23 16:22:36 Dobrze wiedzieć Bo już się bałem, że to poprzedni właściciel rozebrał gaźnik a potem poskładał tak jak mu pasowało.
Ja również rozebrałem i wyczyściłem gaźnik. Po założeniu nic się nie zmieniło, dalej nie mógł zapalić. Na pych paliło się go dość ciężko i jak już zapalił to był mułowaty. Otworzyłem pokrywe silnika na polu(a było ciemno) i okazało się, że iskra przeskakuje pomiędzy przewodami a budą (pomimo tego, że przewody mają tylko 2 mies). Widocznie po nocy nie chciał palić bo było za wilgotno w komorze silnika i gubił za dużo iskry. Po wymianie przewodów, dziś rano zapalił bez problemu i nie był już taki ospały. ----------------- |
2024-03-06 01:21 | |
Piotrek42gv
125p/126p Nałęczów k/Lublina | 2012-01-23 16:50:37 a widzisz 6 postów niżej mówiłem zmień przewody i świece ----------------- "Prędkość była dobra tylko zakręt za ciasny ;)" |
2016-07-24 19:30 | |
grzesiol
Fiat 126 BIS Kraków | 2012-01-23 20:25:14 Sprawdzałem je w garażu po przez "macanie" na zapalonym silniku ale nie kopały ani nie mrowiły.
Nie przypuszczałem, że nowe kable po przebiegu 900km mogą takie jaja robić. ----------------- |
2024-03-06 01:21 | |
grzesiol
Fiat 126 BIS Kraków | 2012-01-24 15:41:18 Może mało sprecyzowane pytanie ale ile powinien mieć silnik obrotów na ssaniu zaciągniętym do końca w BISie?
----------------- |
2024-03-06 01:21 | |
malyglod
Fiat 126p sosnowiec | 2012-01-24 23:12:15 w zależności od egzemplarza i nagrzania silnika 1500-2500 tak mniej więcej
[ wiadomość edytowana przez: malyglod dnia 2012-01-24 23:12:37 ] |
2018-04-16 20:58 | |
grzesiol
Fiat 126 BIS Kraków | 2012-01-25 00:21:53 U mnie sprawa z ssaniem wygląda dość dziwnie. W najwyższym położeniu silnik na ssaniu ma chyba z 6500 obr/min i to na zimnym! Zawsze jak go zapale to ssanie staram się opuszczać, żeby się tak wysoko nie kręcił. Do tego jak zostawie ssanie w połowie wysokości to falują mu strasznie obroty. Tak od ok 800 do 2500 obr/min. Czy to jest normalne w BISie? Z tego co kojaże CC 700tki też były dość hałaśliwe na ssaniu . ----------------- |
2024-03-06 01:21 | |
Bielus
Pruszków | 2012-01-25 00:56:51 Cytat:
| 2012-01-25 00:21:53, grzesiol pisze:
U mnie sprawa z ssaniem wygląda dość dziwnie. W najwyższym położeniu silnik na ssaniu ma chyba z 6500 obr/min i to na zimnym!
|
|
do odciny na zimnym? cyferki Ci się pomyliły, prawda? |
2021-08-23 12:41 | |
grzesiol
Fiat 126 BIS Kraków | 2012-01-25 01:04:37 Niestety nie Ale obroty ma na ssaniu zajeb... aż się boje go odpalać, żeby mu krzywdy nie zrobić. Zawsze to wygląda tak, że odpalam go i odrazu spuszczam, ssanie obroty spadają i podciągam ssanie żeby znów wzrosły bo jak nie to zgaśnie i tak z 20s a potem pyrka sobie na włączonym ssaniu tak ok 20%. ----------------- |
2024-03-06 01:21 | |
Krzemowy
Fiat 126 Skoczów | 2012-01-25 07:57:09 Gaźnik wyreguluj, ma z pewnością o wiele za duże wychylenie przepustnicy przy załączonym ssaniu, powinno być coś koło 0.7mm. ----------------- 126 GT i.e., czyli głośny pierd z wytryskiem |
2021-09-19 12:04 | |
grzesiol
Fiat 126 BIS Kraków | 2012-01-26 00:24:20 Ok, dzięki za info
Ma ktoś może schemat jak powinny być prawidłowo podłączone przwewody podciśnienia? ----------------- |
2024-03-06 01:21 | |
grzesiol
Fiat 126 BIS Kraków | 2012-02-07 15:39:57 Wreszcie mi się udało dogadać z samochodem.
Miał problemy po dłuższym postoju( czyli +- 4h). Nie chciał w ogóle zapalać a jak już zapalił to jak się deptało dynamiczniej w gaz to był taki dość zamulony i powoli się rozpędzał. Na ciepłym silniku palił dość dobrze. Sprawdzałem wszystko po kolei, kable WN, świece, aparat zapłonowy, gaźnik zawory itd. Sam gaźnik był rozbierany i regulowany kilka razy, przynajmniej nie ma już takich wysokich obrotów na ssaniu. W końcu wczoraj kolega mówi, że ta iskra na przerywaczu jest jakaś taka słaba. Postanowiliśmy zmienić cewkę. Poszedłem do garażu po inną cewkę, założyliśmy i efekt? Maluch pali znów od dotknięcia.
Nie przypuszczałem, że problemem może być cewka. W końcu zapalał i jeździł.
Mam jeszcze takie pytanie: Jaka cewka zapłonowa była montowana seryjnie w BISie? Ja miałem założoną taką jaka była montowana w FLach, dość podobna do tej co jest w ELach. ----------------- |
2024-03-06 01:21 | |
lukaszc (S) Furious Moderator
5x126 Cracovia | 2012-02-09 21:25:20 czemu wystawiony na sprzedaż nowe plany ----------------- olszarallygarage |
2017-02-23 14:54 | |
CEHU F&F MEMBER
Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | |
2022-04-24 19:23 | |
grzesiol
Fiat 126 BIS Kraków | 2012-02-09 23:38:06 Cóż, fajnie mi się nim jeździ, niezłe są reakcje ludzi jak się otworzy bagażnik z tyłu no i przede wszystkim można powiedzieć, że BIS w takim stanie powoli zaczyna robić się białym krukiem ( ja ostatnio widziałem BISa w krakowie 2 lata temu przegnitego w pół na parkingu policyjnym, a jeżdżącego to chyba 4 lata temu).
Teraz po tych regulacjach i remoncie silnika zapalanie po przestanej nocy przy tych niskich temperaturach nie sprawia mu żadnego problemu i jeździ się dynamicznie i szybko( jak na miasto oczywiście )
Ale jednak nic nie zastąpi pomodzonej porządnej 650tki z dobrym wydechem w klasycznej, ładnej budzie.
Tak się zastanawiam, żeby jednak BISiaka zostawić bo szkoda mi go sprzedawać z uwagi na stan balchy co by go ktoś nie zajeździł i reaktywować tego z pod kocyka.
----------------- |
2024-03-06 01:21 | |
Poprzednia strona Następna strona [ 1 2 3 4 5 6 7 ] |
|